- Hirdetés -

Új vezetővel erősít az Audi

|

- Hirdetés -

Az AUDI AG felügyelőbizottsága február 24-én döntött az igazgatótanács a beszerzés területéért felelős tagjának személyéről, így 2023. április 1-től Renate Vachenauer veszi át e pozíciót. Az eddigi igazgatósági tag, Dirk Grosse-Loheide, 2023. január 1. óta a Volkswagen márka igazgatótanácsának a beszerzés területéért felelős tagja, egyben a vállalatcsoport bővített igazgatótanácsában vezeti a konszernszintű beszerzést. Az Audinál betöltött pozícióját április 1-jével adja át Renate Vachenauernek, aki 2021 április óta az AUDI AG beltér- és interakció/adatkezelés-fejlesztési részlegének vezetője. Ezzel tovább bővült az AUDI AG-nál a női vezetők sora.

Renate Vachenauer villamosmérnöki doktorátussal rendelkezik. 1999 és 2020 között Németországban és külföldön különböző pozíciókat töltött be a BMW Group kollektívájában, ahol osztályvezetőként többek között az aktív vezetéstámogató rendszerek, valamint az elektromos hajtásrendszerek szabályzóegységeinek szakterületeiért felelt. Ezt követően a sebességváltó-/hajtásrendszer-fejlesztés főosztályvezetőjeként dolgozott, majd a navigáció, a mobilitási szolgáltatások, az elektromos mobilitás és a térképalapú képességfunkciók My Journey üzletágát vette át. 2021 áprilisban érkezett az AUDI AG csapatába, ahol a beltér- és interakció/adatkezelés-fejlesztés vezetője, 2023. április 1-jétől pedig az igazgatótanács tagjaként az AUDI AG beszerzési részlegét irányítja.

Manfred Döss, az AUDI AG felügyelőbizottságának elnöke: „Nagy örömmel tölt el, hogy Renate Vachenauer személyében az elektromobilitás és a digitalizáció neves szakértője veszi át a „négy karika” beszerzési részlegének vezetését. A digitális ökoszisztémák terén szerzett tapasztalatai révén ideális adottságokkal rendelkezik napjaink kihívásainak kezeléséhez, sikerrel segítve elő a szoftveralapú mobilitási szolgáltatóvá zajló átalakulásunkat. A felügyelőbizottság nevében köszönetet szeretnék mondani Dirk Grosse-Loheidének, aki az elmúlt évek során az ellátási láncolatban kialakult kedvezőtlen körülmények ellenére is kiválóan irányította e részleget.”

Markus Duesmann, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke: „Különösen a beszerzés területén mutatkozott meg az elmúlt három év során, milyen fontos a hatékony vezetés, hogy a nagy változások idején is a lehető legjobban megóvhassuk üzletmenetünket. Hálás vagyok Dirk Grosse-Loheidének kiemelkedő munkájáért és további sok sikert kívánok neki konszernszintű feladatához. Ugyanakkor nagy örömmel üdvözlöm az igazgatótanácsban Renate Vachenauert, aki a digitalizáció és az elektromos mobilitás területein szerzett komoly szaktudással érkezik, ami meghatározó jelentőségű az elkövetkező évek sikerei szempontjából.”

Egyre több a női vezető az Audinál

Renate Vachenauer érkezésével már két női tagja lesz az AUDI AG hét fős boardjának. Az első női Audi felsővezető, Hildegard Wortmann 2019 óta felel az igazgatótanácsban a marketing és az értékesítési területekért. Hazánkban pedig első női Audi vezetőként 2021 óta Zakariás Fruzsina tölti be az Audi márkaigazgatói pozícióját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...

Még gazdagabbak lettek a gazdagok

Évtizedünk végére csak Magyarországon akár 10 dollármilliárdos is lehet majd a Blochamps Capital friss kutatásának prognózisa szerint. A gazdagoknál felgyorsult vagyonkoncentráció miatt idén több privátbanki szolgáltató is jelentős mértékben megemeli elitklubjába a belépési limitet.Az...

Mesterséges intelligenciával felturbózva jönnek a Samsung csúcstévéi

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony,...

Kreatív ügynökséggel erősít a Special Effects

Az ország egyik legnagyobb rendezvényszolgáltatója az Universum 8 akvizíciójával folytatja stratégiai növekedését.A Special Effects saját tervezői csapattal és kiváló iparági szakemberekkel több mint 40 éve vállalja boutique események, konferenciák, egyedi kiállítások és nagyszabású rendezvények...

Az Eisberg a MindMinerst választotta

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat...

Nem becsülik meg a fiatalokat a munkaadók

Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben 47 százalékos volt a K&H ifjúsági index szerint, ami viszonylag alacsony szintnek számít a felmérés több mint egy évtizedes történetében. A 19-29 éves dolgozó...

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...