A teljes lakosságnál kicsivel több nézőt vonzott az M1-es választási vitaműsor, mint a Bajnokok Ligája-döntő. A kereskedelmi célcsoportnál azért a meccs többeket érdekelt.
A mögöttünk álló 22. hetet ismét megnyerte az RTL főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 évesek körében. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 nyert, továbbá megőrizték vezető helyüket a teljes napi eredmények tekintetében is. Az egyes estéket külön nézve az RTL hétfőtől vasárnapig jobb főműsoridős share-t produkált a TV2-nél a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, szerdán és szombaton az RTL, a többi este a TV2 ért el jobb eredményt.
A komplett csatornaportfólióknál is hasonló helyzetet látni. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország, minden más felosztásban a TV2 Csoport bizonyult piacvezetőnek.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 8,6 | 11,7 | 8,2 |
RTL | 10,7 | 11,2 | 10,1 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 8 | 10,6 | 7,8 |
RTL | 6,5 | 6,8 | 6,2 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,3 | 23,8 | 21,3 |
RTL Magyarország | 18,6 | 16,7 | 18,2 |
AMC Networks | 6,3 | 5,6 | 6,5 |
MTVA | 5,7 | 9,2 | 4,8 |
Network4 | 4,2 | 5,2 | 3,0 |
Antenna Entertainment Group | 3,7 | 3,1 | 3,5 |
Paramount Global | 3,4 | 2,8 | 4,3 |
Warner Bros.Discovery | 3,1 | 3,7 | 2,8 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,8% / 13,6% (16,2% / 15%)
Tények Plusz – 9,5% / 8,2% (10,3% / 9,3%)
Zsákbamacska – 7,9% / 7,7% (7,9% / 7,9%)
Ütős ötös – 6,2% / 6% (7% / 6,9%)
RTL
Híradó – 16,2% / 13,6% (17,5% / 14,7%)
Fókusz – 11,8% / 11,3% (12,1% / 11,5%)
The Floor – 13% / 13,1% (13,5% / 13,6%)
Drága örökösök – 6,4% / 6,1% (8,3% / 8,1%)
A 18-49 éveseknél a heti átlagok terén fej fej mellett végzett az RTL Híradó és a Tények. A The Floor hozta a korábbi hetekben látott jó formáját, nyerte a sávját. A TV2-s Zsákbamacska viszont továbbra is gyengélkedett. Utóbbi mondjuk igaz volt az RTL-es Drága örökösökre is, még a korábbi heti – már akkor sem túl erős – átlagukon is rontottak.
Szombaton a korábbi hetinél gyengébb eredményeket szállított a Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 10,4 százalékot, a 18-59 éveseknél 11,6 százalékot, a teljes lakosságnál 11,1 százalékot tett ki a share-jük. Ugyanakkor van erre magyarázat, hiszen részben érintette a sorozat műsoridejét a Bajnokok Ligája-döntő, valamint az ATV-s választási vita – utóbbi mondjuk inkább csak a teljes lakosságos nézettségükre lehetett hatással.
Vasárnap a Next Top Model Hungary a döntőre kicsit összekapta magát. Az említett három fő célcsoportnál a korábbiaknál jobban teljesítettek: 10,8 százalékos, 10,2 százalékos és 12 százalékos share-rel. Az RTL-en a Cápák között ugyanebben az összevetésben 13,5 százalékos, 13,7 százalékos és 12,2 százalékos közönségarányt hozott össze.
Még említést érdemel az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája-döntő, ami kiemelkedően jó nézettséget produkált. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsorának bizonyult 240 ezer, illetve 337 ezer nézővel. A teljes lakosság köréből 580 ezren kapcsoltak a meccsre, amivel a 4+-os heti toplista harmadik helyén végzett, az első a hétfői Tények volt 618 ezer nézővel.
A múlt csütörtöki M1-es választási vita is sokakat érdekelt. A 18-49 éveseknél 149 ezer, a 18-59 éveseknél 249 ezer, a teljes lakosságnál 596 ezer nézőt vonzott. Utóbbival még a BL-döntőt is megelőzte.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 337 497 | 19,9 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 265 455 | 13,7 |
EP-VÁLASZTÁS VITA | M1 | 249 550 | 14,0 |
THE FLOOR | RTL | 248 108 | 14,4 |
HÍRADÓ | RTL | 228 802 | 15,6 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 214 862 | 13,3 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 204 559 | 10,2 |
TÉNYEK | TV2 | 201 008 | 18,5 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 193 404 | 11,6 |
FÓKUSZ | RTL | 182 755 | 14,0 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
TÉNYEK | TV2 | 618 754 | 24,0 |
EP-VÁLASZTÁS VITA | M1 | 596 352 | 15,9 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 580 572 | 18,0 |
HÍRADÓ | RTL | 540 873 | 17,6 |
THE FLOOR | RTL | 506 485 | 14,0 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 504 699 | 14,7 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 479 605 | 12,2 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 471 093 | 12,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 448 382 | 15,0 |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 422 171 | 11,7 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 240 515 | 20,0 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 183 814 | 13,5 |
THE FLOOR | RTL | 169 712 | 15,0 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 152 952 | 10,8 |
EP-VÁLASZTÁS VITA | M1 | 149 719 | 12,7 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 126 422 | 11,5 |
HÍRADÓ | RTL | 126 373 | 12,6 |
TÉNYEK | TV2 | 125 634 | 12,6 |
FÓKUSZ | RTL | 121 383 | 14,6 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 119 485 | 10,4 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás