- Hirdetés -

A helyzetünk stabil

|

- Hirdetés -

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi. A cég operatív igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy van-e még létjogosultsága a kuponos/bónuszos üzleti modellnek, milyen intézkedésekkel növelik a partnerek és a vásárlók biztonságát, illetve mi jelenti most a legnagyobb kihívást a társaság számára.

 

- A COVID járvány kitörése után csődvédelmet kért a Bónusz Brigád, a tulajdonosi kör is kicserélődött. A járvány előtti időszakban volt a csúcson a szolgáltatás, most hol tartanak ahhoz képest?

- A kuponos modellt a gazdasági válság hívta életre és népszerűsége azóta is töretlen. A Bónusz Brigád 2008-ban indult el az amerikai Groupon mintájára és hihetetlen gyorsasággal vált a piac meghatározó szereplőjévé. A világjárvány kitörése és az azóta is fokozódó gazdasági bizonytalanságok arra késztetik az vásárlókat, hogy tudatosabban és takarékosabban költsenek, a cégek pedig gazdaságos megjelenési felületet és értékesítési támogatást keresnek. A Bónusz Brigád abban segít, hogy keresletet és kínálatot úgy kösse össze, hogy közben előfinanszírozza partnerei számára a marketingköltségeket, sikerdíj alapú együttműködés nyújtva, a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások után kap jutalékot, a cégek szabad kapacitása függvényében növeli a bevételt és partnerei márkaismertségét. Profi szakmai stáb egyszerre nyújt marketing, értékesítési, valamint ügyfélszolgálati háttértámogatást. A partnereink száma jelenleg 250 körül van, több mint 1000 ajánlat jelenik meg az oldalon és ez a szám, napról napra nő.

- Bár a Bónusz Brigád erős márka itthon, elég kockázatos lépésnek tűnik a cég átvétele. Hogyan sikerült stabilizálni a működést, milyen intézkedéseket hoztak?

- A Bónusz Brigád 2020 augusztusában egyezséget kötött hitelezőivel, így elkerülte a fizetésképtelenséget, és az azóta esedékes fizetési kötelezettségeinek eleget téve mára a csődmegállapodásban vállalt kötelezettségek több mint 50 százalékát visszafizette. Az oldal működése mindvégig folyamatos volt, még a legkritikusabb, pandémia miatti lezárások ideje alatt is. A megújult pénzügyi finanszírozási modell a vásárlók és a szolgáltatók tekintetében is a nagyobb biztonságra és a bizalomra helyezte a hangsúlyt. A Bónusz Brigád fontosnak tartja, hogy biztonságban érezze magát minden vásárlójuk: ezért újabb átfogó korlátozások bevezetése esetén az érintett bónusz árát 100 százalékban visszafizetik vagy jóváírják, hiszen a vásárlói befizetéseket elhatárolva kezelik, azaz a működési finanszírozásba nem folyik be a vásárlók által befizetett pénz. A partnerek is teljes biztonságban érezhetik magukat: felgyorsult és módosult a kifizetések módja és ideje. a korábbi 30 napon túli határidővel szemben ma már maximum 15 napos határidővel, minimum limit elérése nélkül számol el A cégvezetés az előfinanszírozásból adódó kötelezettség összegét kitevő pénzügyi tartalékkal biztosítja a vásárlók védelmét.

 

- Most mennyire stabil a Bónusz Brigád helyzete, tartós lesz a visszatérés?

- A helyzetünk stabil és persze ne felejtsük el azt sem, hogy magát a modellt egy gazdasági válság hívta életre win-win megoldást nyújtva a piaci szereplőknek. A megnövekedett számú partner bejelentkezések, visszajelzések alapján mi magunk is tapasztaljuk, hogy biztos megoldást jelenthetünk, bizonytalan helyzetben.

- A partnerek számára nagy előnyt jelent, hogy sok emberhez eljuthatnak a Bónusz Brigád közvetítésével. Most mennyien kapják a hírlevelet, milyen marketing aktivitásaik vannak az elérés növelésére?

