A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.
Jövő évtől az ikonikus, évtizedekre visszanyúló történetű „Have a Break, Have a KitKat” szlogen a világ leggyorsabb sportja kapcsán is megkerülhetetlenné válik, miután a Nestlé és a Formula–1 úgy döntött: innovatív módon egyesíti a két márka globális rajongótáborát. De hogy kerül a autósport izgalmas és száguldó világába a lelassításról és egy kis szünet beiktatásáról szóló KitKat-életérzés?
„A Formula-1 rohamosan növekvő, sokszínű rajongótáborral rendelkezik, különösen a fiatalok között. A száguldó cirkusz globális elérésével és számos rendezvényével tökéletes platformot kínál a KitKatnek ahhoz, hogy mindenkit emlékeztessen rá: szakítson időt a szünetekre. Izgatottan várjuk, milyen emlékezetes élményeket szerezhetünk az autósport rajongóinak szerte a világon azzal, hogy ebbe az izgalmas sportágba belecsempésszük a KitKat jellegzetes humorérzékét”– mondta Bernard Meunier, a Nestlé stratégiai üzleti egységekért, marketingért és értékesítésért felelős vezetője.
„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy egy olyan világszerte ismert, szórakoztató márkát köszönthetünk a Formula-1-ben, mint a KitKat. Bízunk benne, hogy a KitKat nyújtotta élmények révén még több emberhez jut el a technikai sportok szeretete” – tette hozzá Emily Prazer, a Formula–1 kereskedelmi igazgatója.
A Nestlé eddigi legnagyobb globális márkakapcsolatának számító együttműködés hivatalosan a 2025-ös szezonban indul, a KitKat 90. és a Formula–1 75. évfordulója alkalmából, majd a 2026-os szezonban is folytatódik. A rajongók nem mindennapi fogyasztói aktivitásokra, promóciókra és nyereményekre, valamint az egyes nagydíjakon különleges szurkolói zónákra számíthatnak.