Az RTL Group magyar nyelvű médiaszolgáltatásában résztvevő cégeit magába foglaló RTL Magyarország teljes konszolidált árbevétele a 2021-es pénzügyi évben 116 millió euró volt, nyeresége pedig 13 millió euró.
A 2021-es pénzügyi évben az RTL Magyarország részét képező, többek között az RTL Klub tévécsatornát üzemeltető Magyar RTL Televízió Zrt. (M-RTL Zrt.) 47,4 milliárd forintos nettó árbevétel mellett 27,7 milliárd forintos adózás utáni eredményt könyvelhetett el. A vállalat az előző évekhez mérhető 1,8 milliárd forintos adózás utáni eredményén túlmenően egy egyszeri, 25,9 milliárd forintos pénzügyi eredményt realizált, amely egy, a cégcsoporton belüli, bejelentett részesedés értékesítéséből származott. A tranzakcióra a nemzetközi RTL csoport racionalizálásának részeként került sor, amely a kereszttulajdonlások megszüntetésére irányult.
Az RTL Magyarország nyolc lineáris csatornája 2021-ben főműsoridőben, csatornacsoport szinten, a fő kereskedelmi célcsoportban 25,1 százalékos közönségarányt ért el. A médiavállalat számos sikerműsora és sorozata debütált új évaddal 2021-ben, így például a Konyhafőnök és a Konyhafőnök VIP, A mi kis falunk, a Keresztanyu vagy a Nyerő Páros. Visszatért a képernyőre és új helyszínről jelentkezett a Survivor, az X-Faktornak pedig a jubileumi 10. évada rajtolt el tavaly. 23 év után véget ért a Barátok közt, de indultak új műsorok is, mint például a Mestercukrász című gasztroreality.