- Hirdetés -

A fővárosiak kattantak rá legjobban a Black Friday-re

|

- Hirdetés -

Egyre intenzívebb a Black Friday láz az országban, a HelloBlackFriday.hu portál közlése szerint az előző évek tapasztalatai azt mutatják, hogy a budapestiek vadásznak leginkább az akciókra ilyenkor. Az elmúlt hetek alapján is jól látható, hogy a látogatók az elektronikai akciókra kattintanak a legjobban.

Tavaly a HelloBlackFriday.hu sikeresen vizsgázott, hiszen több, mint kétszáz magyar webáruház, közel ötszáz ajánlata volt megtalálható rajta. A Black Friday láz tetőzésekor, kétszázezer látogatót fogadott a portál. A látogatók összesen 3000 órán keresztül, azaz több mint négy hónapnak megfelelő ideig válogattak a 25 kategóriába sorolt, szabadszavas módon is kereshető ajánlatok között. Az idei dömping már kezdetét vette, de kereskedőként még be lehet csatlakozni, ráadásul ingyenesen.

Galambos Dániel, az akcióinformációs portál főszerkesztője elmondta, a www.helloblackfriday.hu egész évben nyitva van, napi szinten figyeli az akciókat. „Az idő pénz, itt egy helyen megtalálhatók a legjobb akciók, ma már nem érdemes órákig járni a plázákat, vagy a sok száz weboldalt böngészni.

„Ma már sok esetben Black Novemberről lehet beszélni, hiszen több webáruház egész hónapban kínál akciókat, és ahogy a karácsonyi, a Black Friday kampány is évről-évre hamarabb kezdődik” – tette hozzá Benda Gergely, a portált üzemeltető Neo Interactive digitális ügynökség operatív igazgatója.

A HelloBlackFriday keresőjét is sokan használják, hogy egyszerűbben megtalálják a nekik szóló akciókat. A legkeresettebb áruházak az Alza, az Extreme Digital, az eMAG, a Media Markt, a Libri, a Bookline, a TESCO, a 220volt, az iPon, a Mall.hu és az Aqua.hu. A legkeresettebb termékek a laptopok, okostelefonok, gyerekjátékok, könyvek, szállások, és a divat cikkek.

Az elmúlt hetek alapján is jól látható, hogy a látogatók az elektronikai akciókra kattintanak a legjobban. Egy műszaki webáruház 40%-os akciója volt a legnépszerűbb, ebben az is közrejátszik, hogy egy viszonylag nagy, és rövid ideig tartó akcióról volt szó. Egy 15%-os ígéret, és ingyenes házhozszállítás elég volt egy játék webáruháznak ahhoz, hogy a legnépszerűbb akciók közé kerüljön. Az ősz elején pedig akciós iskolatáskát kerestek a legtöbben. Egy műszaki webáruház saját Fekete Péntekjére már most látszódik, hogy nagy az érdeklődés. Az emberek szeretnek a hivatalos Black Friday napján kívül is vásárolni, ha látnak egy akciós terméket.

Nem csak a magyar webáruházak hódítanak, a nagy kínai vetélytárs, az Alibaba is folyamatosan a top keresőszavak között van. Egy hazai műszaki webáruház 27%-os kedvezménye, és ingyenes kiszállítási akciója is megmozgatta a látogatókat, ahogy a Glamour-Napok és a Joy-Napok is.

Az előző év tapasztalatából látszik, hogy a fővárosban élőket érdekelték a legjobban a Fekete Péntek (a látogatók 36,98%-a budapesti volt) akciói. Kisebb számmal, de a nagyobb megyeszékhelyekről is vadásszák az akciókat az emberek. Debrecenből (2,51%), Szegedről (2,23 %), Győrből (2,04%), Miskolcról (2,01% ), Pécsről (1,66%), Székesfehérvárról (1,53%), Kecskemétről (1,51% ) és Nyíregyházáról (1,43%) is szemezgettek a www.helloblackfriday.hu -n található akciók közül. Az elmúlt napok alapján az idei lista nem tér el sokban az előző évitől, a főváros még mindig listavezető. Úgy tűnik, a budapesti emberek szeretnek a legtöbbet spórolni, ha már online vásárolnak.

Az elmúlt hét napban a nők 60%-a, míg a férfiak 40% -a nézelődött akciók után. A tavalyi Black Friday időszak alatt a nők 64%-a, a férfiak 36%-a szentelte az idejét a Fekete Pénteknek. A 2017-es szezonban a legtöbb érdeklődő a 25-34-es korosztályból került ki, őket követte a 35-44-es korosztály. A 45-54 és az 55-64-es korosztály fej-fej mellett versenyzett a kattintásokkal. A 18-24-es és a 65+-os látogatók alig 5% böngészte az akciókat. Idén viszont megindult a 18-24-es korosztály érdeklődése, akik közül biztos, hogy sokan szeretnének elcsípni egy-egy jó akciót, mert megelőzték a 55-64-es korosztályt is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A TV2 a legnézettebb csatorna az őszi szezonban* (x)

Az idei ősz a TV2 sikerszezonjának nevezhető, hiszen legutóbb 20 évvel ezelőtt fordult elő, hogy a csatorna kiemelt célcsoportjában, a 18-59 éves nézők körében teljes napon és főműsoridőben is a csatornatoplista élén végzett a...
foci tévéközvetítés

A TV2 az M4 Sporttal meccselt

Újabb rendhagyó héten vagyunk túl, hiszen időlegesen nagyon megerősödött az M4 Sport. A TV2-vel nem bírt a sportcsatorna, de a legtöbb célcsoportnál az RTL előtt végeztek. Az elmúlt hét a TV2 és az M4 Sport...

