- Hirdetés -

Így segít a Tesco

|

A Tesco idén szeptemberben már nyolcadik alkalommal hirdette meg „Ön választ, mi segítünk” elnevezésű közösségi pályázati programját. Az áruházlánc felhívására rekordszámú jelentkezés érkezett, ami jól mutatja, mekkora szükség van a támogatásra. A szokásos menetrend szerint a Tesco a vásárlók bevonásával választaná ki, melyik pályázó mekkora összegű támogatásban részesüljön, azonban az eredetileg decemberre tervezett áruházi szavazás a járványhelyzetre tekintettel, a vásárlók és munkatársak biztonsága érdekében elmarad. A Tesco viszont úgy döntött, valamennyi továbbjutó pályázatot ugyanakkora összeggel honorál, hogy minél több, gyerekeket, családokat, időseket és rászorulókat támogató, környezetvédő, fejlesztő és oktatási program valósulhasson meg, illetve, hogy pénzügyi segítséget nyújthasson a vírus elleni védekezéshez szükséges eszközök és felszerelések beszerzéséhez is.

Az „Ön választ, mi segítünk” program nyolcadik fordulójában összesen 413 pályázat érkezett. A jelentkező szervezetek és közösségi csoportok országszerte 61 körzetben adhatták be kezdeményezéseiket, melyek közül – normál pályázati rend szerint – az Effekteam független szakértői választották ki azt a 181 projektet, amelyeket a szavazati szakaszba javasolnak. Az értékelés során a szakértők különböző szakmai és formai szempontokat is figyelembe vesznek, számít például, hogy mennyire kidolgozott és megvalósítható az ötlet, valamint az is, hogy milyen mértékben és hogyan támogatja az érintett közösség fejlődését. Általában a Tesco valamennyi, a második szakaszba továbbjutó pályázat megvalósításához hozzájárul, azt azonban vásárlóira bízza, hogy körzetenként melyik kezdeményezés kapja a legnagyobb összegű támogatást, és ki lesz a második, valamint harmadik helyezett. Idén, mivel a vírushelyzet egyre súlyosbodik a legtöbb közép-európai országban, az áruházlánc úgy döntött, hogy nem szervezi meg az áruházi szavazást. A Tesco számára a vásárlók és kollégák biztonsága prioritás a jelenlegi rendkívüli helyzetben, ugyanakkor azzal is tisztában van, hogy az „Ön választ, mi segítünk” programon keresztül elnyerhető támogatás mekkora segítséget jelent a pályázó szervezetek számára. Éppen ezért a Tesco úgy döntött, hogy bővíti az eredetileg tervezett támogatási keretet, és valamennyi, a szavazási szakaszba továbbjutó kezdeményezést azonos összeggel támogatja. Így mind a 181, a szakértők által kiválasztott szervezet 250 000 forint hozzájárulást kap projektje megvalósításához. Az áruházlánc így összesen több mint 45,5 millió forintot fordít a közösségek támogatására országszerte.

A zsűri a továbbjutókon kívül egy kreatív különdíjas pályázót is kiválasztott. Ezt az elismerést az „Ön választ, mi segítünk” program nyolcadik fordulójában a jászberényi „Helyet!” Alapítvány @Kert című projektje kapta. A kezdeményezés célja, hogy értelmi fogyatékkal élő fiatalok mezőgazdasági szakember vezetésével, online megmutassák, hogyan állíthatunk elő mindannyian friss, egészséges zöldséget, gyümölcsöt, akár egy zsebkendőnyi kertben vagy egy apró balkonon.

„Az ’Ön választ, mi segítünk’ program valamennyi eddigi fordulójában örömmel láttuk, hogy milyen kreatív kezdeményezésekkel jelentkeznek a pályázók, hogy segítsék közösségeik fejlődését. Az idei év mindannyiunk számára megterhelő volt, és különösen súlyosan érintette a kisebb szervezeteket és a rászoruló csoportokat. Ugyan ezúttal a döntést biztonsági okokból nem adhatjuk vásárlóink kezébe, mégis rendkívül fontosnak tartjuk, hogy támogassuk a kis helyi közösségek fejlődéséhez hozzájáruló projektek megvalósulását” – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A szakértő zsűrinek ezúttal sem volt könnyű dolga, hiszen rengeteg színes és kreatív pályázat közül kellett kiválasztani a továbbjutókat. Ilyen volt például a mókusodúk kihelyezését és rózsakapuk építését célzó kezdeményezés és az idősotthonban élők testmozgását támogató projekt is. A program támogatásával megvalósulhat még többek között felső tagozatosok számára különböző szakmák kipróbálást lehetővé tevő nyári tábor, szabadtéri tanterem, fiatalok animátor képzése, de számos játszótér, óvoda- és iskolaudvar felújításához, magaságyások és mezítlábas ösvények telepítéséhez, valamint a vírussal kapcsolatos tájékoztató és segítő feladatok, valamint fertőtlenítő és takarító eszközök beszerzéséhez is kértek és kaptak támogatást a jelentkezők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...