- Hirdetés -

A fenntartható otthonok terén újít a Samsung

|

- Hirdetés -

A jövő fenntartható otthonait már most el lehet kezdeni kialakítani, energiatakarékossági technológiák fejlesztésével és megfelelő stratégiai partnerek bevonásával. A Samsung a 2022-es IFA szakkiállításon ennek a lépéseit mutatta be. A vállalat további célja, hogy a jövőben az egyik vezető energiahatékony készülékeket kínáló márkává váljon a Samsung.

A SmartThings Home idei bevezetésével a Samsung megalapozta a fenntartható otthonok megteremtésének lehetőségét. Az összekapcsolható készülékek olyan szolgáltatásokkal egészültek ki, mint a SmartThings Energia mesterséges intelligencia által vezérelt energiatakarékos üzemmódja (MI Energia üzemmód), amelynek optimális használatával maximalizálható az energiamegtakarítás.

A Samsung legmagasabb energiahatékonysági besorolású mosógépeinek esetében a SmartThings Energia szolgáltatás MI Energia üzemmód segítségével optimalizálhatók a mosási ciklusok, olyan funkciók segítségével, mint például az MI Ecobubble, amely hideg mosás esetén akár 70%-kal csökkentheti az energiafelhasználást, miközben erőteljes tisztítást biztosít.

A Samsung hűtőszekrények a SmartThings Energia MI Energiatakarékos üzemmód segítségével maguktól szabályozzák a hőmérsékletet az ajtónyitási szokások, valamint a kompresszor fordulatszám alapján, amivel 10%-kal csökkenthetik az energiafogyasztást.

Mindez az év végére akár a 30%-ot is elérheti, amelynek 15%-áért az az MI algoritmus felel, amely optimalizálja a kompresszor sebességét és a leolvasztási ciklust. A további 15%-os csökkenés pedig a hűtőszekrény magasabb átlaghőmérsékletének fenntartásával érhető el.

További eszközök esetében is jelentős energiamegtakarítás tapasztalható: a levegő-víz hőszivattyús fűtési rendszerek 40%-kal, a szárítógépek 20%-kal, míg a lakossági légkondicionálók szintén 20%-kal csökkenthetik a fogyasztást éves szinten.

Továbbá e hónaptól az európai piacon az új Bespoke MI mosógépek, a Bespoke alulfagyasztós hűtőszekrények, valamint a levegő-víz hőszivattyús fűtési rendszerek esetében a Samsung túl kíván lépni mindazon, amit a jelenlegi "A" minősítés megkövetel, további 10%-os extra energiamegtakarítást biztosítva bizonyos modellek esetében.

Mindezek együttesen hozzájárulnak egy olyan fenntartható jövő kialakításához, amelybe a Samsung megtervezte készülékeit. Ennek érdekében a vállalat célkitűzései között szerepel, hogy 2023-ra legfőbb termékkategóriáinak mindegyike, így például a hűtőszekrények, mosógépek, lakossági légkondicionálók, valamint levegő-víz hőszivattyús fűtési rendszerek 100%-ban Wi-Fi és SmartThings kompatibilisek legyenek.

A Q CELLS-szel együttműködve a Samsung kifejlesztette a nulla energiafelhasználású, önfenntartó otthont, amely a SmartThings vezérlésével képes napelemek segítségével fenntartható energiát termelni és tárolni a Samsung készülékek működtetéséhez.

Testreszabott külső az otthoni élethez alkalmazkodva

A Samsung készülékek fenntarthatósága nemcsak a Bespoke termékek funkcióiban, hanem azok kialakításában is megmutatkozik. A moduláris felépítés és a készülékekbe épített cserélhető panelek – a Bespoke hűtők esetében – növelik a készülékek élettartamát, miközben csökkentik a hulladékok mennyiségét. Továbbá, a felhasználók a változtatható design elemek, valamint cserélhető panelek segítségével bármikor könnyedén megújíthatják készülékeiket, hogy azok az aktuális igényeiknek megfeleljenek.

20 évre szóló garancia a fenntarthatóság jegyében

A Samsung fenntarthatósági elképzelései között szerepel a vállalat fejlett Digitális Inverter Technológiáinak (DIT) támogatása is. A több mint 25 évnyi kutatásra és fejlesztésre épülő DIT az energiahatékonyságtól kezdve, a teljesítményen át, a legtöbb készüléke tartósságára is hatással van.

