- Hirdetés -

A DeepInsightot választotta a Work Force

|

- Hirdetés -

A DeepInsight integrált PR és marketing ügynökséget bízta meg kommunikációs és marketing feladatai ellátásával a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. Az áprilisban indult együttműködés keretében már elkészült a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása, illetve a sajtókommunikációs feladatok tervezése és megvalósítása.

A Work Force a saját tevékenységének, valamint a HR szolgáltatók piacának kommunikációs szempontú felmérésére kérte fel tavasszal a DeepInsightot. Az elkészült elemzés és kommunikációs javaslatok alapján döntött úgy a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó vállalat, hogy megbízza az ügynökséget a PR és marketing feladatainak elvégzésével.

A megbízás alapvetően a Work Force kommunikációs stratégiájának megalkotására, a cég honlapjának frissítésére és az éves sajtókommunikációs feladatok ellátására vonatkozik, de az együttműködés keretében a DeepInsight minden kommunikációs és marketing vonatkozású projektben támogatja a társaságot. A közös munka áprilisban indult, azóta a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása volt a fókuszban, illetve elkezdődött a sajtókommunikációs feladatok tervezése és kivitelezése is.

„Számunkra nagyon fontos a stratégiai gondolkodás ezen a területen is, nem öncélú kommunikációt szeretnénk, hanem olyan egymásra épülő, koherens aktivitásokat, amelyek hatékonyan támogatják az üzleti céljaink megvalósítását. Úgy gondolom, ebben a törekvésünkben kiváló partnerre találtunk a DeepInsightban, hiszen hozzánk hasonlóan az ügynökség is komplex egészként tekint a PR és marketing kommunikációra” - jelezte a megállapodás kapcsán Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

„A Work Force-al való együttműködés révén lehetőségünk van rá, hogy még egy szektorban elmélyítsük ismereteinket. Már a közös munka elején egyetértettünk az ügyféllel abban, hogy minden kommunikációs tevékenységnek csak úgy van értelme, ha azt is végiggondoljuk, hogy miért és hogyan szeretnénk kommunikálni, és nem csak azt, hogy mit. Ebben az esetben is egy stratégia közös megalkotásával kezdtük a munkát, hogy aztán a stratégia kivitelezéséhez és céljaink elérése érdekében a lehető legmegfelelőbb eszköztárat használhassuk” - hangsúlyozta Németh-Simkó Judit, a DeepInsight marketingkommunikációs vezetője.

Jelentős különbségek vannak a 2008-as és a mostani krízis között Vágvölgyi Mihály, a DeepInsight társalapítója és ügyvezetője szerint, akit a most bejelentett együttműködés kapcsán kérdeztünk arról, hogyan látja a piac és az ügynökség helyzetét. Míg 2008-ban a büdzsék drasztikus megvágása volt jellemző, addig a COVID-járvány kitörése utáni sokkot követően inkább a racionalizálás és átszervezés került előtérbe. „Tapasztalataink szerint sokan felismerték, hogy aki a válság alatt is előre gondolkodik, kommunikál, az a krízis elmúltával előnyösebb piaci helyzetben lesz. Ez lehetőséget adott a kommunikációs ügynökségeknek is arra, hogy felkészüljenek, megtegyék a szükséges lépéseket és ezúttal nem leépítéssel reagáltak, hanem fontos volt a jó szakemberek megtartása, akár átszervezéssel, akár más módon. Úgy gondolom, már a tavalyi évre is igaz volt, és talán a negyedik hullám ellenére 2021-re is megállja majd a helyét, hogy a kommunikációs piac nyerő helyzetben lehet” - jelezte érdeklődésünkre Vágvölgyi Mihály.

A DeepInsight számára komoly fejlődést hozott az elmúlt másfél év mind az ügyfelek vonatkozásában, mind a szervezetet illetően. A már említett Work Force mellett egy másik, munkaerőpiacon tevékenykedő cég, a Cvonline.hu is őket választotta új applikációja, a Pozi bevezetéséhez. Emellett egy rendkívül sikeres influencer kampányt valósítottak meg a Mogyi márka számára, ami komoly elérést és jelentős forgalomnövekedést eredményezett. Az ügynökség több tendert is elnyert a Pfizernél, legutóbb a bakteriális tüdőgyulladás elleni vakcina kommunikációjával bízta meg őket a gyógyszercég.

