- Hirdetés -

0,1 százalékpont döntött az RTL és a TV2 között

|

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben mindössze 0,1 százalékpontot tett ki a TV2 és az RTL közötti különbség, az utóbbi javára. A többi fontosabb célcsoportban a TV2 nyerte a hetet. Ismét sok nézőt vonzott a Forma-1 futam.

Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál még mindig egész szoros a verseny az RTL és a TV2 között. Teljes napon, valamint az esti sávban és a teljes lakosságnál azért továbbra is stabil a TV2 előnye. Múlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél az RTL kerek 10 százalékos, a TV2 9,9 százalékos közönségarányt ért el. A 18-59 éveseknél nyert a TV2, de nem utcahossznyi előnnyel: 11 százalékkal zárták a hetek, az RTL pedig 10,3 százalékkal.

Most a csatornacsoportok terén is egész hasonló volt a felállás. Az RTL Magyarország az esti sávban és a 18-49 éveseknél a TV2 Csoport előtt végzett (RTL Magyarország: 22,2%, TV2 Csoport: 21,7%). A többi összevetésben a TV2 Csoport őrizte a vezető helyét, bár a 18-59 éveseknél és a főműsoridőben szintén kicsi differencia látható (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 22,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 15 9,9
RTL 10,3 9,6 10

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 11,5 8,2
RTL 6,6 5,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,4 24,5 20,5
RTL Magyarország 18,6 15,9 18,6
MTVA 7,1 10,6 5,7
AMC Networks 5,4 5,3 5,6
Paramount Global 4,8 4,1 5,8
Network4 3,3 4,3 2,1
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,3
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,9% / 15,8% (18,7% / 16,9%)
Tények Plusz – 13,7% / 12,6% (14,1% / 12,5%)
Szerencsekerék – 13,5% / 11,8% (14,2% / 12,6%)
A hegyi doktor újra rendel – 8,4% / 6,4% (8,5% / 6,6%)

RTL
Híradó – 16,9% / 15,1% (15,8% / 13,8%)
Fókusz – 11,3% / 10,1% (11,5% / 10,5%)
Celebrandi – 9,3% / 9,1% (korábbi héten az Activity: 7,2% / 6,8%)
A mi kis falunk – 12,3% / 12,7% (10,1% / 9,8%)

A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is a csatornaátlag feletti eredményeket szállít, de azért az átlagos közönségarányok trendjéből úgy tűnik, mintha kezdenének már ráunni a nézők az ismétlésekre. A hegyi doktor a két kereskedelmi célcsoportnál nem teljesített valami kiugróan. Azonban ennél a sorozatnál nagy volt a kontraszt a teljes lakosságos és a fiatalabb bontások között. A teljes lakosságnál ugyanis 14,6 százalékos heti share-t ért el a német sorozat és nyerte is a sávját.

Az RTL-en az Activityt váltó Celebrandi erősebben kezdett az elődjénél. Azonban még ezzel együtt is kikapott a Szerencsekerék ismétlésétől. A mi kis falunk viszont még mindig nagyon szép számokat hoz és a korábbi héthez képest jelentősen erősödni is tudott az RTL-es sorozat ismétlése.

A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam volt. A verseny 175 ezer, illetve 280 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál 495 ezren voltak kíváncsiak a futamra, amivel a teljes lakosságos toplista hatodik helyén végzett a Forma-1. A teljes lakosságnál a legnépszerűbb tartalomnak a kedd esti Tények számított, ami 697 ezres nézettséget produkált. Ez a Tények adás egyébként a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a csatorna legnézettebb műsora volt. Az RTL legnézettebbje címmel a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a keddi RTL Híradó büszkélkedhet 235 ezer és 560 ezer nézővel. A 18-49 évesek körében pedig a hétfői A mi kis falunk ismétlés szállította a csatornának a legtöbb, 166 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 280 587 20,9
TÉNYEK TV2 236 077 18,4
HÍRADÓ RTL 235 136 18,3
SZERENCSEKERÉK TV2 234 476 15,3
A MI KIS FALUNK RTL 230 268 13,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 204 917 14,4
FÓKUSZ RTL 178 313 12,3
CELEBRANDI RTL 172 530 10,1
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 157 016 9,9
FÓKUSZ PLUSZ RTL 145 676 11,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 697 819 24,2
SZERENCSEKERÉK TV2 683 621 19,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 578 543 18,4
HÍRADÓ RTL 560 937 19,4
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 505 012 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 495 946 18,2
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 455 354 20,7
TESTVÉREK TV2 425 538 20,8
AZ ARANYIFJÚ TV2 410 387 19,6
FÓKUSZ RTL 368 326 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 175 032 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 166 324 14,4
TÉNYEK TV2 150 902 17,1
HÍRADÓ RTL 136 179 15,4
SZERENCSEKERÉK TV2 134 104 13,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 131 463 13,7
CELEBRANDI RTL 113 812 10,4
TITANIC TV2 105 267 9,1
FÓKUSZ RTL 103 535 11,7
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 98 800 15,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...