- Hirdetés -

A DeepInsightot választotta a Work Force

|

A DeepInsight integrált PR és marketing ügynökséget bízta meg kommunikációs és marketing feladatai ellátásával a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. Az áprilisban indult együttműködés keretében már elkészült a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása, illetve a sajtókommunikációs feladatok tervezése és megvalósítása.

A Work Force a saját tevékenységének, valamint a HR szolgáltatók piacának kommunikációs szempontú felmérésére kérte fel tavasszal a DeepInsightot. Az elkészült elemzés és kommunikációs javaslatok alapján döntött úgy a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó vállalat, hogy megbízza az ügynökséget a PR és marketing feladatainak elvégzésével.

A megbízás alapvetően a Work Force kommunikációs stratégiájának megalkotására, a cég honlapjának frissítésére és az éves sajtókommunikációs feladatok ellátására vonatkozik, de az együttműködés keretében a DeepInsight minden kommunikációs és marketing vonatkozású projektben támogatja a társaságot. A közös munka áprilisban indult, azóta a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása volt a fókuszban, illetve elkezdődött a sajtókommunikációs feladatok tervezése és kivitelezése is.

„Számunkra nagyon fontos a stratégiai gondolkodás ezen a területen is, nem öncélú kommunikációt szeretnénk, hanem olyan egymásra épülő, koherens aktivitásokat, amelyek hatékonyan támogatják az üzleti céljaink megvalósítását. Úgy gondolom, ebben a törekvésünkben kiváló partnerre találtunk a DeepInsightban, hiszen hozzánk hasonlóan az ügynökség is komplex egészként tekint a PR és marketing kommunikációra” - jelezte a megállapodás kapcsán Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

„A Work Force-al való együttműködés révén lehetőségünk van rá, hogy még egy szektorban elmélyítsük ismereteinket. Már a közös munka elején egyetértettünk az ügyféllel abban, hogy minden kommunikációs tevékenységnek csak úgy van értelme, ha azt is végiggondoljuk, hogy miért és hogyan szeretnénk kommunikálni, és nem csak azt, hogy mit. Ebben az esetben is egy stratégia közös megalkotásával kezdtük a munkát, hogy aztán a stratégia kivitelezéséhez és céljaink elérése érdekében a lehető legmegfelelőbb eszköztárat használhassuk” - hangsúlyozta Németh-Simkó Judit, a DeepInsight marketingkommunikációs vezetője.

Jelentős különbségek vannak a 2008-as és a mostani krízis között Vágvölgyi Mihály, a DeepInsight társalapítója és ügyvezetője szerint, akit a most bejelentett együttműködés kapcsán kérdeztünk arról, hogyan látja a piac és az ügynökség helyzetét. Míg 2008-ban a büdzsék drasztikus megvágása volt jellemző, addig a COVID-járvány kitörése utáni sokkot követően inkább a racionalizálás és átszervezés került előtérbe. „Tapasztalataink szerint sokan felismerték, hogy aki a válság alatt is előre gondolkodik, kommunikál, az a krízis elmúltával előnyösebb piaci helyzetben lesz. Ez lehetőséget adott a kommunikációs ügynökségeknek is arra, hogy felkészüljenek, megtegyék a szükséges lépéseket és ezúttal nem leépítéssel reagáltak, hanem fontos volt a jó szakemberek megtartása, akár átszervezéssel, akár más módon. Úgy gondolom, már a tavalyi évre is igaz volt, és talán a negyedik hullám ellenére 2021-re is megállja majd a helyét, hogy a kommunikációs piac nyerő helyzetben lehet” - jelezte érdeklődésünkre Vágvölgyi Mihály.

A DeepInsight számára komoly fejlődést hozott az elmúlt másfél év mind az ügyfelek vonatkozásában, mind a szervezetet illetően. A már említett Work Force mellett egy másik, munkaerőpiacon tevékenykedő cég, a Cvonline.hu is őket választotta új applikációja, a Pozi bevezetéséhez. Emellett egy rendkívül sikeres influencer kampányt valósítottak meg a Mogyi márka számára, ami komoly elérést és jelentős forgalomnövekedést eredményezett. Az ügynökség több tendert is elnyert a Pfizernél, legutóbb a bakteriális tüdőgyulladás elleni vakcina kommunikációjával bízta meg őket a gyógyszercég.

„Ha nem lesz komolyabb földindulás és a cégek is megtartják azt a lendületet, ami most van, illetve a gazdasági növekedés is marad, akkor nemhogy a válság előtti éveket idézi majd 2021, de jelentős növekedést is hoz számunkra. Nagyon büszke vagyok arra, hogy sikerült megerősítenünk a csapatot, új szakembereket vontunk be, sokat erősödött például a PR szekciónk. Ugyanakkor azt is fontosnak tartom megjegyezni, hogy a munkaerő-piaci helyzet továbbra is kedvezőtlen, nagyon nehéz megtalálni a megfelelően képzett és motivált szakembereket, talán a kommunikációs szakma számára is ez az egyik legnagyobb kihívás most” - fűzte hozzá Vágvölgyi Mihály.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...