Újragondolt címlappal és megújult dizájnnal jelentkezik a Femina.hu. A fejlesztés során kiemelt figyelmet kapott a mobilos megjelenés.
A Femina tartalmi fejlesztéseinek köszönhetően az idei év második felére a legnépszerűbb női portál lett, kilépve a régóta tartó fej-fej melletti versenyből az nlc.-vel – írja közleményében a portál. A Femina szeptemberben, októberben és novemberben is a piacvezető női online magazin a napi átlag és havi összes olvasószámot tekintve is. A legfrissebb, novemberi adatok szerint a teljes hazai 15 évnél idősebb internetezők közül összesen 3 357 ezer* és naponta átlagosan 605 540 olvasó** kereste fel a portált.
„Az idei évünk egy új tartalmi stratégia kialakításáról szólt, emellett több háttérfejlesztés is történt, melynek köszönhetően a látogatószámunk is folyamatosan növekedett. A megújult Femina a 21. századi nő igényeihez igazodik: tartalmaink informatívak, hasznosak, és túlmutatnak a nőket érdeklő általános témákon, emellett, ha kell, szórakoztatóak is, és nem félünk kimondani a véleményünket sem. Ehhez igazodva, és ezt kiegészítve érkezett meg az új arculat, melyben a legnagyobb dizájnváltás a címlapon történt: egy még inkább magazinos, nagyon színes és modern szájttal várjuk ezentúl olvasóinkat. A Zsédely Teri grafikusunk által megálmodott dizájnt Fejér Roxána vezető programozónk keltette életre, aki a Femina indulása óta fejleszti az oldalt, neki köszönhetően valósulhat meg az a sok újítás, melyeken folyamatosan dolgozunk a még jobb júzerélmény érdekében.” – mondta el Rácz Brigitta, a Femina.hu főszerkesztője és az Indamedia női oldalainak lapigazgatója.
„Ahogy már a korábbi megújulásoknál, most is kiemelt figyelmet kapott a mobiloldalunk fejlesztése, hiszen az évek óta tartó elképesztő növekedés a mobillátogatottságokban továbbra is tart, erre piacvezető online magazinként folyamatosan reagálnunk kell. A nagy képeknek, az ergonómiának és a változatos színvilágnak köszönhetően pedig még könnyebben fogyasztható lett a tartalom” – mondta el Zsédely Teréz, a Femina Média grafikusa.
„A új dizájn az idei év megkoronázása volt, de nem pihenhetünk meg, hiszen rengeteg tervünk van a jövő évre mind a tartalom további finomhangolásában, mind pedig új projektek megvalósításában, valamint további hirdetési felületek fejlesztésében.” – árulta el Rácz Brigitta.
*DKT/e.Gemius(belföldi 15+ közönség) – 2020.11 havi összes RU – all device brand adat
** DKT/e.Gemius(belföldi 15+ közönség) – 2020.11 napi átlag RU – all device brand adat