- Hirdetés -

A Central Médiacsoport is megszólalt a homofób törvénnyel kapcsolatban

|

- Hirdetés -

A Central Médiacsoport közleményben reagált a Parlament által megszavazott homofób törvényre. A szervezet szerint ez nehezíti a fiatalok edukációját, a sztereotípiák elleni küzdelmet, ugyanakkor korlátozza a szabad információhoz való jutást, amely sérti a szólásszabadságot, továbbá az emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről szóló európai uniós egyezmény diszkrimináció tilalmáról szóló rendelkezéseit.

A Central Médiacsoport nem vállal közösséget a Parlament által megszavazott T/16365. számú törvény részeként “A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény” és “A médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról szóló 2010. évi CLXXXV. törvény” módosításaival. A fentiek ugyanis tiltják a 18 év alattiak számára a homoszexualitás vagy a nemváltás ábrázolását a tömegmédiában, műsorokban, valamint reklámokban. Ez nehezíti a fiatalok edukációját, a sztereotípiák elleni küzdelmet, ugyanakkor korlátozza a szabad információhoz való jutást, amely sérti a szólásszabadságot, továbbá az emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről szóló európai uniós egyezmény diszkrimináció tilalmáról szóló rendelkezéseit.

A Central Médiacsoport alapértékei között szerepel a transzparencia, a hiteles tájékoztatás és az információhoz való hozzáférés lehetőségének biztosítása mindenki számára. A sajtószabadság védelmében feladatunk az információkat összességükben és részleteikben is áttekinthető, illetve értelmezhető módon a különböző platformjainkon megjeleníteni.

A vállalat továbbá alapvető értéknek tekinti az emberekhez, a minket körülvevő világhoz és annak minden jelenségéhez való nyitott hozzáállást is. Ez egyet jelent az elfogadással, a sokszínűség támogatásával, az emberközpontú, toleráns gondolkodásmóddal. Büszkék vagyunk arra, hogy kollégáink közössége is nyitott és sokszínű – áll a közleményben

Számunkra is kiemelt fontosságú a gyermekek, valamint a fiatalkorúak védelme, illetve a szexualitás öncélú megjelenítése elleni fellépés, mégis aggasztónak tartjuk a pedofília, illetve az alapvető emberi jognak számító szexuális orientáció összekapcsolását. Elfogadó attitűdünk és a hiteles tájékoztatásra való törekvésünk értelmében kötelességünk felszólalni a T/16365. számú törvény által kirekesztett szexuális kisebbségekért, és minden emberért az ellen, hogy a fenti törvény értelmében az átlagtól eltérő nemi identitású embereket csak korlátozó feltételekkel lehet a nyilvánosság számára megmutatni – írják.

A negyedik negyedéves bevétel az előző év azonos időszakához képest 8%-kal, 11,2 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 8%-kal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 9%-kal, 2,1 milliárd dollárra nőtt. A működési cash flow 21%-kal, rekordszintű 15,9 milliárd dollárra emelkedett az utolsó tizenkét hónapban.

A 2021-es pénzügyi év teljes árbevétele az előző évhez képest 4%-kal, 40,5 milliárd dollárra emelkedett. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 5%-kal 28,7 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 5%-kal 5,4 milliárd dollárra nőtt.

“A negyedik negyedéves teljesítményünk kiemelkedő volt, a teljes árbevétel közel 200 millió dollárral haladta meg az előrejelzést, az egy részvényre jutó nem GAAP szerinti eredmény pedig 0,24 dollárral haladta meg az előrejelzést” – mondta Safra Catz, Oracle CEO. “A több milliárd dolláros Fusion és NetSuite felhőalkalmazás üzletágaink drámai növekedést értek el az amúgy is gyors bevételnövekedési ütemükben: A Fusion ERP a harmadik negyedévben 30%-kal, a negyedik negyedévben 46%-kal, a Fusion HCM a harmadik negyedévben 23%-kal, a negyedik negyedévben 35%-kal, a NetSuite a harmadik negyedévben 24%-kal, a negyedik negyedévben 26%-kal nőtt. Az Oracle Fusion a világ legnagyobb felhő ERP üzletága, az Oracle NetSuite a világ második legnagyobb felhő ERP üzletága. A Gen2 Cloud Infrastructure üzletágunk bevétele, beleértve az Autonomous Database-t is, több mint 100%-kal nőtt a negyedik negyedévben. Mind az alkalmazások, mind a felhőinfrastruktúra üzletágunk idei gyorsuló növekedési üteme 21%-ra növelte az egy részvényre jutó eredményt a 2021-es pénzügyi évben. Ez a negyedik egymást követő év, amikor az Oracle Corporationnél az egy részvényre jutó eredmény kétszámjegyű növekedést mutat.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA