- Hirdetés -

A Bajnokok Ligája-döntővel egy szinten volt a múlt heti választási vita

|

A teljes lakosságnál kicsivel több nézőt vonzott az M1-es választási vitaműsor, mint a Bajnokok Ligája-döntő. A kereskedelmi célcsoportnál azért a meccs többeket érdekelt.

A mögöttünk álló 22. hetet ismét megnyerte az RTL főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 évesek körében. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 nyert, továbbá megőrizték vezető helyüket a teljes napi eredmények tekintetében is. Az egyes estéket külön nézve az RTL hétfőtől vasárnapig jobb főműsoridős share-t produkált a TV2-nél a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, szerdán és szombaton az RTL, a többi este a TV2 ért el jobb eredményt.

A komplett csatornaportfólióknál is hasonló helyzetet látni. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország, minden más felosztásban a TV2 Csoport bizonyult piacvezetőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 11,7 8,2
RTL 10,7 11,2 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,6 7,8
RTL 6,5 6,8 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 23,8 21,3
RTL Magyarország 18,6 16,7 18,2
AMC Networks 6,3 5,6 6,5
MTVA 5,7 9,2 4,8
Network4 4,2 5,2 3,0
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,5
Paramount Global 3,4 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,1 3,7 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,8% / 13,6% (16,2% / 15%)
Tények Plusz – 9,5% / 8,2% (10,3% / 9,3%)
Zsákbamacska – 7,9% / 7,7% (7,9% / 7,9%)
Ütős ötös – 6,2% / 6% (7% / 6,9%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,6% (17,5% / 14,7%)
Fókusz – 11,8% / 11,3% (12,1% / 11,5%)
The Floor – 13% / 13,1% (13,5% / 13,6%)
Drága örökösök – 6,4% / 6,1% (8,3% / 8,1%)

A 18-49 éveseknél a heti átlagok terén fej fej mellett végzett az RTL Híradó és a Tények. A The Floor hozta a korábbi hetekben látott jó formáját, nyerte a sávját. A TV2-s Zsákbamacska viszont továbbra is gyengélkedett. Utóbbi mondjuk igaz volt az RTL-es Drága örökösökre is, még a korábbi heti – már akkor sem túl erős – átlagukon is rontottak.

Szombaton a korábbi hetinél gyengébb eredményeket szállított a Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 10,4 százalékot, a 18-59 éveseknél 11,6 százalékot, a teljes lakosságnál 11,1 százalékot tett ki a share-jük. Ugyanakkor van erre magyarázat, hiszen részben érintette a sorozat műsoridejét a Bajnokok Ligája-döntő, valamint az ATV-s választási vita – utóbbi mondjuk inkább csak a teljes lakosságos nézettségükre lehetett hatással.

Vasárnap a Next Top Model Hungary a döntőre kicsit összekapta magát. Az említett három fő célcsoportnál a korábbiaknál jobban teljesítettek: 10,8 százalékos, 10,2 százalékos és 12 százalékos share-rel. Az RTL-en a Cápák között ugyanebben az összevetésben 13,5 százalékos, 13,7 százalékos és 12,2 százalékos közönségarányt hozott össze.

Még említést érdemel az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája-döntő, ami kiemelkedően jó nézettséget produkált. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsorának bizonyult 240 ezer, illetve 337 ezer nézővel. A teljes lakosság köréből 580 ezren kapcsoltak a meccsre, amivel a 4+-os heti toplista harmadik helyén végzett, az első a hétfői Tények volt 618 ezer nézővel.

A múlt csütörtöki M1-es választási vita is sokakat érdekelt. A 18-49 éveseknél 149 ezer, a 18-59 éveseknél 249 ezer, a teljes lakosságnál 596 ezer nézőt vonzott. Utóbbival még a BL-döntőt is megelőzte.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 337 497 19,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 265 455 13,7
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 249 550 14,0
THE FLOOR RTL 248 108 14,4
HÍRADÓ RTL 228 802 15,6
HÁZON KÍVÜL RTL 214 862 13,3
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 204 559 10,2
TÉNYEK TV2 201 008 18,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 193 404 11,6
FÓKUSZ RTL 182 755 14,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 618 754 24,0
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 596 352 15,9
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 580 572 18,0
HÍRADÓ RTL 540 873 17,6
THE FLOOR RTL 506 485 14,0
HÁZON KÍVÜL RTL 504 699 14,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 479 605 12,2
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 471 093 12,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 448 382 15,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 422 171 11,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 240 515 20,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 183 814 13,5
THE FLOOR RTL 169 712 15,0
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 152 952 10,8
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 149 719 12,7
HÁZON KÍVÜL RTL 126 422 11,5
HÍRADÓ RTL 126 373 12,6
TÉNYEK TV2 125 634 12,6
FÓKUSZ RTL 121 383 14,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 119 485 10,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...