A Samsung termékeibe vetett bizalmát mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a vállalat az eddigi leghosszabb időre, 20 évre szóló garanciát vállal digitális inverter motorjaira és kompresszoraira, elkötelezve magát a pazarlás csökkentése és a fenntartható jövő megteremtése mellett.

Ez a felhasználók számára is megbízhatóságot jelenthet, hiszen biztosak lehetnek készülékeik időtállóságában.

Együttműködés a tisztább technológia érdekében

A Samsung élen jár az energiahatékony fogyasztói technológia terén, így olyan vállalatokkal dolgozik együtt, amelyek szintén környezettudatos célkitűzésekkel rendelkeznek. A Patagonia partnerségében olyan mosógép-technológiákat fejlesztettek ki, amelyekkel csökkenthető a mosás során keletkező mikroműanyag-szennyezés. A jövőben olyan mosógépek bevezetését is tervezi a vállalat, amelyek képesek lehetnek majd a mosásból származó mikroműanyag-szennyezést akár 54%-kal csökkenteni.

Mivel a fenntarthatóság meghatározóvá válik életünkben, ehhez a Samsung olyan háztartási készülékeket kíván biztosítani, amelyek segítenek energiát és erőforrásokat megtakarítani az otthonokban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Ezek a technológiák pörgethetik fel idén a piacot

Háború, járvány, recesszió, válság. Vállalat legyen a talpán, aki ilyen körülmények között jól tud teljesíteni. A krízisben azonban ott van a lehetőség is, hiszen aki megtalálja a legjobb módszert a túlélésre, illetve választ tud...

Megnyílt az ország első Apple Premium Partner üzlete

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új...

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

A Spíleren nézhetjük a francia labdarúgókupa meccseit

Megszerezte a francia labdarúgókupa, a Coupe de France magyarországi közvetítési jogait a TV2 Csoport sportcsatornája. Az első meccsnap február 8-án lesz, amikor három összecsapást is élőben követhetnek majd a hazai nézők. A Coupe de France...
rádió mikrofon

Több helyi rádió és az ATV is bírságot kapott

Jogszerűtlenül kivitelezett termékmegjelenítésért bírságolta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az ATV-t a Napló című műsor egyik riportja miatt. A testület ezen kívül egy karcagi és szolnoki helyi rádió műsorainak vizsgálata...

Így csökkenthetők a fizetések miatti konfliktusok

A bértranszparenciának, azaz a fizetések nyilvánossá tételének kérdéséhez cégkultúrától függően máshogy állnak hozzá a szakemberek – részben például azért, mert érdekellentétet jelenthet a munkáltatói és munkavállalói oldal között. Gyakran tartanak a belső bérfeszültségektől, amelynek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Különleges mezben lépnek pályára a fradi focistái

A Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club különleges aktivitással készül a vasárnapi derbire: a játékosok február 5-én, az FTC-UTE mérkőzésen egyedi mezben lépnek pályára, mellyel egy fontos, jó ügyre kívánják felhívni a figyelmet....

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App Store-ban Ace Pro és MBM BitScan, a Play Store-ban pedig...

Kezd beindulni a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 8.146 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az előző hónapban elért mélyponthoz (7.510) képest több mint nyolc százalékos növekedést jelent. Ezzel együtt továbbra is jelentős a távolság...

Országos premierekkel erősít az AXN

Izgalmakkal, akcióval és drámával teli műsorkínálattal – összesen 11 országos premierrel – várja nézőit februárban és márciusban az Antenna Entertainment magyar portfóliójának egyik legerősebb csatornája. Az AXN-en új sorozatként debütált az európai szenzáció, a...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Erős technológiai alap kell

A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy az informatikai vezetők milyen technológiákba fektetnének be és mire helyezik...

„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal

Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature CEO díjban részesült marketingvezetőjét harmadmagával faggattuk ki a marketing jelenlegi...

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld kezdeményezéshez csatlakozott az Unilever

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy...

Csomagolóanyagokkal zöldít a PICK

Újabb 14 százalékkal csökkenti a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét a PICK Szeged Zrt., 2023 január végétől ugyanis a szeletelt PICK szalámik után már a HERZ sonkák is kisebb tálcaméretben és megújult csomagolásban kerülnek a...

Zöld mintaprojektet indít a Toyota

Thaiföld legnagyobb vállalata, és egyben a világ egyik vezető mezőgazdasági feldolgozója és élelmiszergyártója, a mindemellett 12 ezer 7-Eleven áruházat is üzemeltető Charoen Pokphand Group (CP) és a Toyota mintaprojektet indít az országban a karbonsemleges...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....