- Hirdetés -

A BMW modelljeivel ünnepel a népszerű kártyajáték

|

A Mattel, az AirConsole és a BMW Group a 2024-es Gamescom videojáték-vásáron jelentette be, hogy a klasszikus kártyajáték, az UNO az autók utasterébe is megérkezik. Az UNO Car Party! elnevezésű játék ezt követően, augusztus 21-én több mint félmillió BMW és MINI modell operációs rendszerében vált elérhetővé, az autóipar történetében először.

„Tovább növeljük az ügyfeleinknek kínált digitális élmények értékét. Partnereink, az AirConsole és a Mattel közreműködésével új szintre emeljük az utastéri játékélményt, nagy örömmel mutatjuk be a világszerte kedvelt kártyajáték, az UNO eme izgalmas innovációját” – fogalmazott Stephan Durach, a BMW Group vállalatkapcsolati fejlesztésekért és technikai üzemeltetésekért felelős részlegének vezető alelnöke.

A Mattel, az AirConsole és a BMW Group az UNO kártyajátékot merőben új környezetbe installálta: az autó utasterébe. A családi és baráti kirándulások közbeiktatott pihenőiben az álló helyzetbe parkolt autó vezetője játszi könnyedséggel aktiválhatja az AirConsole egyedülálló játékvezérlő rendszerét, amelyhez az utasok saját okoseszközükkel csatlakozhatnak. A világszerte népszerű, minden nyelven és kultúrán átívelő kártyajáték autós változatával egyszerre akár négy utas is játszhat – ameddig az autó álló helyzetben parkol.

„Bárki számára elérhető játékként az UNO gyönyörűen illusztrálja az AirConsole erősségeit, a típusra optimalizált integrálhatóságban rejlő lehetőségeket és az okostelefonnal vezérelhető játékélmény végeláthatatlan perspektíváit” – mondta Anthony Cliquot, az AirConsole vezérigazgatója. „A játékosok az okostelefonjaikon láthatják és titokban tarthatják saját lapjaikat, miközben az autó központi kijelzőjén játszhatnak velük. Ez az élmény elképzelhetetlen csupán érintőképernyővel vagy az információ-szolgáltató rendszerhez kapcsolódó vezérlőkkel” – tette hozzá.

„Az UNO az utastéri játékélmény tökéletes megtestesítője, hiszen világszerte rajongott kártyajátékként könnyedén hozza össze az embereket. Egyszerű szabályrendszere, könnyed tanulhatósága és véget nem érő szórakoztatása a rövid megállók és a hosszúra nyúló kikapcsolódások ideális játékává emeli. Társas jellegének köszönhetően az UNO minden utazást élménnyé varázsol, így nagy izgalommal osztjuk meg mindezt ügyfeleinkkel, partnereink, a BMW és az AirConsole közreműködésével kiváltképp innovatív módon” – nyilatkozta Erika Winterholler, a Mattel üzleti fejlesztésekért és digitális játékokért felelős részlegének vezetője.

A BMW Group és az AirConsole közötti együttműködés 2022 óta párját ritkítja az autóiparban, az AirConsole platformon keresztül intuitív, innovatív játékélménnyel töltve meg a BMW modellek utasterét. Az elérhető játékok sora folyamatosan bővül, köztük olyan népszerű tételekkel, mint például a „Who Wants to Be a Millionaire?”, amely a Sony Pictures Television, a BMW Group és az AirConsole egyedülálló együttműködésének részeként ünnepelte utastéri világpremierjét. Az AirConsole jelenleg a müncheni központú vállalatcsoport BMW 9.0 vagy MINI 9.0 operációs rendszert futtató modelljeiben, a BMW Digital Premium ajánlat vagy a MINI Connected csomag részeként, valamint a BMW ConnectedDrive Professional szolgáltatás-csomaggal felvértezett, BMW 8.5 operációs rendszert* futtató modellekben érhető el.

Végeláthatatlan szórakoztatásával, izgalmas fordulataival és könnyedségével az UNO az elmúlt öt évtizedben maradéktalanul megőrizte örökségét. Innovatív kínálatával az UNO folyamatosan meglepi és szórakoztatja rajongóit, a prémium kártyajátékoktól kezdve, a mobiljátékokon keresztül, egészen az élő eseményekig. A márka portfóliójának többek között az UNO Braille, a rajongók által készített UNO mémek, valamint a múltbeli és jelenkori művészek alkotásait csokorba gyűjtő UNO Artiste sorozat is része.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...