A 18-49 éveseknél és főműsoridőben mindössze 0,1 százalékpontot tett ki a TV2 és az RTL közötti különbség, az utóbbi javára. A többi fontosabb célcsoportban a TV2 nyerte a hetet. Ismét sok nézőt vonzott a Forma-1 futam.
Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál még mindig egész szoros a verseny az RTL és a TV2 között. Teljes napon, valamint az esti sávban és a teljes lakosságnál azért továbbra is stabil a TV2 előnye. Múlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél az RTL kerek 10 százalékos, a TV2 9,9 százalékos közönségarányt ért el. A 18-59 éveseknél nyert a TV2, de nem utcahossznyi előnnyel: 11 százalékkal zárták a hetek, az RTL pedig 10,3 százalékkal.
Most a csatornacsoportok terén is egész hasonló volt a felállás. Az RTL Magyarország az esti sávban és a 18-49 éveseknél a TV2 Csoport előtt végzett (RTL Magyarország: 22,2%, TV2 Csoport: 21,7%). A többi összevetésben a TV2 Csoport őrizte a vezető helyét, bár a 18-59 éveseknél és a főműsoridőben szintén kicsi differencia látható (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 22,6%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11 | 15 | 9,9 |
RTL | 10,3 | 9,6 | 10 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 8,6 | 11,5 | 8,2 |
RTL | 6,6 | 5,9 | 6,7 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 21,4 | 24,5 | 20,5 |
RTL Magyarország | 18,6 | 15,9 | 18,6 |
MTVA | 7,1 | 10,6 | 5,7 |
AMC Networks | 5,4 | 5,3 | 5,6 |
Paramount Global | 4,8 | 4,1 | 5,8 |
Network4 | 3,3 | 4,3 | 2,1 |
Antenna Entertainment Group | 3,2 | 2,6 | 3,3 |
Warner Bros.Discovery | 2,7 | 3,1 | 2,5 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 17,9% / 15,8% (18,7% / 16,9%)
Tények Plusz – 13,7% / 12,6% (14,1% / 12,5%)
Szerencsekerék – 13,5% / 11,8% (14,2% / 12,6%)
A hegyi doktor újra rendel – 8,4% / 6,4% (8,5% / 6,6%)
RTL
Híradó – 16,9% / 15,1% (15,8% / 13,8%)
Fókusz – 11,3% / 10,1% (11,5% / 10,5%)
Celebrandi – 9,3% / 9,1% (korábbi héten az Activity: 7,2% / 6,8%)
A mi kis falunk – 12,3% / 12,7% (10,1% / 9,8%)
A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is a csatornaátlag feletti eredményeket szállít, de azért az átlagos közönségarányok trendjéből úgy tűnik, mintha kezdenének már ráunni a nézők az ismétlésekre. A hegyi doktor a két kereskedelmi célcsoportnál nem teljesített valami kiugróan. Azonban ennél a sorozatnál nagy volt a kontraszt a teljes lakosságos és a fiatalabb bontások között. A teljes lakosságnál ugyanis 14,6 százalékos heti share-t ért el a német sorozat és nyerte is a sávját.
Az RTL-en az Activityt váltó Celebrandi erősebben kezdett az elődjénél. Azonban még ezzel együtt is kikapott a Szerencsekerék ismétlésétől. A mi kis falunk viszont még mindig nagyon szép számokat hoz és a korábbi héthez képest jelentősen erősödni is tudott az RTL-es sorozat ismétlése.
A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam volt. A verseny 175 ezer, illetve 280 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál 495 ezren voltak kíváncsiak a futamra, amivel a teljes lakosságos toplista hatodik helyén végzett a Forma-1. A teljes lakosságnál a legnépszerűbb tartalomnak a kedd esti Tények számított, ami 697 ezres nézettséget produkált. Ez a Tények adás egyébként a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a csatorna legnézettebb műsora volt. Az RTL legnézettebbje címmel a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a keddi RTL Híradó büszkélkedhet 235 ezer és 560 ezer nézővel. A 18-49 évesek körében pedig a hétfői A mi kis falunk ismétlés szállította a csatornának a legtöbb, 166 ezer nézőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 280 587 | 20,9 |
TÉNYEK | TV2 | 236 077 | 18,4 |
HÍRADÓ | RTL | 235 136 | 18,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 234 476 | 15,3 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 230 268 | 13,9 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 204 917 | 14,4 |
FÓKUSZ | RTL | 178 313 | 12,3 |
CELEBRANDI | RTL | 172 530 | 10,1 |
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL | TV2 | 157 016 | 9,9 |
FÓKUSZ PLUSZ | RTL | 145 676 | 11,2 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
TÉNYEK | TV2 | 697 819 | 24,2 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 683 621 | 19,8 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 578 543 | 18,4 |
HÍRADÓ | RTL | 560 937 | 19,4 |
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL | TV2 | 505 012 | 15,4 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 495 946 | 18,2 |
A SORS ÚTVESZTŐI | TV2 | 455 354 | 20,7 |
TESTVÉREK | TV2 | 425 538 | 20,8 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 410 387 | 19,6 |
FÓKUSZ | RTL | 368 326 | 11,4 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 175 032 | 18,9 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 166 324 | 14,4 |
TÉNYEK | TV2 | 150 902 | 17,1 |
HÍRADÓ | RTL | 136 179 | 15,4 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 134 104 | 13,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 131 463 | 13,7 |
CELEBRANDI | RTL | 113 812 | 10,4 |
TITANIC | TV2 | 105 267 | 9,1 |
FÓKUSZ | RTL | 103 535 | 11,7 |
A SORS ÚTVESZTŐI | TV2 | 98 800 | 15,6 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás