Definíciókat, hasznos tanácsokat, felméréseket és számos interaktív elemet tartalmaz az IAB Europe által most kiadott kisokos, aminek célja, hogy támogassák a média- és reklámipar szereplőit a digitális átállásban.
Az idén első alkalommal kiadott Digital Transformation Playbook többek között bemutatja, hogy az eddigi tapasztalatok alapján melyek a sikeres digitális átállás fő összetevői, olyan tényezőket kiemelve, mint az adat-technológa-automatizáció hármas hatékony alkalmazása, vagy az innovációt ösztönző vállalati kultúra megteremtése.
A kisokos igyekszik választ adni arra a problémára is, hogy az új technológiák megjelenése azzal is jár, hogy sok esetben nincs egységes terminológia. A Digital Transformation Playbook ennek érdekében számos definíciót is tartalmaz. A kiadványba beágyazott videók az egyes témák mélyebb megértését szolgálják, illetve közvetlenül elérhető a kisokosból több, az IAB Europe által korábban elkészített tanulmány, mint például az „Introduction to Digital Advertising” című.
A tervek szerint a kiadványt folyamatosan frissítik majd, hogy mindig a legaktuálisabb információk álljanak rendelkezésre. Az elképzelések között szerepel az is, hogy a jövő évi kisokosban már egy, a témában készült, átfogó felmérés eredményeit is publikálják majd.
A Digital Transformation Playbook itt érhető el.