- Hirdetés -

A Bajnokok Ligája-döntővel egy szinten volt a múlt heti választási vita

|

- Hirdetés -

A teljes lakosságnál kicsivel több nézőt vonzott az M1-es választási vitaműsor, mint a Bajnokok Ligája-döntő. A kereskedelmi célcsoportnál azért a meccs többeket érdekelt.

A mögöttünk álló 22. hetet ismét megnyerte az RTL főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 évesek körében. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 nyert, továbbá megőrizték vezető helyüket a teljes napi eredmények tekintetében is. Az egyes estéket külön nézve az RTL hétfőtől vasárnapig jobb főműsoridős share-t produkált a TV2-nél a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, szerdán és szombaton az RTL, a többi este a TV2 ért el jobb eredményt.

A komplett csatornaportfólióknál is hasonló helyzetet látni. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország, minden más felosztásban a TV2 Csoport bizonyult piacvezetőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 11,7 8,2
RTL 10,7 11,2 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,6 7,8
RTL 6,5 6,8 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 23,8 21,3
RTL Magyarország 18,6 16,7 18,2
AMC Networks 6,3 5,6 6,5
MTVA 5,7 9,2 4,8
Network4 4,2 5,2 3,0
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,5
Paramount Global 3,4 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,1 3,7 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,8% / 13,6% (16,2% / 15%)
Tények Plusz – 9,5% / 8,2% (10,3% / 9,3%)
Zsákbamacska – 7,9% / 7,7% (7,9% / 7,9%)
Ütős ötös – 6,2% / 6% (7% / 6,9%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,6% (17,5% / 14,7%)
Fókusz – 11,8% / 11,3% (12,1% / 11,5%)
The Floor – 13% / 13,1% (13,5% / 13,6%)
Drága örökösök – 6,4% / 6,1% (8,3% / 8,1%)

A 18-49 éveseknél a heti átlagok terén fej fej mellett végzett az RTL Híradó és a Tények. A The Floor hozta a korábbi hetekben látott jó formáját, nyerte a sávját. A TV2-s Zsákbamacska viszont továbbra is gyengélkedett. Utóbbi mondjuk igaz volt az RTL-es Drága örökösökre is, még a korábbi heti – már akkor sem túl erős – átlagukon is rontottak.

Szombaton a korábbi hetinél gyengébb eredményeket szállított a Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 10,4 százalékot, a 18-59 éveseknél 11,6 százalékot, a teljes lakosságnál 11,1 százalékot tett ki a share-jük. Ugyanakkor van erre magyarázat, hiszen részben érintette a sorozat műsoridejét a Bajnokok Ligája-döntő, valamint az ATV-s választási vita – utóbbi mondjuk inkább csak a teljes lakosságos nézettségükre lehetett hatással.

Vasárnap a Next Top Model Hungary a döntőre kicsit összekapta magát. Az említett három fő célcsoportnál a korábbiaknál jobban teljesítettek: 10,8 százalékos, 10,2 százalékos és 12 százalékos share-rel. Az RTL-en a Cápák között ugyanebben az összevetésben 13,5 százalékos, 13,7 százalékos és 12,2 százalékos közönségarányt hozott össze.

Még említést érdemel az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája-döntő, ami kiemelkedően jó nézettséget produkált. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsorának bizonyult 240 ezer, illetve 337 ezer nézővel. A teljes lakosság köréből 580 ezren kapcsoltak a meccsre, amivel a 4+-os heti toplista harmadik helyén végzett, az első a hétfői Tények volt 618 ezer nézővel.

A múlt csütörtöki M1-es választási vita is sokakat érdekelt. A 18-49 éveseknél 149 ezer, a 18-59 éveseknél 249 ezer, a teljes lakosságnál 596 ezer nézőt vonzott. Utóbbival még a BL-döntőt is megelőzte.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 337 497 19,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 265 455 13,7
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 249 550 14,0
THE FLOOR RTL 248 108 14,4
HÍRADÓ RTL 228 802 15,6
HÁZON KÍVÜL RTL 214 862 13,3
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 204 559 10,2
TÉNYEK TV2 201 008 18,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 193 404 11,6
FÓKUSZ RTL 182 755 14,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 618 754 24,0
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 596 352 15,9
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 580 572 18,0
HÍRADÓ RTL 540 873 17,6
THE FLOOR RTL 506 485 14,0
HÁZON KÍVÜL RTL 504 699 14,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 479 605 12,2
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 471 093 12,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 448 382 15,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 422 171 11,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 240 515 20,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 183 814 13,5
THE FLOOR RTL 169 712 15,0
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 152 952 10,8
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 149 719 12,7
HÁZON KÍVÜL RTL 126 422 11,5
HÍRADÓ RTL 126 373 12,6
TÉNYEK TV2 125 634 12,6
FÓKUSZ RTL 121 383 14,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 119 485 10,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Foci minden mennyiségben: élőben nézhetjük a Copa América összes meccsét

A Network4 Media Group bejelentette: elhozza a magyar nézőknek az amerikai kontinens legfontosabb futballtornája, a Copa América összes mérkőzését. Június 20. és július 14. között 16 csapat küzd meg egymással, köztük a címvédő Argentína...

Izgalmas vizes élményekkel jön az új nyári fesztivál

Idén először berobban a nyárba az első alföldi vizes fesztivál is! A különleges névre keresztelt Mizújs Babám? nem mindennapi line-up-pal, gyönyörű tóval, őrült vizes élményekkel kecsegtet. Csak a bikinit ne felejtsd otthon!Június 27-29-ig vár...

Így változik az Ersténél a napi limit

A korlátok néha jók, főleg, ha csalók akarják ellopni a pénzünket. Az Erste ezért személyre szabott, az egyéni költési szokásokhoz igazított átutalási limitet állít be lakossági ügyfeleinek. A Magyar Nemzeti Bank ajánlása nyomán mindenkinél...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...