- Hirdetés -

A DeepInsightot választotta a Work Force

|

- Hirdetés -

A DeepInsight integrált PR és marketing ügynökséget bízta meg kommunikációs és marketing feladatai ellátásával a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. Az áprilisban indult együttműködés keretében már elkészült a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása, illetve a sajtókommunikációs feladatok tervezése és megvalósítása.

A Work Force a saját tevékenységének, valamint a HR szolgáltatók piacának kommunikációs szempontú felmérésére kérte fel tavasszal a DeepInsightot. Az elkészült elemzés és kommunikációs javaslatok alapján döntött úgy a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó vállalat, hogy megbízza az ügynökséget a PR és marketing feladatainak elvégzésével.

A megbízás alapvetően a Work Force kommunikációs stratégiájának megalkotására, a cég honlapjának frissítésére és az éves sajtókommunikációs feladatok ellátására vonatkozik, de az együttműködés keretében a DeepInsight minden kommunikációs és marketing vonatkozású projektben támogatja a társaságot. A közös munka áprilisban indult, azóta a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása volt a fókuszban, illetve elkezdődött a sajtókommunikációs feladatok tervezése és kivitelezése is.

„Számunkra nagyon fontos a stratégiai gondolkodás ezen a területen is, nem öncélú kommunikációt szeretnénk, hanem olyan egymásra épülő, koherens aktivitásokat, amelyek hatékonyan támogatják az üzleti céljaink megvalósítását. Úgy gondolom, ebben a törekvésünkben kiváló partnerre találtunk a DeepInsightban, hiszen hozzánk hasonlóan az ügynökség is komplex egészként tekint a PR és marketing kommunikációra” - jelezte a megállapodás kapcsán Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

„A Work Force-al való együttműködés révén lehetőségünk van rá, hogy még egy szektorban elmélyítsük ismereteinket. Már a közös munka elején egyetértettünk az ügyféllel abban, hogy minden kommunikációs tevékenységnek csak úgy van értelme, ha azt is végiggondoljuk, hogy miért és hogyan szeretnénk kommunikálni, és nem csak azt, hogy mit. Ebben az esetben is egy stratégia közös megalkotásával kezdtük a munkát, hogy aztán a stratégia kivitelezéséhez és céljaink elérése érdekében a lehető legmegfelelőbb eszköztárat használhassuk” - hangsúlyozta Németh-Simkó Judit, a DeepInsight marketingkommunikációs vezetője.

Jelentős különbségek vannak a 2008-as és a mostani krízis között Vágvölgyi Mihály, a DeepInsight társalapítója és ügyvezetője szerint, akit a most bejelentett együttműködés kapcsán kérdeztünk arról, hogyan látja a piac és az ügynökség helyzetét. Míg 2008-ban a büdzsék drasztikus megvágása volt jellemző, addig a COVID-járvány kitörése utáni sokkot követően inkább a racionalizálás és átszervezés került előtérbe. „Tapasztalataink szerint sokan felismerték, hogy aki a válság alatt is előre gondolkodik, kommunikál, az a krízis elmúltával előnyösebb piaci helyzetben lesz. Ez lehetőséget adott a kommunikációs ügynökségeknek is arra, hogy felkészüljenek, megtegyék a szükséges lépéseket és ezúttal nem leépítéssel reagáltak, hanem fontos volt a jó szakemberek megtartása, akár átszervezéssel, akár más módon. Úgy gondolom, már a tavalyi évre is igaz volt, és talán a negyedik hullám ellenére 2021-re is megállja majd a helyét, hogy a kommunikációs piac nyerő helyzetben lehet” - jelezte érdeklődésünkre Vágvölgyi Mihály.

A DeepInsight számára komoly fejlődést hozott az elmúlt másfél év mind az ügyfelek vonatkozásában, mind a szervezetet illetően. A már említett Work Force mellett egy másik, munkaerőpiacon tevékenykedő cég, a Cvonline.hu is őket választotta új applikációja, a Pozi bevezetéséhez. Emellett egy rendkívül sikeres influencer kampányt valósítottak meg a Mogyi márka számára, ami komoly elérést és jelentős forgalomnövekedést eredményezett. Az ügynökség több tendert is elnyert a Pfizernél, legutóbb a bakteriális tüdőgyulladás elleni vakcina kommunikációjával bízta meg őket a gyógyszercég.

„Ha nem lesz komolyabb földindulás és a cégek is megtartják azt a lendületet, ami most van, illetve a gazdasági növekedés is marad, akkor nemhogy a válság előtti éveket idézi majd 2021, de jelentős növekedést is hoz számunkra. Nagyon büszke vagyok arra, hogy sikerült megerősítenünk a csapatot, új szakembereket vontunk be, sokat erősödött például a PR szekciónk. Ugyanakkor azt is fontosnak tartom megjegyezni, hogy a munkaerő-piaci helyzet továbbra is kedvezőtlen, nagyon nehéz megtalálni a megfelelően képzett és motivált szakembereket, talán a kommunikációs szakma számára is ez az egyik legnagyobb kihívás most” - fűzte hozzá Vágvölgyi Mihály.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....