Egy teljesen új világ kezdődött az 1990-es évek elején Magyarországon, sorra érkeztek hozzánk a nagy nemzetközi márkák, a BrandManiából pedig kiderül, hogy hol tartanak most a 30-asok. A műsor második részében pedig a hazai PR-piac kerül terítékre.
Számos nagy, nemzetközi cég ünnepli idén a hazai jelenlétének 30. évfordulóját, a BrandMania stábja pedig utánajárt a kezdeteknek és persze annak is, hogy hogyan érzik magukat most Magyarországon és milyen eredményeik vannak. A műsorban többek között a Spar, az Opel és az OMV képviselői is megszólalnak, rengeteg színes márkasztorival, illetve olyan érdekes információkkal jön majd az RTL Klub magazinműsora, amikről a legtöbben eddig még nem hallottak.
Az adás második részében pedig a hazai PR-piac kerül középpontba, a COVID-járvány egészen izgalmas változásokat hozott ebben a szegmensben, a klasszikus eszközök helyett új megoldásokat kellett keresni, a gyors átállás és alkalmazkodás pedig kötelező volt. Hogyan élték meg az elmúlt egy évet a hazai szakemberek és mire számítanak a következő időszakban – ez is kiderül a BrandManiából.
BrandMania ma éjjel 0:10-kor az RTL Klubon.