- Hirdetés -

A brit nagykövet is csatlakozott a Tesco kezdeményezéshez

|

Már közel 15 ezer kg élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói az áruházlánc és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület által indított rendkívüli nyári tartósélelmiszer-gyűjtő kampányban. Az augusztus végéig tartó akció célja, hogy a koronavírus járvány miatt nehéz helyzetbe került embereket segítse élelmiszer-adományokkal. A kezdeményezéshez Iain Lindsay, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete is csatlakozott, aki a Bécsi úti Tesco hipermarketben adományozott élelmiszert.

A koronavírus járvány számos családot hozott rendkívül nehéz helyzetbe. Nekik nemcsak az elmúlt hónapokban volt szükségük támogatásra, de talpra állásukban a legkisebb figyelmesség is sokat számít majd az elkövetkező időszakban. A Tesco tavasszal nagy összegű élelmiszer-adománnyal támogatta a rászorulókat: 42 millió forint értékben tartós élelmiszereket, valamint babaápolási szereket tartalmazó csomagot juttatott el a nélkülözőknek a Magyar Élelmiszerbank Egyesületen és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül. A vállalat azonban nem állt meg itt: rendkívüli, nyári tartósélelmiszer-gyűjtő akciót hirdetett, hogy további segítséget nyújtson a nehéz helyzetben élőknek. A nyár végéig a vásárlók mind a 201 magyarországi Tesco áruházban adományozhatnak élelmiszert az Élelmiszerbankon keresztül a rászorulók számára.

„Mindig nagyon szívesen állok fontos és jó ügyek mellé. A járvány miatt nehéz helyzetbe került emberek megsegítése éppen egy ilyen ügy. Öröm látni azt az összefogást és segíteni akarást, ami a Tesco és az Élelmiszerbank részéről megvalósul. Mindenkit arra biztatok, hogy bevásárlása során vegyen még egy csomag tésztát, plusz egy tábla csokit vagy rakjon a kosarába 1-2 konzervet, a rászorulóknak ezek bármelyike nagy segítség lehet” – hangsúlyozta, Iain Lindsay, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete, aki július 28-án a Bécsi úti Tesco hipermarketben vásárolt be és adományozott élelmiszert a rászorulóknak.

A rekord hosszú élelmiszergyűjtő akció augusztus 31-ig tart. A vásárlók ez idő alatt mind a 201 hazai Tesco áruházban leadhatják a rászorulóknak szánt tartós élelmiszereket, például rizst, tésztát, cukrot, olajat, lekvárokat, különböző befőtteket és konzerveket, teát, kávét és kakaót is. Az adományozás folyamata egyszerű és teljesen biztonságos: az adományozóknak csupán annyi a teendője, hogy vásárlást követően az átadásra szánt élelmiszereket elhelyezik a kasszasoron kívül található, erre a célra kijelölt gyűjtőponton.

“A Tesco működésének természetes része, hogy támogatjuk azokat a közösségeket, ahol munkatársaink, vásárlóink élnek. Büszke vagyok vásárlóinkra, akik egy hónap alatt már közel 15 000 kg adománnyal segítettek. Hálás vagyok kollégáimnak, akik többek között kreatív kihelyezésekkel igyekeznek felhívni vásárlóink figyelmét az akcióra, illetve többen közülük önkéntesként, szabadidejükben is segítik az akció sikerét. Iain Lindsay nagykövet úrnak pedig külön köszönjük, hogy ő is mellénk, vásárlóink és kollégáink mellé állt ebben a jó ügyben” – emelte ki Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

„Nagyon fontosnak tartjuk az összefogást a vállalati és civil szféra között, hisz így együtt még többeknek tudunk segíteni. Látjuk a vírushelyzet hosszú távú hatásait, látjuk, hogy a nélkülözők számára rendkívüli kihívást jelent ez az időszak. A Tesco vásárlói rengeteget tudnak segíteni akár egy kisebb adománnyal is, amit az Élelmiszerbank eljuttat a rászorulók számára. Biztosítjuk, hogy az adományok a legjobban segítsék a helyi nélkülözőket, családokat, időseket, gyermekeket. Minden adomány számít!” – magyarázta Sczigel Andrea, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatok igazgatója.

A Tesco a rendkívüli helyzettől függetlenül is folyamatosan támogatja a rászorulókat. Élelmiszermentő programjában naponta adományoz még fogyasztható, de már el nem adható élelmiszert rászorulóknak. A programban áruházainak több mint 90%-a részt vesz, az élelmiszermentés elindítása óta pedig több mint 65 millió adagnak megfelelő mennyiségű élelmiszert adott át így jótékony célra.

A nyári tartósélelmiszer-gyűjtő akció az áruházlánc közösségek iránti elkötelezettségét mutatja. Az áruházlánc rendszeresen részt vesz a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi élelmiszergyűjtő akciójában is, melyet idén télen 13. alkalommal szervezünk meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...