A BMW projektje is felkerült a Best Event Awards shortlist-jére

A BMW Group Magyarország támogatásával megvalósított BoLive projekt, a „Hiányzol Anyu!” shortlistre jutott „CSR és nonprofit események” kategóriában az egyik legrangosabb nemzetközi rendezvényes fesztiválon, a Best Event Awards-on.

A 2006-ben alapított Best Event Awards fesztiválra idén a világ 23 országából érkeztek élő rendezvényes és a pandémiának megfelelően online és hibrid kategóriákban nevezések. A rendezvény és Live Communication szakma legrangosabb fesztiválján még nem hirdetettek magyar győztest – shortlist-re is csak egy projekt került eddig –, ezért különösen nagy szó, hogy idén két hazai pályamunka is döntőbe jutott. A „Hiányzol Anyu!” projekt mellett Magyarországról a Special Effects, a Visual Europe Group és a Bo – Live Branding Agency #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozatát válogatták még be.

A „Hiányzol Anyu!” a Bo Live anyák napi projektje, mely a BMW Group Magyarország és a MOL Magyarország támogatásával, valamint több tucat hazai rendezvénypiaci szereplő összefogásával valósulhatott meg. A Kreatív Prizma Díján két kategóriában is döntőbe jutott projekt keretében a tavaszi lezárások alatt, ezer személyre szóló anyák napi köszöntőt és ajándékcsomagot szállítottak ki országszerte a szervezők érintés- és díjmentesen azoknak, akik a leginkább rászorultak.

„A BMW Group Magyarországnál mindig is támogattuk az innovatív és kreatív kezdeményezéseket. Örülünk annak, hogy a támogatásunkkal ez a szép és egyedi projekt megvalósult, az pedig külön örömmel tölt el minket, hogy a nemzetközi szakma figyelmét is felkeltette. Szorítunk, hogy a shortlist után díjat is kapjon” – mondta el Pócs Zsuzsanna a BMW Group Magyarország marketingigazgatója.