„Ha nem lesz komolyabb földindulás és a cégek is megtartják azt a lendületet, ami most van, illetve a gazdasági növekedés is marad, akkor nemhogy a válság előtti éveket idézi majd 2021, de jelentős növekedést is hoz számunkra. Nagyon büszke vagyok arra, hogy sikerült megerősítenünk a csapatot, új szakembereket vontunk be, sokat erősödött például a PR szekciónk. Ugyanakkor azt is fontosnak tartom megjegyezni, hogy a munkaerő-piaci helyzet továbbra is kedvezőtlen, nagyon nehéz megtalálni a megfelelően képzett és motivált szakembereket, talán a kommunikációs szakma számára is ez az egyik legnagyobb kihívás most” - fűzte hozzá Vágvölgyi Mihály.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...

Édes meglepetés az HBO Maxon

Az év családi musicale március 8-án érkezik az HBO Maxra szinkronos és feliratos változatban is.Paul King (Paddington) 2023 végén elhozta az év legédesebb filmjét. A sztárokkal teli musical óriási siker lett itthon és nemzetközi...

Újabb szupermarketet nyit a Spar

Letették ma az új Spar szupermarket alapkövét Szentendrén, a HÉV-végállomásnál. A modern, több mint 4000 négyzetméteres áruházra és mélygarázsra, valamint a környezetének megszépítésére zöldmezős beruházás keretében mintegy 3,6 milliárd forintot fordít a vállalat. A...

Hosszabbított az AutoWallis és az Opel

Újabb öt évre meghosszabbította a meghatározó német autógyár az AutoWallis Csoport Opel nagykereskedelemi szerződését a közép-kelet-európai régió négy országában. Az AutoWallis 2020 óta képviseli az Opelt Magyarországon, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában, így a mostani...

Rekorderedményekkel zárta a múlt évet a DODO

Tavaly magyarországi és európai viszonylatban egyaránt az élelmiszer-kiszállítás iránti igény nőtt a legdinamikusabban, derül ki a nemzetközi okoslogisztikai szolgáltató adataiból. Európa egyik legsikeresebb élelmiszer-kiszállítójaként a DODO az e-kereskedelemben általánosan tapasztalható visszaesés ellenére is rekorderedményekkel...

AI innovációs kézikönyv készült vállalati döntéshozóknak

A Bobcats Coding AI innovációs útmutatót készített vállalati döntéshozóknak, amely áttekintést nyújt a mesterséges intelligencia gyors felíveléséről a befektetési piacon, egyúttal kézzelfogható tanácsokkal is szolgál az AI iránt érdeklődő vállalkozások stratégiai tervezéséhez és kockázatértékeléséhez.2023...

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A NOVA Group vezérigazgatója lett Dirk Gerkens

Február 21-i hatállyal Dirk Gerkenst nevezték ki a United Media részét képező NOVA Broadcasting Group vezérigazgatójának. Az RTL Klub és a TV2 korábbi vezérigazgatója Stefana Zdravkovát váltja a pozícióban. (fotó: United Media) Dirk Gerkens, a...

Ördög Nórát látták a legtöbben

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.Több dobogós helyezést is...

Rekorderedmények az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja bejelentette 2023-as évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. Az EBITDA meghaladta az 1 milliárd eurót, és az eredmény felülmúlja a 2023-ra vonatkozó előrejelzést. A vállalat folytatta vonzó részvényesi hozampolitikáját,...

Kiderült mikor indul a TV2 új valóságshow-ja

Ördög Nóra műsorvezetésével március 17-én Magyarországra érkezik a Next Top Model Hungary. Az Egyesült Államokban 24, Németországban 17, és a világ több mint húsz országában további 70 évadot megélt tehetségkutató valóságshow hazai verziójában a...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....