- Hirdetés -

A DeepInsightot választotta a Work Force

|

- Hirdetés -

A DeepInsight integrált PR és marketing ügynökséget bízta meg kommunikációs és marketing feladatai ellátásával a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. Az áprilisban indult együttműködés keretében már elkészült a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása, illetve a sajtókommunikációs feladatok tervezése és megvalósítása.

A Work Force a saját tevékenységének, valamint a HR szolgáltatók piacának kommunikációs szempontú felmérésére kérte fel tavasszal a DeepInsightot. Az elkészült elemzés és kommunikációs javaslatok alapján döntött úgy a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó vállalat, hogy megbízza az ügynökséget a PR és marketing feladatainak elvégzésével.

A megbízás alapvetően a Work Force kommunikációs stratégiájának megalkotására, a cég honlapjának frissítésére és az éves sajtókommunikációs feladatok ellátására vonatkozik, de az együttműködés keretében a DeepInsight minden kommunikációs és marketing vonatkozású projektben támogatja a társaságot. A közös munka áprilisban indult, azóta a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása volt a fókuszban, illetve elkezdődött a sajtókommunikációs feladatok tervezése és kivitelezése is.

„Számunkra nagyon fontos a stratégiai gondolkodás ezen a területen is, nem öncélú kommunikációt szeretnénk, hanem olyan egymásra épülő, koherens aktivitásokat, amelyek hatékonyan támogatják az üzleti céljaink megvalósítását. Úgy gondolom, ebben a törekvésünkben kiváló partnerre találtunk a DeepInsightban, hiszen hozzánk hasonlóan az ügynökség is komplex egészként tekint a PR és marketing kommunikációra” - jelezte a megállapodás kapcsán Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

„A Work Force-al való együttműködés révén lehetőségünk van rá, hogy még egy szektorban elmélyítsük ismereteinket. Már a közös munka elején egyetértettünk az ügyféllel abban, hogy minden kommunikációs tevékenységnek csak úgy van értelme, ha azt is végiggondoljuk, hogy miért és hogyan szeretnénk kommunikálni, és nem csak azt, hogy mit. Ebben az esetben is egy stratégia közös megalkotásával kezdtük a munkát, hogy aztán a stratégia kivitelezéséhez és céljaink elérése érdekében a lehető legmegfelelőbb eszköztárat használhassuk” - hangsúlyozta Németh-Simkó Judit, a DeepInsight marketingkommunikációs vezetője.

Jelentős különbségek vannak a 2008-as és a mostani krízis között Vágvölgyi Mihály, a DeepInsight társalapítója és ügyvezetője szerint, akit a most bejelentett együttműködés kapcsán kérdeztünk arról, hogyan látja a piac és az ügynökség helyzetét. Míg 2008-ban a büdzsék drasztikus megvágása volt jellemző, addig a COVID-járvány kitörése utáni sokkot követően inkább a racionalizálás és átszervezés került előtérbe. „Tapasztalataink szerint sokan felismerték, hogy aki a válság alatt is előre gondolkodik, kommunikál, az a krízis elmúltával előnyösebb piaci helyzetben lesz. Ez lehetőséget adott a kommunikációs ügynökségeknek is arra, hogy felkészüljenek, megtegyék a szükséges lépéseket és ezúttal nem leépítéssel reagáltak, hanem fontos volt a jó szakemberek megtartása, akár átszervezéssel, akár más módon. Úgy gondolom, már a tavalyi évre is igaz volt, és talán a negyedik hullám ellenére 2021-re is megállja majd a helyét, hogy a kommunikációs piac nyerő helyzetben lehet” - jelezte érdeklődésünkre Vágvölgyi Mihály.

A DeepInsight számára komoly fejlődést hozott az elmúlt másfél év mind az ügyfelek vonatkozásában, mind a szervezetet illetően. A már említett Work Force mellett egy másik, munkaerőpiacon tevékenykedő cég, a Cvonline.hu is őket választotta új applikációja, a Pozi bevezetéséhez. Emellett egy rendkívül sikeres influencer kampányt valósítottak meg a Mogyi márka számára, ami komoly elérést és jelentős forgalomnövekedést eredményezett. Az ügynökség több tendert is elnyert a Pfizernél, legutóbb a bakteriális tüdőgyulladás elleni vakcina kommunikációjával bízta meg őket a gyógyszercég.

„Ha nem lesz komolyabb földindulás és a cégek is megtartják azt a lendületet, ami most van, illetve a gazdasági növekedés is marad, akkor nemhogy a válság előtti éveket idézi majd 2021, de jelentős növekedést is hoz számunkra. Nagyon büszke vagyok arra, hogy sikerült megerősítenünk a csapatot, új szakembereket vontunk be, sokat erősödött például a PR szekciónk. Ugyanakkor azt is fontosnak tartom megjegyezni, hogy a munkaerő-piaci helyzet továbbra is kedvezőtlen, nagyon nehéz megtalálni a megfelelően képzett és motivált szakembereket, talán a kommunikációs szakma számára is ez az egyik legnagyobb kihívás most” - fűzte hozzá Vágvölgyi Mihály.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...

Ötmilliárdos tőkeemelésre készül a Hiventures

5 milliárd forintos tőkeemelési tervezetről szóló megállapodást írt alá a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett UBM Holding Nyrt. és a Hiventures Zrt.. A Hiventures által tervezett zártkörű tőkeemelés június 30-ig történhet meg, mellyel az UBM Csoport...

Hosszú távon is távmunkával terveznek a cégek

VR-eszközökkel elvégzett távoli karbantartások, strandon készülő elemzések – pár éve ez még fel sem merült volna. Napjainkban azonban a cégek a pandémia okozta változások kapcsán, a munkaerőhiány miatt vagy a dolgozók megtartása érdekében a...

Rengetegen voltak a balatonfüredi autós fesztiválon

A kétéves kényszerszünet után május 13. és 15. között újfent megrendezett Balatonfüred Concours d’Elegance keretében több mint 17 000 látogató utazhatott vissza az autózás történelmébe a Tagore sétányon. A hagyományoknak megfelelően idén is a...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil

A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....