- Hirdetés -

450 millió forintos befektetési kört zárt a Blue Colibri

|

- Hirdetés -

A vállalati belső kommunikációval, a munkavállalók oktatásának és adminisztrációjának digitalizációjával foglalkozó Blue Colbri nevű hazai startup 450 millió forintot vont be. Korábbi befektető, az OXO Technologies Holding Nyrt. mellett ezúttal a Bonitás Kockázati Tőkealap II. csatlakozott a második körhöz. Az innovatív HR-tech csapat a forrást a termék további fejlesztésére, hazai és nemzetközi terjeszkedésre, elsősorban Kelet-Közép-Európában és a DACH régióban történő értékesítés dinamikus felfuttatására fordítja.

A 2019-ben alapított Blue Colibri fejlesztette az első magyar elköteleződést, szervezeti tanulást és belső kommunikációt támogató felületet. Az egyszerű, hatékony és mérhető platform mobil és desktop verzión egyaránt működik, és lehetőséget ad a kétirányú kommunikációra, valamint a munkavállalók közvetlen elérésére. Az innovatív alkalmazás mellett támogatják partnereiket az adminisztrációjuk hatékonyabb digitalizációjában, a szervezeti tartalomgyártásban, a közösségépítésben, valamint a munkavállalók oktatásában.  A Blue Colibri indulása óta több mint 60 vállalat és intézmény 50.000 munkavállalójának könnyíti meg a mindennapi munkáját.

A befektetés teljes összege 450 millió forint. A Bonitás Kockázati Tőkealap II 400 millió forintos tőkebefektetést folyósít, míg az OXO Technologies Holding Nyrt. 50 millió forinttal egészíti ki a korábbi 60 millió forint értékű befektetését ebben a körben. A vállalat a forrást termékfejlesztésre, nemzetközi terjeszkedés gyorsítására, elsősorban Kelet-Közép-Európa és a DACH régióban történő értékesítést megcélozva. Másrészt további komplex HR adminisztrációs funkciók kerülnek fejlesztésre. A jelenleg 22 fős csapat a tervek szerint rövidesen 35 főre bővül.

A startup a változó piaci igényekre, melyeket a járvány hatásai hívtak elő, rendkívüli rugalmassággal és számos ötlettel reagált. Amellett, hogy az adminisztratív munka és az onboarding folyamatok digitalizációján dolgoztak, olyan közösségi funkciókat is beépítettek, mint a közös egészségprogram, vagy a sportversenyek alatt a tippjáték lehetősége.

A Blue Colibri ősszel debütál legújabb fejlesztésével, a Safety nevű rendszerrel, mely a kisebb szervezetek kötelező munka és tűzvédelmi képzéseinek, illetve vizsgáinak koordinációjában nyújt majd hatékony segítséget. A Blue Colibri online platform különlegessége a rugalmas keretrendszer, ami lehetővé teszi, hogy maximálisan a megbízói igényekre, a vállalati kultúra és digitális érettségre szabott legyen a rendszer – így nagyvállalati partnereik mellett egyre több KKV is érdeklődik a korszerű megoldás iránt.

Az elmúlt egy évben a Blue Colibri alapítói és csapattagjai nem csak a közelmúltban aláírt befektetésnek örülhettek, de számos szakmai elismerésnek is. Többek között a fejlesztés a legjobb HR tech megoldásként egyaránt elnyerte a HR Komm Award és HR Best díj ide vonatkozó kategóriáit és a vállalkozás idén felkerült a StartUp Magazin TOP 15 legígéretesebb magyar startup listájára is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...