- Hirdetés -

A Házasság első látásra megverte Az Árulókat

|

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet.

A november 18. és 24. közötti héten a TV2 alaposan elhúzott az RTL-től. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 1,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,7 százalékpontot, a teljes lakosságnál 8,2 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél is nagyobb előnyt ért el a TV2. Hétköznap, szintén a főműsoridőben, a 18-49 éveseknél 4,5 százalékponttal (TV2: 15,5%; RTL: 11%), a 18-59 éveseknél 6,5 százalékponttal (TV2: 17,8%; RTL: 11,3%) volt magasabb a TV2 share-je.

A komplett csatornaportfóliók versenyét is megnyerte a TV2 Csoport, méghozzá minden fontos célcsoportnál. A főműsoridőben és a 18-49 éveseknél járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 25,5%, RTL Magyarország: 23,7%), de ez is 1,8 százalékpontnyi differenciát jelentett.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16,7 20,1 14,6
RTL 13 11,9 12,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 47. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 14,2 10,3
RTL 8 7,4 7,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,6 26,3 23,0
RTL Magyarország 18,8 16,7 18,8
MTVA 5,2 9,4 4,4
AMC Networks 5,2 5,0 5,3
Network4 4,1 5,2 3,1
Antenna Entertainment Group 3,0 2,5 3,1
Warner Bros.Discovery 2,8 3,0 2,6
Paramount Global 2,5 2,0 3,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,8% / 12,9% (15,3% / 12,5%)
Tények Plusz – 14,7% / 12,2% (12% / 9,2%)
Házasság első látásra – 20,2% / 18,3% (korábbi héten a Séfek séfe: 16,8% / 16,5%)
Legyen Ön is Milliomos – 18,1% / 15,6% (korábbi héten a S.e.r.e.g.: 10,8% / 9,7%)

RTL
Híradó – 18,3% / 16% (16,8% / 14,1%)
Fókusz – 11,8% / 11,5% (11,4% / 10,7%)
Az Árulók – 11,4% / 12% (korábbi héten a Nyerő Páros: 13,4% / 12,5%)
A Konyhafőnök – 8,8% / 9% (korábbi héten A mi kis falunk: 8,3% / 8,7%)

A hétköznapok több újdonságot is hoztak. Az RTL-en elindult az Árulók harmadik évada, márpedig a korábbi két évad hatalmas sikerrel futott. Velük szemben került képernyőre a TV2-n a Házasság első látásra új szériája, ami tavasszal szintén nagy sikert aratott. Ezen felül az RTL-en visszatért a Konyhafőnök, a TV2-n pedig a Legyen Ön is Milliomos. Utóbbi bátor vállalkozásnak tűnt, hiszen a legutóbbi évad elhasalt a TV2-n. Lelőve a poént: mindebből egyelőre jobban jött ki a TV2.

A Házasság első látásra jelentős előnnyel verte az Árulókat, a Legyen Ön is Milliomos pedig hasonló fölénnyel a Konyhafőnököt. Külön fájó lehet az RTL-nek az, hogy az Árulók esetében egyértelmű csökkentő tendencia látszódott a nézettségben hétfő és csütörtök között. Pénteken pedig tovább kínlódott a Fort Boyard, a 18-49-es közönségarányuk mindössze 7,1 százalékot tett ki.

A hétvége a korábbiakhoz hasonlóan alakult. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 24 százalékos, a 18-59 éveseknél 22,4 százalékos, a teljes lakosságnál 18,6 százalékos közönségarányt ért el. A TV2-n a Dancing with the Stars ugyanennél a három célcsoportnál 12,3 százalékot, 13,5 százalékot és 19,8 százalékot produkált. Azaz a kereskedelmi célcsoportoknál eléggé kikapott a TV2 műsora, viszont a teljes lakosságnál magasabb közönségarányt és nézettséget hozott, mint az X-Faktor.

Vasárnap a Megasztár a 18-49 éveseknél 14,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,6 százalékos, a teljes lakosságnál 18,8 százalékos share-rel futott. Az RTL-nél felemás eredményt hozott az esti sáv, az Álarcos énekes ugyanis egész szépen teljesített, a Hell Boxing Kingsről viszont ez már nem mondható el. Előbbi közönségaránya a három említett korosztálynál 16,6 százalék, 16,4 százalék és 15,7 százalék volt. Utóbbié pedig 10,6 százalék, 10,6 százalék és 10,5 százalék.

A 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora, 291 ezret tett ki a nézettségük. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Házasság első látásra bizonyult listavezetőnek, 429 ezer, illetve 941 ezer nézővel (a csütörtöki adás teljesített a legjobban).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 429 289 22,0
X-FAKTOR RTL 398 632 22,4
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 370 379 16,4
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 333 025 20,7
HÍRADÓ RTL 330 099 16,4
HÁZON KÍVÜL RTL 314 249 14,5
MEGASZTÁR TV2 301 924 15,6
TÉNYEK TV2 298 950 18,8
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 298 139 16,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 278 926 16,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 941 316 23,6
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 814 344 24,9
TÉNYEK TV2 774 908 22,0
DANCING WITH THE STARS TV2 759 117 19,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 742 410 19,4
HÍRADÓ RTL 707 445 20,5
MEGASZTÁR TV2 695 928 18,8
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 692 359 15,7
X-FAKTOR RTL 648 561 18,6
HÁZON KÍVÜL RTL 641 967 14,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 291 305 24,0
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 265 272 20,6
ÁLARCOS ÉNEKES RTL 253 046 16,6
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 211 703 17,2
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 209 834 19,3
HÍRADÓ RTL 194 604 14,7
MEGASZTÁR TV2 185 551 14,2
AZ ÁRULÓK RTL 181 952 13,5
TÉNYEK TV2 172 777 16,3
HÁZON KÍVÜL RTL 172 674 11,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...