- Hirdetés -

A Bajnokok Ligája-döntővel egy szinten volt a múlt heti választási vita

|

- Hirdetés -

A teljes lakosságnál kicsivel több nézőt vonzott az M1-es választási vitaműsor, mint a Bajnokok Ligája-döntő. A kereskedelmi célcsoportnál azért a meccs többeket érdekelt.

A mögöttünk álló 22. hetet ismét megnyerte az RTL főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 évesek körében. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 nyert, továbbá megőrizték vezető helyüket a teljes napi eredmények tekintetében is. Az egyes estéket külön nézve az RTL hétfőtől vasárnapig jobb főműsoridős share-t produkált a TV2-nél a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságnál más volt a helyzet, szerdán és szombaton az RTL, a többi este a TV2 ért el jobb eredményt.

A komplett csatornaportfólióknál is hasonló helyzetet látni. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország, minden más felosztásban a TV2 Csoport bizonyult piacvezetőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 11,7 8,2
RTL 10,7 11,2 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,6 7,8
RTL 6,5 6,8 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 23,8 21,3
RTL Magyarország 18,6 16,7 18,2
AMC Networks 6,3 5,6 6,5
MTVA 5,7 9,2 4,8
Network4 4,2 5,2 3,0
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,5
Paramount Global 3,4 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,1 3,7 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,8% / 13,6% (16,2% / 15%)
Tények Plusz – 9,5% / 8,2% (10,3% / 9,3%)
Zsákbamacska – 7,9% / 7,7% (7,9% / 7,9%)
Ütős ötös – 6,2% / 6% (7% / 6,9%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,6% (17,5% / 14,7%)
Fókusz – 11,8% / 11,3% (12,1% / 11,5%)
The Floor – 13% / 13,1% (13,5% / 13,6%)
Drága örökösök – 6,4% / 6,1% (8,3% / 8,1%)

A 18-49 éveseknél a heti átlagok terén fej fej mellett végzett az RTL Híradó és a Tények. A The Floor hozta a korábbi hetekben látott jó formáját, nyerte a sávját. A TV2-s Zsákbamacska viszont továbbra is gyengélkedett. Utóbbi mondjuk igaz volt az RTL-es Drága örökösökre is, még a korábbi heti – már akkor sem túl erős – átlagukon is rontottak.

Szombaton a korábbi hetinél gyengébb eredményeket szállított a Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 10,4 százalékot, a 18-59 éveseknél 11,6 százalékot, a teljes lakosságnál 11,1 százalékot tett ki a share-jük. Ugyanakkor van erre magyarázat, hiszen részben érintette a sorozat műsoridejét a Bajnokok Ligája-döntő, valamint az ATV-s választási vita – utóbbi mondjuk inkább csak a teljes lakosságos nézettségükre lehetett hatással.

Vasárnap a Next Top Model Hungary a döntőre kicsit összekapta magát. Az említett három fő célcsoportnál a korábbiaknál jobban teljesítettek: 10,8 százalékos, 10,2 százalékos és 12 százalékos share-rel. Az RTL-en a Cápák között ugyanebben az összevetésben 13,5 százalékos, 13,7 százalékos és 12,2 százalékos közönségarányt hozott össze.

Még említést érdemel az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája-döntő, ami kiemelkedően jó nézettséget produkált. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsorának bizonyult 240 ezer, illetve 337 ezer nézővel. A teljes lakosság köréből 580 ezren kapcsoltak a meccsre, amivel a 4+-os heti toplista harmadik helyén végzett, az első a hétfői Tények volt 618 ezer nézővel.

A múlt csütörtöki M1-es választási vita is sokakat érdekelt. A 18-49 éveseknél 149 ezer, a 18-59 éveseknél 249 ezer, a teljes lakosságnál 596 ezer nézőt vonzott. Utóbbival még a BL-döntőt is megelőzte.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 337 497 19,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 265 455 13,7
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 249 550 14,0
THE FLOOR RTL 248 108 14,4
HÍRADÓ RTL 228 802 15,6
HÁZON KÍVÜL RTL 214 862 13,3
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 204 559 10,2
TÉNYEK TV2 201 008 18,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 193 404 11,6
FÓKUSZ RTL 182 755 14,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 618 754 24,0
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 596 352 15,9
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 580 572 18,0
HÍRADÓ RTL 540 873 17,6
THE FLOOR RTL 506 485 14,0
HÁZON KÍVÜL RTL 504 699 14,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 479 605 12,2
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 471 093 12,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 448 382 15,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 422 171 11,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 240 515 20,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 183 814 13,5
THE FLOOR RTL 169 712 15,0
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 152 952 10,8
EP-VÁLASZTÁS VITA M1 149 719 12,7
HÁZON KÍVÜL RTL 126 422 11,5
HÍRADÓ RTL 126 373 12,6
TÉNYEK TV2 125 634 12,6
FÓKUSZ RTL 121 383 14,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 119 485 10,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordot döntött a sportfogadások száma

Kiemelkedő fogadói érdeklődés mellett zajlott le a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság. A spanyol-angol döntőt követően - ahogyan az várható volt - a magyar válogatott csoportkörös mérkőzései is a legnépszerűbb események közé tartoztak a fogadók körében....

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...