- Hirdetés -

A Balatonhoz csábít a Fjällräven

|

Idén július 27. és 31. között várják a Balaton-felvidékre a természet szerelmeseit, hogy együtt barangolják be a környék legszebb tájait. A Fjällräven Vándortúra egyike Magyarország leghosszabb egybefüggő túráinak, ahol a túrakedvelők együtt hódolhatnak szenvedélyüknek, és felfedezhetik a környék rejtett természeti kincseit. Az ötnapos kirándulást számos izgalmas program színesíti, így például napi rendszerességű jógaórák, borkóstolók, illetve változatos kulináris élmények. A vándortúrára január 27-től az esemény honlapján lehet jelentkezni.

Balatoni szőlődombok, kialudt tűzhányók, természetjárók remek társasága. Csak néhány a sok élmény közül, amelyet a Fjällräven Vándortúra kínál. Egy felejthetetlen kaland Magyarország legcsodásabb részén: a Balaton-felvidéken. A környék rengeteg rejtett természeti kinccsel várja látogatóit, a Vándortúra célja pedig, hogy együtt fedezzük fel a vulkánokat, a kilátókat, a vár- és templomromokat és a hangulatos erdőket.

A Fjällräven a kezdetektől arra inspirálja az embereket, hogy minél több időt töltsenek a természetben. A márkához fűződő túrák története a 70-es évekbe nyúlik vissza, amikor Åke Nordin, a Fjällräven alapítója elhívta barátait, ismerőseit, hogy az általa tervezett új, funkcionális, strapabíró öltözetekben és felszerelésekkel induljanak együtt a természet felfedezésére. Ezeket az eseményeket továbbfejlesztve indították el 2005-től a Fjällräven Classic túrákat Svédországban, amelyek legfőbb jellegzetessége, hogy mindenki magával viszi az öt napra szükséges felszerelését, felállítja a saját sátrát éjszakára, és a saját tempójában, hozzá hasonló emberek társaságában halad. Azóta ez a típusú túra a világ számos pontját meghódította.

Az első hazai Fjällräven Vándortúra a svéd Classic hatására és mintájára indult el 2014-ben, mára pedig szinte hagyománnyá vált, hogy a túraszeretők és a természet szerelmesei együtt hódolnak szenvedélyüknek Magyarországon is. A Vándortúra célja, hogy az emberek biztonságban és jókedvvel járják végig a gyönyörű útvonalat, mindennap előre meghatározott távot megtéve. Ha pedig valaki úgy érzi, neki ez túl sok lenne, választhat rövidebb útvonalat is.

Ez egy igazi élménytúra, ahol az ember elmenekülhet a mindennapok teendői elől, elmélyülhet a természetben, fizikailag, mentálisan és lelkileg feltöltődhet, s mindeközben hozzá hasonló, természetimádó emberek társaságát élvezheti.

“Tavaly lelkes túrázók százai járták végig velünk a Fjällräven Vándortúra útvonalát, 2014-es indulása óta pedig több mint ezer résztvevője volt az eseményeknek. Kicsik és nagyok, tapasztalt túrázók és újoncok egyaránt teljesítették már ezt a túrát. Valódi közösségépítő eseményről van szó, ahol minden évben régi barátok találkoznak újra, és természetesen új barátságok is köttetnek.” – mondta el Sanela Krisat, a Fjällräven marketingvezetője. – “Külön öröm számunkra, hogy a Vándortúra híre már átlépte az országhatárt, és az előző évben német, lengyel, szlovén és brit társaink is csatlakoztak hozzánk a Balaton-felvidéken.”

A szervezők számára elsődleges a természet tisztelete és védelme, ezért a Vándortúra megrendezése során maradéktalanul figyelnek a környezettudatosságra. Természeti értékeink védelme és tisztaságának megőrzése érdekében idén is minden túrázó szemétgyűjtő zsákot kap a szervezőktől, amelyben összegyűjthetik a túra megtétele során keletkezett hulladékot, de az ambíciózusabbak a túraútvonalak megtisztítására is vállalkozhatnak. A szemétszedésben legaktívabb résztvevőket a Fjällräven a túra végén értékes nyereményekkel díjazza.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...

Agymanók-rajongóknak kötelező: új sorozat indul

Az „Agymanók” világában játszódó az „Álom Stúdió” (Dream Productions) 2024. december 11-én, a „Nyerni vagy Veszíteni” (Win or Lose) saját gyártású sorozat 2025. február 19-én érkezik a platformra.Majdnem 40 évvel az indulása után két...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...