Új reklámfilmmel élesztette fel az Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) korábbi kampányát, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a labdarúgásba és a szurkolásba sok minden belefér, de a diszkrimináció és a gyűlölet nem. A kreatív ügynökség a Human Telex Advertising & Event volt.
Az MLSZ 10 évvel ezelőtt hívta életre először a Gyűlölet nem pálya kampányt, mely az elmúlt, csendesebb évek után most megújítva és nagyobb hangsúllyal helyezi előtérbe fontos üzenetét: a labdarúgásban nincs helye a gyűlölködésnek, a diszkriminációnak.
A szervezet a kreatív ügynökségi munkával a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg, amely a kampányhoz készülő reklámfilmet is jegyzi. A kreatív ötlet arra alapul, hogy egy focimeccs valóságos adrenalinbomba. A hangulat, az atmoszféra olyan érzelmeket szabadít fel a szurkolókban és a játékosokban egyaránt, amihez kevés fogható van. Ebbe az érzelmi hullámvasútba sok minden belefér – a szpotban ilyen szituációkat látunk –, hiszen mindenki másképp éli meg az élményeket. Azonban egyvalami semmilyen körülmények között nem: a gyűlölet – erre hívja fel végül a figyelmet Marco Rossi, a magyar válogatott szövetségi kapitánya, valamint Szoboszlai Dominik és Sallai Roland válogatott labdarúgók.
Érdekesség, hogy a filmet novemberben forgatták, ezért a vizes pólós, valamint a félmeztelen, tetovált szurkolós jeleneteknél nagyon gyorsan és hatékonyan kellett dolgoznia a stábnak, hogy a szereplők ne fázzanak meg a hidegben.
A kampányhoz készült film mind a válogatott, mind a klubcsapatok mérkőzésein futni fog. Ezenkívül printhirdetések formájában is kommunikálják a fontos üzenetet.