- Hirdetés -

307 nyertes estével vitte az RTL 2019-et is (x)

|

- Hirdetés -

Piacvezetőként kezdte és zárta is a 2019-es esztendőt az RTL Magyarország. A tavalyi év összesített eredményei megkérdőjelezhetetlenek, csatorna és csoportszinten is. (x)

A kereskedelmileg kiemelt célcsoportban – újabb lineáris csatornák indítása nélkül – főműsoridőben az RTL Magyarország 8 csatornája a piacvezető, a konkurens 14 csatornájával szemben (főműsoridő: RTL Magyarország: 27,5% SHR; TV2 Csoport: 24,7% SHR).

Az RTL Klub, mint zászlóshajó, kiemelkedő előnnyel vezette a versenyt a tavalyi évben: a kereskedelmileg fontos korcsoportban (18-49), főműsoridőben 14,4 %-os, átlagos közönségarányt ért el (TV2: 10,6 % SHR). A főműsoridőben, kiemelt korcsoportban a megnyert esték számát tekintve, az eredmények önmagukért beszélnek: RTL Klub – 307 (84%), TV2 – 53 (15%).

A magyar televíziónézők többsége 2019-ben is az RTL Híradóját választotta, a 18-49 évesek között, átlag 18,4% SHR produkálva (TV2: 13,4% SHR átlag ugyanebben az idősávban), miközben a Fókusz, az ország kedvenc infotainment magazinja is megőrizte vezető helyét, a kiemelt kereskedelmi korcsoportban átlagosan 16,6%-os közönségarányával.

Magyarország legnézettebb műsora 2019-ben az RTL Klubon futó X-Faktor tehetségkutató 4. epizódja lett, amely 18-49 évesek között 39,6%-os közönségarányt ért el, miközben a teljes lakosságot tekintve több mint 1,4 millióan nézték az adást.

Egy erős tavaszi és kemény őszi versenyben is tovább tudott az RTL Klub erősödni, olyan saját gyártású sikereksorozatoknak köszönhetően, mint A mi kis falunk 4. évada (18-49-es korcsoportban, átlag 27,4% SHR), és a vadonatúj napi sorozat, a Drága örökösök két évada (18-49-es korcsoportban, átlag 19,3% SHR).

2019-ben az ország legnépszerűbb gasztro-realityje is újra villantott: A Konyhafőnök VIP (főműsoridőben, 18-49-es korcsoportban), átlag 18,2% SHR eredményével a legsikeresebb évadát zárta decemberben.

2019-ben olyan közönségsikert arató és nagy visszhangot keltő műsorok kerültek még képernyőre, mint az Isten veled, Magyarország!, a Cápák között, valamint a Nyerő Páros harmadik évada.

A lineáris adatok mellett a digitális fogyasztási szokásoknak köszönhetően tovább erősödtek az RTL Magyarország eredményei. Az ősz egyik slágere a Love Island párkereső show volt, mely az RTL Most platformokon mérföldkőnek mondható nézettségi eredményeket ért el (közel 2,8 millió video indítás), de az abszolút nyertes – digitálisan is – az X-Faktor közel 3,2 millió videó indítással.

A RTL Most, a tavalyi évben összesen 101 millió video indítást generált, az X-Faktor mellett, a legnézettebb tartalmak között A mi kis falunk, Drága örökösök, A Konyhafőnök VIP epizódjai szerepelnek. Ez az előző évhez képest ez 66%-al több videóindítást jelent.

Az októberben bevezetett RTL Most+ prémium szolgáltatás az év végére a kábelszolgáltatók előfizetőinek igen jelentős részénél már elérhető. Megállapodás született a Telenorral, a PR-Telecommal, a Vodafone-UPC-vel, a UPC Direct-tel, a Tarr Kft., a Kapos-NET és a Sághy-Sat szolgáltatókkal. A teljesen megújult rtl.hu oldal pedig tovább erősíti a csatornacsoport online és digitális jelenlétét. (x)

Forrás: Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, főműsoridő: 19:00-22:59; illetve gStream Analitika//gRating

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....