007-es sztoriban a Nokia

A 25. James Bond film hivatalos partnere lett az HMD Global. A film hivatalos megjelenése előtt, 2020 március 8-án debütál az eredeti Bond film ihlette rövid reklámfilm, melyet a BAFTA-díjjal jutalmazott rendező, Amma Asante rendezett, és a híres filmcsillag, Lashana Lynch is feltűnik benne, mint Nomi ügynök, illetve az új Nokia okostelefonról is megtudhatunk pár részletet.

A reklám a HMD Global eddigi legnagyobb globális marketing kampányának része, melyben szerepet kap a Nokia okostelefon, mint „ Az egyetlen eszköz, amire szükséged van”. A Nincs idő meghalni című filmben több Nokia telefon is feltűnik majd. A globális kampány március 8-án, Nőnap alkalmával indul. A hamarosan megjelenő, 90 másodperces videó betekintést enged a kampányba, valamint a még be nem jelentett Nokia okostelefonról is többet tudhatunk meg.

A titkos készüléket jóval a No time to die (Nincs idő meghalni), a napokban novemberre halaszott mozipremierje előtt, március 19-én mutatják be. A filmben más, időt álló Nokia készülékek is megjelennek, köztük a Nokia 7.2, melynek 48 MP-es tripla kamerarendszere Quad Pixel technológiával és Zeiss optikával rendelkezik, illetve az ikonikus 3310, mely a rajongók egyik nagy kedvence. Az együttműködéssel a HMD Global bemutatja globális jelenlétét az androidos okostelefonok piacán, elkötelezettségét a biztonság, a sebesség és innováció területén azzal, hogy még a legválogatósabb ügyfelek, igy egy MI6 ügynök is elégedetten használja a készülékeit.

A március 8-án megjelenő videó exkluzív képeket tartalmaz egy be nem jelentett Nokia okostelefonról. A felvételek hátterét olyan ikonikus londoni helyszínek adják, mint a Szent Pál-székesegyház, vagy az Üvegszilánk felhőkarcoló. Nomi ügynök küldetése teljesítéséhez a Nokia okostelefon számos funkcióját használja fel.

A HMD Globallal és a Nokia telefonokkal kapcsolatos tapasztalatairól Lynch azt nyilatkozta: „Az első telefonom a Nokia 3210 volt, ekkor 10 éves lehettem. Visszatekintve ez volt az én 90-es évekbeli okostelefonom. Lenyűgözött, hogy meg tudtam változtatni a gombok beállításait, a háttérképet, a Snake-et pedig imádtam. Látva, hogy gyerekkorom óta mennyit fejlődtek a Nokia okostelefonok, nagyon izgalmas feladat volt eljátszani Nomi karakterét, és megmutatni a legendás márka legújabb készülékét.”

„A projektjeim során mindig ügyelek arra, hogy a nőket erősnek és intellektuálisnak mutathassam meg – ez a kampány is ilyen, Nomi egy belevaló ügynök, aki nem riad vissza attól, hogy fellépjen a rosszfiúk ellen, miközben pimasz humorával elvarázsolja a nézőket” – mesélt a reklám hátteréről Amma Asante rendező.

Juho Sarvikas, a HMD Global termékfejlesztési vezetője pedig úgy fogalmazott: „Kevés olyan kulturális projekt van, amelynek annyira fontos összetevője a technológia, mint a Nincs idő meghalni c. filmnek. A film elkötelezett a technológiai fejlesztések iránt, mindez a Nokia telefonok lenyűgöző tudásával párosulva minden egyes készülékünket az egyetlenné teszi, amire bárkinek szüksége van, legyen szó átlagemberekről, vagy 00 ügynökökről. Az együttműködés tehát igazán fontos és mértékadó, amivel számolni kell.”

„A bizalom, a biztonság és a legendás minőség az alapja az összes Nokia telefonnak, és ezek az értékeink pedig jól megmutatkoznak a Nincs idő meghalni című filmben is, és hűen tükrözik az új 00 ügynök, Nomi karakterét is. Büszkén tesszük elérhetővé a legújabb technológiát mindenki számára, melyet ez az együttműködés is erősít.” – tette hozzá Juho.