Sok gyereknek már tízévesen jön a TikTok

A szülők jelentékeny része gyermekük tizedik születésnapjára időzítheti az okostelefont mint ajándékot, hiszen míg a 9 éves gyermekeknek csupán egynegyede, addig a tízéveseknek már több mint fele okostelefon-tulajdonos – derül ki a Nemzeti Média-...

Új szereplő a kiberbiztonsági piacon

A világszerte információtechnológiai szolgáltatásokat nyújtó, Magyarországon is több mint 750 embert foglalkoztató Unisys, valamint a multicloud piacon aktív Faction bejelentette, hogy közösen kínálnak majd teljes körű megoldásokat az adatvédelem, a kiberbiztonsági helyreállítás és az...

Rangos kapott elismerést a Schneider Electric

Egymás után a negyedik évben is a Sokszínűségi Vezetők közé sorolta a Schneider Electric-et a Financial Times. Az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat ráadásul a Forbes és a Refinitiv...

Több tucatnyi díjat söpört be az LG

Az LG Electronics (LG) legújabb életmód-megoldásainak technológiai és dizájnbeli kiválóságát ezúttal is számos elismeréssel jutalmazták: a vállalat több mint két tucat CES 2023 innovációs díjat érdemelt ki. Ezek között az LG OLED készülékei a...

Rádiós pályázatról döntött a Médiatanács

A Médiatanács lezárta a Békéscsaba 98,4 MHz-es helyi rádiós frekvencia pályázati eljárását is.A Médiatanács megszüntette a Békéscsaba 98,4 MHz frekvencia hasznosítására indított pályázati eljárást, mivel egyetlen pályázati ajánlat sem érkezett. A testületi pályázatkiírásra azért...

Sikeres volt a Nyitott Balaton kampány

A Balatoni Turizmus Szövetség sikeresnek tartja a Nyitott Balaton elnevezésű kampányt, amelynek célja az volt, hogy megmutassák milyen sokszínű a régió turisztikai kínálata az őszi időszakban. A kampány keretein belül megpróbálták népszerűsíteni azokat az...

Védtelenek a magyar háztartások az inflációval szemben

Miközben a vagyonosok egyre gazdagabbak, az alsóbb jövedelmi osztályok képviselőinek kasszája rendkívül sérülékeny ilyen magas inflációs környezetben. Jelenleg a hazai háztartások alig tizedénél lehet valós megtakarítási képességről beszélni, ezért felül kellene vizsgálni a megtakarításokkal...

Megdobja a nézőszámokat a foci VB

Több országban is kiugró televíziós nézettségi adatok hozott a katari világbajnokság első fele a FIFA közlése szerint. Japánban a Costa Rica elleni meccs, Hollandiában pedig az Ecuador elleni döntetlen produkált extra számokat. A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mélyponton a használtautó-import

Novemberben sem mozdult felfelé az itthon forgalomba helyezett külföldi használt személyautók száma: a Datahouse friss adatai szerint a használtimport volumene 9663 volt, ami 19 százalékkal marad el a tavalyi hasonló időszakban regisztrált 11963 darabtól. Míg...

A TV2 a legnézettebb csatorna az őszi szezonban* (x)

Az idei ősz a TV2 sikerszezonjának nevezhető, hiszen legutóbb 20 évvel ezelőtt fordult elő, hogy a csatorna kiemelt célcsoportjában, a 18-59 éves nézők körében teljes napon és főműsoridőben is a csatornatoplista élén végzett a...
foci tévéközvetítés

A TV2 az M4 Sporttal meccselt

Újabb rendhagyó héten vagyunk túl, hiszen időlegesen nagyon megerősödött az M4 Sport. A TV2-vel nem bírt a sportcsatorna, de a legtöbb célcsoportnál az RTL előtt végeztek. Az elmúlt hét a TV2 és az M4 Sport...

Sok gyereknek már tízévesen jön a TikTok

A szülők jelentékeny része gyermekük tizedik születésnapjára időzítheti az okostelefont mint ajándékot, hiszen míg a 9 éves gyermekeknek csupán egynegyede, addig a tízéveseknek már több mint fele okostelefon-tulajdonos – derül ki a Nemzeti Média-...

Új szereplő a kiberbiztonsági piacon

A világszerte információtechnológiai szolgáltatásokat nyújtó, Magyarországon is több mint 750 embert foglalkoztató Unisys, valamint a multicloud piacon aktív Faction bejelentette, hogy közösen kínálnak majd teljes körű megoldásokat az adatvédelem, a kiberbiztonsági helyreállítás és az...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....