- Hirdetés -

A Forma-1 mindenkit megvert

|

- Hirdetés -

Az idei Forma-1 szezon nagyon erős nézőszámokat hoz, főleg a 18-49 évesek körében. Az RTL Klub legnézettebb műsora A mi kis falunk volt, a TV2-n pedig a Szerencsekerék teljesített kiugróan jól.

A korábbi 1,6 százalékpontos előnyét múlt héten 2,9 százalékpontra növelte az RTL Klub a 18-49 évesek körében és főműsoridőben. A hétfő estét egyforma eredménnyel zárta az RTL Klub és a TV2, mindkét csatorna 12 százalékos share-t ért el. A többi napon viszont az RTL Klub nyerte a főműsoridőt, bár csütörtökön azért nem volt túl nagy a két csatorna közötti differencia (RTL Klub: 13,1 százalék, TV2: 13 százalék).

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország nyerte a hetet 29,1 százalékponttal, de a TV2 Csoport is közel járt hozzájuk, 28,1 százalékos share-t értek el. A nemzetközi portfóliók külön versenyét az AMC nyerte 7,7 százalékos heti közönségaránnyal, majd a 6,9 százalékos Paramount (exViacomCBS) és a 6,2 százalékos Antenna Group következett.

16. hét / 15. hét / 14. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,8% / 12,7% / 13,7%
TV2 – 10,9% / 11,1% / 13%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (16. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 2,2% (a korábbi héten a Szerelem van a levegőben 5,3%-ot ért el)
Híradó – 19,4% (18,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,6% (17,4%)
Keresztanyu – 15,5% (16%)
A mi kis falunk ismétlés – 12,7% (11,3%)
Híradó – 9,3% (9,2%)
Hotel Margaret – 8,5% (7,3%)

TV2
Remények földje – 18,6% (20,6%)
Tények – 18,1% (19,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,4% (15,4%)
Szerencsekerék – 16,1% (14,1%)
Doktor Balaton – 8,6% (9%)

A Keresztanyu és a Szerencsekerék fej fej mellett haladt, azaz a TV2-s vetélkedő újabb szériája is kifejezetten jól teljesít. Ugyanakkor a Doktor Balaton nem igazán tudott profitálni az erős felvezetőműsorból, a sorozat friss évadja múlt héten sem ugrotta meg a TV2 csatornaátlagát.

Szombaton a korábbi héthez képest javul a Séf meg a többiek és A mi kis falunk közönségaránya is. Előbbi 18,7 százalékos, utóbbi 20,5 százalékos share-rel futott. Vasárnap – szintén az RTL Klubon – egész jól kezdett a Házasodna a gazda. Az új évad első adása 16,8 százalékos share-t produkált, pedig előtte A nép szolgája című sorozat dupla epizódja nem jelentett számukra erős felvezetés a maga 8,6 és 8 százalékos közönségarányával. Vasárnap a TV2-n a Pepe című sorozat 14 százalékos share-t ért el. Ez közönségarányban is jobb a korábbi héthez képest (13,1%), a 18-49-es nézettségben pedig egész jelentős növekedést jelent: 119 ezer után 161 ezer nézőt.

Azonban a 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsorát nem az RTL Klub és nem is a TV2, hanem az M4 Sport sugározta. A műsoros toplista élén ugyanis a vasárnapi Forma-1 futam áll, miután 267 ezres nézőszámot hozott össze 31,6 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál 583 ezres nézettséget és 23,6 százalékos share-t ért el a nagydíj közvetítése, ez a heti toplista hetedik helyére volt elegendő.

Az RTL Klub legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél A mi kis falunk volt, ami 236 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó érte el az RTL-es műsorok között a legmagasabb, 741 ezres nézőszámot. A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebbjének a Szerencsekerék hétfői adása bizonyult, amire 205 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál a péntek esti Tények hozta a legtöbb, 775 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_16het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_16hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...

Zenés műsorral érkezik Budapestre a hollywoodi sztár

A kétszeres Oscar-díjra jelölt amerikai színművész október 2-án A zenekritikus című zenés stand-up nagyzenekari változatával áll az Erkel Színház színpadára. A formabontó előadás során a klasszikus zene legikonikusabb darabjait szedi ízekre a Malkovich által...

Nem befolyásolta az euró árfolyama a használtautó importot

A 400 forint körüli euró árfolyam ellenére továbbra is népszerűek az import használt autók, 2022 első félévében közel 70 ezer személyautó érkezett hazánkba. De keresettek voltak a kishaszonjárművek is, összesen 6.196 jármű jött ebben...

Szülinapi partival ünnepelt a Paprika Studios

15 éves a Paprika Studios. Kelet-Közép-Európa legnagyobb televíziós műsorgyártója június 28-án születésnapi partin ünnepelte az alapítás óta eltelt időszak sikereit.  Az ünnepi eseményen a hazai, valamint a nemzetközi média- és televíziós szakma képviseltette magát....

Annyit költünk nyaralásra, mint a járvány előtt

Az egy évvel korábbinál jóval többen mennének nyaralni belföldre vagy külföldre 2022-ben. Az idén közel 250 ezer forintot költenének a vakációra átlagosan a nyaralást tervezők - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Ez...

Változás az E.ON Hungáriánál

Július 1-től Guntram Würzberg váltja Kiss Attilát az E.ON Hungária Csoport élén. A szakember több mint 25 éve dolgozik a nemzetközi E.ON csoportnál, számos vezető pozíciót töltött be, legutóbb a cégcsoport legfelsőbb szintű jogi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....