- Hirdetés -

A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos partnere lett a BMW

|

A világ elsőszámú film- és művészeti fesztiválját övező izgalom immár háromnegyed évszázada járja át a Francia Riviérát. A 2022. május 17-28. között megrendezendő, 75. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon a BMW Group is kiemelt szerephez jut: a müncheni központú vállalatcsoport idén először lép partnerségre a fesztivállal. A tizenkét napon át tartó esemény főszereplőinek, VIP vendégeinek és meghívottjainak páratlan utazási élményeiről egy 163 darab hálózatról tölthető modellből álló, exkluzív BMW flotta gondoskodik majd.

„A BMW oldalán megkötött partnerség pontosan abba az irányba mutat, amerre a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál is fejlődni szeretne, hogy eleget tegyen a klímaváltozás kihívásaival kapcsolatos felelősségének” – fogalmazott Samuel Faure, a fesztivál partnerkapcsolatokért felelős vezetője. „A BMW egy ikonikus márka, amely évtizedek óta jelen van számos alkotásban. A márka az elegancia, a teljesítmény és a luxus megtestesítője, miközben az elektromos mobilitás egyik úttörője is. Az elmúlt években azt tapasztaltuk, hogy a fesztivál ideje alatt kimagasló igény mutatkozik a hálózatról tölthető modellek iránt, és a BMW-ben végre megtaláltuk azt a partnert, aki ezt az igényt maradéktalanul képes kielégíteni” – tette hozzá.

Az új partnerség jegyében a BMW Group a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál főszereplőinek, VIP vendégeinek és meghívottjainak kivétel nélkül felkínálja a lehetőséget arra, hogy testközelből tapasztalják meg az átfogó BMW flotta prémium elektromos modelljeinek színtiszta élményét. A fesztivál ideje alatt a bajor prémiummárka többek között olyan izgalmas és változatos modellekkel gondoskodik a résztvevők repülőtér, rendezvényhelyszínek és hotelek közötti utaztatásáról, mint például a BMW iX, a BMW i4 vagy a BMW iX3.

Az első autó, amelybe mozitermet építettek

A vörös szőnyeg kerekeken guruló sztárja egyértelműen az új BMW i7 lesz, amely április 20-i világpremierje után most először lesz látható teljes életnagyságban. Május 17-28. között három darab tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzin hódítja meg Cannes útjait, miközben egy modell ez idő alatt a legendás Boulevard de la Croisette sugárúton álló szálloda előcsarnokában pózol majd. A BMW i7 minden tekintetben újradefiniálja a csúcstechnológiás dizájn és technológia fogalmát: a fejedelmi limuzin olyan szinten képviseli a luxus új értelmezését – a teljes értéklánc mentén magába foglalva az utasok igényeit és kényelmét, valamint az iránymutató digitalizáció és a fenntarthatóság innovációit –, mint korábban egyik BMW modell sem.

Az első és hátsó tengelyen dolgozó egy-egy elektromos motor olyan erőteljes és gyakorlatilag hangtalan hajtáslánc-technológiát garantál, amely a BMW i7 modellt luxus színvonalú, emisszió-mentes vezetési élménnyel és a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP) mérései szerint akár 625 kilométer tisztán elektromos hatótávolsággal ruházza fel. Az utastér fénypontja a tetőkárpitból lenyíló BMW Theatre Screen, amelynek 8K felbontású, 32:9 formátumú és 31,3” átmérőjű panorámaképernyője kerekeken guruló privát moziteremmé varázsolja az új BMW 7-es sorozat hátsó üléssorát. A filmimádók a fesztivál helyszínére tartva itt bármelyik kedvenc stream-tartalmukat és legjobb alkotásaikat is előhívhatják, átélve az autós élmények merőben új dimenzióját.

„A filmfesztivál és a panorámaképernyővel felszerelt BMW i7 tökéletes párost alkot és kiegészíti egymást, különösen azért, mert a filmipar iránti elkötelezettségünknek évtizedes hagyománya van” – mondta az új partnerségről Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója. „A Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál azért is fontos platform számunkra, mert a célcsoportunk is itt van. Az pedig kiváltképp közel áll a szívünkhöz, hogy hálózatról tölthető flottánkkal még több fenntarthatóságot és még több luxust hozhatunk a fesztiválra” – tette hozzá.

A BMW modelljei ez idáig már több mint 30 000 alkalommal vágtak jó képet a mozivásznakon: az évek során megannyi filmben és dokumentumfilmben szerepeltek, hozzájárulva a BMW márka világméretű ismertségéhez. A BMW 7-es sorozat és a BMW 5-ös sorozat számos kémthriller felejthetetlen jelenetében brillírozott. A Mission Impossible-filmekben szereplő BMW M modellek egytől egyig lenyűgöző látványt nyújtottak. Az olyan, saját gyártású alkotásokban pedig, mint például a 2021-es karácsonyi film vagy a 2022-es Super Bowl szünetébe készített reklámfilm, a BMW iX modell is feltűnt a legnagyobb hollywoodi sztárok oldalán. Így semmi kétség: a bajor prémiummárka annyiszor megfordult már Hollywoodban, hogy a Francia Riviéra vörös szőnyegén is maximálisan otthon érzi magát.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...