- Hirdetés -

A Boxy a Clue PR-t választotta

|

A Boxy Logisztikai Zrt. a Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partneréül. Az egy évre szóló megbízás a vállalat 2024-es PR aktivitásainak tervezését és megvalósítását tartalmazza. A Boxy legfontosabb célja a márkaismertség növelése és a legmodernebb robotizált fulfillment megoldások előnyeinek bemutatása magyar piacon működő e-kereskedelmi vállalkozások számára.

A Boxy, a kiszervezett raktárlogisztikai megoldások egyik vezető hazai szolgáltatója bejelentette, hogy együttműködési megállapodást kötött a Clue PR ügynökséggel. A megbízás a Boxy márkanév ismertségének növelésére és az e-kereskedelem szereplőinek a modern kiszervezett raktárlogisztikával kapcsolatos ismereteinek bővítésére szól.

A Boxy teljes körű kiszervezett logisztikai megoldásokat kínál a hazai e-kereskedelem szereplői számára, beleértve a raktározást, a rendelések teljesítését, a készletkezelést, a szállítási megoldásokat és az egyedi csomagolást. A vállalat által alkalmazott élvonalbeli technológiák biztosítják a zökkenőmentes integrációt a különböző e-kereskedelmi platformokkal, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy könnyedén kezeljék készleteiket és értékesítési csatornáikat.

A Boxy 2022-ben megnyitott 10 000 m2 alapterületű, 62 000 m2-ig bővíthető központi létesítménye olyan innovatív technológiákkal rendelkezik, mint a fejlett készletkövető rendszerek, a robotika által támogatott komissiózás és csomagolás, valamint a méretezhető tárolási lehetőségek. A fejlesztések, amelyeket az internetes kiskereskedelmi környezet növekvő igényeinek kielégítésére terveztek, növelik a hatékonyságot, a pontosságot és a gyorsaságot, ami végső soron a megrendelések gyorsabb feldolgozását és kiszállítását teszik lehetővé a piaci szereplők számára.

„A legmodernebb kiszervezett rendelés teljesítés már nem csak a nagyvállalatok privilégiuma. Az olyan innovációk, mint az MI-alapú prediktív analitika forradalmasították az ellátási lánc kezelését, és a készletoptimalizálást. A robotikán keresztül történő automatizálás leegyszerűsíti a raktári műveleteket, felgyorsítja a rendelések feldolgozását és növeli a hatékonyságot. Ezek a beruházásigényes technológiák eleinte csak a legnagyobb szereplők számára voltak elérhetők, azonban mára már akár az induló webáruházaknak is kínálunk költséghatékony megoldásokat” – mondta Sztankovits Mónika, a Boxy marketingvezetője.

A Clue PR jelentős referenciákkal rendelkezik nemzetközi márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében és gondozásban a közép- és kelet-európai régió eltérő piaci környezettel rendelkező országaiban. Referenciáik között megtalálhatók az e-kereskedelem olyan szereplői, mint a PayPal, az Ingenico Group, vagy a GLAMI Group. A megbízás felkérés alapján történt.

"A folyamatosan fejlődő digitális környezet átfogó és újszerű megközelítést igényel a márkák iránti bizalom és elkötelezettség megteremtése területén, és ezzel párhuzamosan a legfrissebb tapasztalatokon alapuló kommunikációs know-how is felértékelődik. A Clue PR a vezető nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatókkal való több mint egy évtizedre visszanyúló együttműködése révén szerzett tapasztalatoknak köszönhetően egyedülálló kommunikációs szekértelemet kínál ügyfeleinek, amely lehetővé teszi a márkák számára, hogy pontosan és céltudatosan navigáljanak ezen a dinamikus piacon" - mondta Körömi János, a Clue PR ügyvezető igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...