- Hirdetés -

A bulvárban a tartalom diktál

|

- Hirdetés -

A TV2 egyik erősségét a képernyősei jelentik, a bulvárlapokkal pedig évek óta jól működő a kapcsolat – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dobsi Adrienn, a TV2 Csoport kommunikációs igazgatója.

– Tavaly a kumulált nézettségi adatok alapján a Stohl András, Till Attila, Kasza Tibor, Majka, Liptai Claudia által vezetett műsorok voltak a legnézettebbek a TV2 Csoportnál. Ők már elég „régi motorosnak” számítanak. Látszik-e már egy új generáció, vannak-e olyanok, akik felnőhetnek hozzájuk?

– A TV2 egyik erősségét pont a képernyősei jelentik, büszkeség számunkra, hogy évről évre több független szakmai listán is dobogós helyen szerepelnek. A kreatívjaink egyébként folyamatosan keresik az új arcokat, ezért figyelik a színházi világ tehetségeit, a Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatóit, de szerveztünk már műsorvezető castingot is. Jó platform az új felfedezettek bemutatkozásra a naponta élőben jelentkező Fem3 Café, de az új csatornáink indulásával is számos képernyősnek adtunk lehetőséget. Stohl Luca például a Fem3 Café után tavaly a TV2 egyik legsikeresebb műsorában, a Ninja Warrior Hungaryben is lehetőséget kapott műsorvezetőként. Említhetem még Kárpáti Rebekát, akire a Jóban rosszban sorozatban figyeltek fel a kollégák vagy Ódor Kristófot, aki a Bogaras szülők című sorozatunkban tűnt fel.

– Egy műsor sikeréhez mennyiben járul hozzá, hogy ki a műsorvezető? Volt már példa arra, hogy egy műsorvezető-váltás meglátszott a nézettségi eredményeken?

– A TV2 Csoportnál az a jellemző inkább, hogy a műsorvezető karakteréhez választják a műsort, fontos ugyanis, hogy kellően komfortosan érezze magát az adott műfajban. Ha esetleg műsorvezető váltásra került sor az nem látszott meg a nézettségben.

– A televíziók mindig is jó kapcsolatot ápoltak a bulvárlapokkal. Ez a szimbiózis továbbra is működik?

– Igen, a bulvársajtóval hosszú évek óta jól működő, egymás érdekeit tiszteletben tartó kapcsolatunk van, hiszen ők a legfontosabb orgánumok a szórakoztató műsoraink kommunikációjában. Mivel még mindig a televízió a magyar lakosság első számú szórakozási lehetősége, ezért a képernyőn megjelenő sztárokról a mai napig szívesen olvasnak, így kölcsönös érdekünk a jó együttműködés.

– Tavaly jóval több TV2-höz tartozó híresség szerepelt a címlapokon, mint a konkurenciához tartozó sztárok. Volt ebben valami tudatosság?

– Az éles piaci versenyben nagy harc folyik azért, hogy melyik induló műsor vagy éppen műsorvezető kerül a lapok címlapjára. Az, hogy több címlapot sikerült elhozni a csapatom érdeme, a TV2 PR-esei ebben is hatékonyan dolgoznak együtt a szerkesztőségekkel. Tavaly több olyan eventműsor került képernyőre, amik sztárok sokaságát vonultatták fel, és mivel a bulvárban a tartalom diktál, ha van jó sztori a műsorhoz vagy a hírességhez kapcsolódóan, akkor címlapra lehet kerülni.

– Látsz arra esélyt, hogy a YouTube-on sikeres sztár televíziós karriert is befusson? Vagy teljesen más világ a kettő?

– Magyarországon ennek a fordítottjára látunk kezdeményezést, Ördög Nóra sikeres műsorvezetőként indított YouTube-csatornát, ami egyre népszerűbb a felhasználók között. Nagyon más világ a kettő, a mai fragmentált televíziós piacon elérhető nézettségi eredmények nem igazán jelentenek kihívást egy sikeres YouTube-sztárnak és a számukra elsődleges tartalom-előállítói szabadság sincs meg a televízióban. Ha pedig a másik oldalról nézzük, hiába ér el egy youtuber nagy nézettséget, ez nem egyenesen arányos a nagy ismertséggel, nem garantálja a sikeres televíziós szereplést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...

Online nézhetjük a nemzetközi táncfesztivált

Online rendezik meg a SzólóDuó Nemzetközi Táncfesztivált: az Orkesztika Alapítvány a fesztivál produkcióit YouTube-csatornáján közvetíti január 19. és 22. között esténként 7 órától.A SzólóDuó Fesztivál célja, hogy a szárnyaikat bontogató és a tapasztalt alkotók,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA