- Hirdetés -

A call center a legnépszerűbb, a digitális csatornákban kevésbé bíznak az ügyfelek

|

- Hirdetés -

A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából. A felmérés szerint a mobil (52%) és szélessávú (54%) internettel rendelkező ügyfelek többsége szívesebben veszi fel a kapcsolatot call center operátorral, a digitális csatornákban kevésbé bíznak az emberek.

A felhasználók 42 százaléka azért preferálja a telefonos egyeztetést, mert így jobban el tudja magyarázni a problémáját, 45 százalékuk szerint ráadásul az üzenetküldés nem is alkalmas bonyolultabb kérdések tisztázására.

„A vállalatoknak javítaniuk kell a fogyasztói bizalmat a digitális ügyfélkapcsolati megoldások irányába, azok ugyanis jelentős áttörésen mentek át az elmúlt években, a fejlődésük pedig töretlen. Az átmeneti időszakban átjárást kell biztosítani az automatikus üzenetküldés és az ügyfélszolgálati munkatárssal való telefonos kapcsolatfelvétel lehetősége között, hogy ezáltal is mérsékelhessék a cégek a call centerek terhelését” – javasolja Demeter Ákos, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó partnere.

Az EY kutatása arra is rámutat, hogy a legújabb technológiákról és szolgáltatásokról meglepően keveset tudnak a fogyasztók. A megkérdezettek közel fele (42%) nincs tisztában az okosotthon eszközök jellemzőivel, amelyekkel vezérelhető például a világítás vagy a fűtés; és a válaszadók 37 százaléka nem ismeri az 5G előnyeit sem.

A kutatásban résztvevők harmada (32%) szerint a telekommunikációs szolgáltatások túl bonyolultak, míg 36 százalékuk nem tudja megkülönböztetni a különböző kereskedők ajánlatait. Meglepő lehet, hogy a 45-54 éves korosztály számára okozza ez a legkevesebb nehézséget (20%), szemben a 18-24 évesekkel (36%).

„A vevő az első. A kutatás is bizonyítja, hogy a szolgáltatások színvonalának emelése és megfelelő edukáció nélkül az ügyfelek elégedettsége és lojalitása is csökkenhet” – figyelmeztet Demeter Ákos.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egészségesebbek lettek a Tesco sajátmárkás termékei

A Tesco az egészségesebb életmód támogatása érdekében egyre több alternatívát kínál az egészségesebb és fenntarthatóbb étkezésekhez. Legutóbb például több mint 300 sajátmárkás termékéből – beleértve a kekszeket, pékárukat, édességeket, szószokat és a margarinokat –...

Kevesebb az elégedett fiatal a munkahelyeken

Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az eredmény a munkát...

Adománygyűjtő kampányt indított a Lidl

A hazai egészségügyi ellátás támogatása céljából október 25-étől elektromos kórházi ágyak vásárlására indított nagyszabású, országos szintű adománygyűjtő kampányt a Lidl Magyarország. A vállalat minden eladott Pilos 2,8%-os dobozos ESL magyar tej árából 5 Ft-ot...

Rengeteg pénzt hagytak a Facebooknál a hirdetők

Több mint harmadával nőtt a harmadik negyedévben a Facebook bevétele az egy évvel korábbihoz képest, a forgalom túlnyomó többsége reklámokból jött. A felhasználók száma már viszonylag lassan nő, a július-szeptemberi időszakban naponta átlagosan 2,81...

Keresik az ország legjobb játékait

Környezettudatosságra nevelő újdonságok és örökzöld társasjátékok mellett idén több kategóriában is versenybe szállnak az Ország Játéka címért a retro játékok – köztük az itthon is 14 éves múltra visszatekintő Bakugan – közölte a szervező...

Hátborzongató hétvégére készül az AMC és a Minimax

Izgalmas halloweeni hétvégével készül az AMC és a Minimax, hogy a család minden tagja együtt borzonghasson a képernyők előtt. A két csatorna a Direct One előfizetők számára külön meglepetéseket is tartogat. Az AMC október elejétől...

Dévényi Tiborral kampányol a tibi csoki

Dévényi Tibi bácsival erősít termékbevezető kampányában a tibi. A márka ügynökségi partnere a Human Telex Advertising & Event volt. A 2021-es ősz új lendületet ad a tibi csokinak is. Itt az ideje, hogy a csokiimádók...

Új marketingvezetővel erősít az Autsoft

2021 október közepétől Steiner Anita látja el az AutSoft marketingvezetői feladatait. Az új szakember jelentős tapasztalattal érkezik a nagyvállalati IT-szolgáltatások területéről az idén 10 éves, kiemelkedő kutatási hátterű és fenntartható digitális megoldásairól ismert hazai...

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Továbbra is pozitívan látják a jövőt a hazai kkv-k

Az előző negyedévben felállított történelmi csúcs után továbbra is derűlátók a mikro-, kis- és középvállalkozások a K&H kkv bizalmi index felmérés legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint. A következő egy évben szinte az összes kkv...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A társadalmi vállalkozások taroltak a RESTART2021 versenyen

A hétvégén megrendezett RESTART2021 ötlet és startup verseny legjobbjai főként a társadalmi vállalkozás kategóriából kerültek ki. A díjazott projektek a szülők, a nők, az idősek gondjaira találtak kiváló megoldásokat. Mostanában a startup világ a környezettudatosság,...

Egészségesebbek lettek a Tesco sajátmárkás termékei

A Tesco az egészségesebb életmód támogatása érdekében egyre több alternatívát kínál az egészségesebb és fenntarthatóbb étkezésekhez. Legutóbb például több mint 300 sajátmárkás termékéből – beleértve a kekszeket, pékárukat, édességeket, szószokat és a margarinokat –...

Kevesebb az elégedett fiatal a munkahelyeken

Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az eredmény a munkát...

Adománygyűjtő kampányt indított a Lidl

A hazai egészségügyi ellátás támogatása céljából október 25-étől elektromos kórházi ágyak vásárlására indított nagyszabású, országos szintű adománygyűjtő kampányt a Lidl Magyarország. A vállalat minden eladott Pilos 2,8%-os dobozos ESL magyar tej árából 5 Ft-ot...

Rengeteg pénzt hagytak a Facebooknál a hirdetők

Több mint harmadával nőtt a harmadik negyedévben a Facebook bevétele az egy évvel korábbihoz képest, a forgalom túlnyomó többsége reklámokból jött. A felhasználók száma már viszonylag lassan nő, a július-szeptemberi időszakban naponta átlagosan 2,81...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA