Minden idők harmadik legtöbb nézőt vonzó televíziós programja lett az Egyesült Államokban az idei Super Bowl közvetítése. Az NFL döntőt a Foxon láthatták a rajongók, a Nielsen adatai szerint átlagosan 113 millió nézőt érdekelt az összecsapás.
Magyar idő szerint hétfő hajnalban játszottak a Kansas City Chiefs győzelmét hozó mérkőzést, ami 1 százalékkal több nézőt vonzott a tévéképernyők előtt, mint a 2022-es Super Bowl – írja összeállításában a variety.com. Az NFL idei nagydöntőjének tévés nézettségét összesen két közvetítés tudta felülmúlni az amerikai tévézés történetében, nem meglepő módon ezek is Super Bowl meccsek voltak.
Az amerikai tévézés legnézettebb műsora a 2015-ös Super Bowl volt, ami 114,4 millió nézőt ért el a képernyők előtt, míg a második a 2017-es összecsapás, ami 113,7 millió nézőt vonzott.
A Fox azt is jelezte, hogy ez volt minden idők legnézettebb Super Bowlja a digitális nézettséget tekintve, összesen 7 millióan streamelték a mérkőzést.
Fontos azonban megjegyezni, hogy a Nielsen statisztikája azt mutatja, hogy a mérkőzés bármely pillanatában mennyi nézője volt az összecsapásnak. Ennél jóval magasabb azok száma, akik bármelyik részét látták a közvetítésnek, ez az érték 183 millió.
A Super Bowl az arizonai Glendale-ben található State Farm Stadionban került megrendezésre. A mérkőzés mellett a közvetítésben szerepelt a nagy érdeklődéssel várt félidei show, amelyben Rihanna volt a legnagyobb sztár. A Fox beszámolója szerint Rihanna fellépése - a televíziós adás többi részét nem számítva - átlagosan 119 millió nézőt ért el.