- Hirdetés -

0,1 százalékpont döntött az RTL és a TV2 között

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben mindössze 0,1 százalékpontot tett ki a TV2 és az RTL közötti különbség, az utóbbi javára. A többi fontosabb célcsoportban a TV2 nyerte a hetet. Ismét sok nézőt vonzott a Forma-1 futam.

Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál még mindig egész szoros a verseny az RTL és a TV2 között. Teljes napon, valamint az esti sávban és a teljes lakosságnál azért továbbra is stabil a TV2 előnye. Múlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél az RTL kerek 10 százalékos, a TV2 9,9 százalékos közönségarányt ért el. A 18-59 éveseknél nyert a TV2, de nem utcahossznyi előnnyel: 11 százalékkal zárták a hetek, az RTL pedig 10,3 százalékkal.

Most a csatornacsoportok terén is egész hasonló volt a felállás. Az RTL Magyarország az esti sávban és a 18-49 éveseknél a TV2 Csoport előtt végzett (RTL Magyarország: 22,2%, TV2 Csoport: 21,7%). A többi összevetésben a TV2 Csoport őrizte a vezető helyét, bár a 18-59 éveseknél és a főműsoridőben szintén kicsi differencia látható (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 22,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 15 9,9
RTL 10,3 9,6 10

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 11,5 8,2
RTL 6,6 5,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,4 24,5 20,5
RTL Magyarország 18,6 15,9 18,6
MTVA 7,1 10,6 5,7
AMC Networks 5,4 5,3 5,6
Paramount Global 4,8 4,1 5,8
Network4 3,3 4,3 2,1
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,3
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,9% / 15,8% (18,7% / 16,9%)
Tények Plusz – 13,7% / 12,6% (14,1% / 12,5%)
Szerencsekerék – 13,5% / 11,8% (14,2% / 12,6%)
A hegyi doktor újra rendel – 8,4% / 6,4% (8,5% / 6,6%)

RTL
Híradó – 16,9% / 15,1% (15,8% / 13,8%)
Fókusz – 11,3% / 10,1% (11,5% / 10,5%)
Celebrandi – 9,3% / 9,1% (korábbi héten az Activity: 7,2% / 6,8%)
A mi kis falunk – 12,3% / 12,7% (10,1% / 9,8%)

A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is a csatornaátlag feletti eredményeket szállít, de azért az átlagos közönségarányok trendjéből úgy tűnik, mintha kezdenének már ráunni a nézők az ismétlésekre. A hegyi doktor a két kereskedelmi célcsoportnál nem teljesített valami kiugróan. Azonban ennél a sorozatnál nagy volt a kontraszt a teljes lakosságos és a fiatalabb bontások között. A teljes lakosságnál ugyanis 14,6 százalékos heti share-t ért el a német sorozat és nyerte is a sávját.

Az RTL-en az Activityt váltó Celebrandi erősebben kezdett az elődjénél. Azonban még ezzel együtt is kikapott a Szerencsekerék ismétlésétől. A mi kis falunk viszont még mindig nagyon szép számokat hoz és a korábbi héthez képest jelentősen erősödni is tudott az RTL-es sorozat ismétlése.

A múlt hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a vasárnapi Forma-1 futam volt. A verseny 175 ezer, illetve 280 ezer nézőt érdekelt. A teljes lakosságnál 495 ezren voltak kíváncsiak a futamra, amivel a teljes lakosságos toplista hatodik helyén végzett a Forma-1. A teljes lakosságnál a legnépszerűbb tartalomnak a kedd esti Tények számított, ami 697 ezres nézettséget produkált. Ez a Tények adás egyébként a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a csatorna legnézettebb műsora volt. Az RTL legnézettebbje címmel a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a keddi RTL Híradó büszkélkedhet 235 ezer és 560 ezer nézővel. A 18-49 évesek körében pedig a hétfői A mi kis falunk ismétlés szállította a csatornának a legtöbb, 166 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 280 587 20,9
TÉNYEK TV2 236 077 18,4
HÍRADÓ RTL 235 136 18,3
SZERENCSEKERÉK TV2 234 476 15,3
A MI KIS FALUNK RTL 230 268 13,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 204 917 14,4
FÓKUSZ RTL 178 313 12,3
CELEBRANDI RTL 172 530 10,1
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 157 016 9,9
FÓKUSZ PLUSZ RTL 145 676 11,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 697 819 24,2
SZERENCSEKERÉK TV2 683 621 19,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 578 543 18,4
HÍRADÓ RTL 560 937 19,4
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 505 012 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 495 946 18,2
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 455 354 20,7
TESTVÉREK TV2 425 538 20,8
AZ ARANYIFJÚ TV2 410 387 19,6
FÓKUSZ RTL 368 326 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 175 032 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 166 324 14,4
TÉNYEK TV2 150 902 17,1
HÍRADÓ RTL 136 179 15,4
SZERENCSEKERÉK TV2 134 104 13,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 131 463 13,7
CELEBRANDI RTL 113 812 10,4
TITANIC TV2 105 267 9,1
FÓKUSZ RTL 103 535 11,7
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 98 800 15,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...