- Több mint félmillió validált hírlevél feliratkozóval rendelkezünk, Facebook oldalunkat is közel ennyien követik. Működésünk racionalizáláson ment keresztül, sok eddig kiszervezett tevékenységet (pl. fejlesztés) házon belül oldunk meg, egy hosszútávon is fenntartható modellt viszünk. Ennek a változásnak a marketingkommunikáció is része. Célunk a fenntartható működés, a heti monitoring, a kislétszámú stáb és a home office munkavégzés.

 

- Az infláció miatt vannak szektorok, ahol már napi árazással dolgoznak. Ezt a helyzetet hogyan lehet kezelni a szolgáltatásoknál például, amelyeket akár hónapokra előre lehet megvenni?

- Természetesen mi is érezzük ezeket a hatásokat ahogy az összes piaci szereplő. Mindig törekedtünk rá, hogy a lehető leggyorsabban reagáljunk a piaci változásokra. Ez most sincs másként, sőt! Online platform lévén ez a lehetőség nem csak adott, de kötelező is. Partnereinket ösztönözzük, hogy rövidebb beváltási határidővel, a bónuszok mennyiségének ütemezett növelésével indítsák el nálunk kampányaikat, melyeket napi szinten monitorozunk.

 

- Véleménye szerint mennyire van reális esélye annak, hogy a Bónusz Brigád visszaerősödjön a pandémia előtti szintre?

- A piac részéről egyértelműen nőtt az igény a bónuszos/kuponos üzleti modellre: a vásárlók olcsóbb szolgáltatásokra és árukra vágynak, egyre tudatosabbak, a szolgáltatói piac pedig keresi a maga vevőkörét. Nagyon hálásak vagyunk a nekünk továbbra is bizalmat szavazó vásárlóinknak, kereskedelmi és szakmai partnereinknek, akikkel összefogva értük el, hogy itt vagyunk, megyünk tovább egy racionálisabb működéssel, egy biztonságosabb pénzügyi finanszírozási modellel minden esélyünk megvan a növekedésre.

- Mi jelenti most a legnagyobb kihívást a cég számára?

A megnövekedett partner jelentkezések feldolgozásán túl, minden ami a cégek számára ma kihívást jelenthet.

- Mekkora forgalommal számolnak idén?

- A 2022-es üzleti év fő célja a működés konszolidálása, a bizalomépítés, a csődegyezségből eredő fizetési kötelezettség rendezése, reális piaci növekedés elérése. A jelenleg 1000-es ajánlati portfóliót év végére 1700-ra szeretnénk emelni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Kevesebbet költünk, de azért még reménykedünk

Az elmúlt évben tapasztalható kedvezőtlen gazdasági fejlemények egyre több háztartás mindennapjaira és terveire vannak hatással: 10-ből 9 magyar jelentősen visszavett a költekezéseiből és ugyanennyien gondolják úgy, hogy a gazdaság egyhamar nem áll helyre. A...

Hatalmas felmondási hullám jöhet

A válaszadók 62 százaléka tervezi elhagyni munkahelyét a közeljövőben, legtöbben magasabb fizetésért váltanának – derül ki a Work Force HR szolgáltató legfrissebb felméréséből. A cég nem csupán munkavállalói oldalról, de üzleti partnerei között is...

Összefogtak az amerikai streaming szolgáltatók

Streaming Innovation Alliance néven új szervezetet hoztak létre a vezető amerikai streaming szolgáltatók, köztük a Netflix, a Disney, a Comcast, a Warner Bros. Discovery és a Paramount. Az összefogás célja, hogy eredményesebben lobbizzanak a...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Újabb műsorvezetők csatlakoztak a társkereső show-hoz

Hétfőn 20 órakor indul a taktikai társkereső reality, amit egy élő kibeszélőshow, később pedig egy filter nélküli különkiadás követ.Október 2-án, hétfőn 20 órától indul a VIASAT3 taktikai párkereső műsora, a Szingli vagy svindli. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közösségi közlekedésre buzdít a Westend

Új eszközökkel bővítette mobilitási parkját a város szívében található Westend. A bevásárlóközpont ezzel szeretne még több alternatív lehetőséget biztosítani közönségének. Továbbra is arra bátorítják látogatóikat, érkezzenek a közösségi közlekedés valamelyik kényelmes és fenntartható eszközével,...

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....