- Hirdetés -

A helyzetünk stabil

|

- Hirdetés -

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi. A cég operatív igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy van-e még létjogosultsága a kuponos/bónuszos üzleti modellnek, milyen intézkedésekkel növelik a partnerek és a vásárlók biztonságát, illetve mi jelenti most a legnagyobb kihívást a társaság számára.

 

- A COVID járvány kitörése után csődvédelmet kért a Bónusz Brigád, a tulajdonosi kör is kicserélődött. A járvány előtti időszakban volt a csúcson a szolgáltatás, most hol tartanak ahhoz képest?

- A kuponos modellt a gazdasági válság hívta életre és népszerűsége azóta is töretlen. A Bónusz Brigád 2008-ban indult el az amerikai Groupon mintájára és hihetetlen gyorsasággal vált a piac meghatározó szereplőjévé. A világjárvány kitörése és az azóta is fokozódó gazdasági bizonytalanságok arra késztetik az vásárlókat, hogy tudatosabban és takarékosabban költsenek, a cégek pedig gazdaságos megjelenési felületet és értékesítési támogatást keresnek. A Bónusz Brigád abban segít, hogy keresletet és kínálatot úgy kösse össze, hogy közben előfinanszírozza partnerei számára a marketingköltségeket, sikerdíj alapú együttműködés nyújtva, a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások után kap jutalékot, a cégek szabad kapacitása függvényében növeli a bevételt és partnerei márkaismertségét. Profi szakmai stáb egyszerre nyújt marketing, értékesítési, valamint ügyfélszolgálati háttértámogatást. A partnereink száma jelenleg 250 körül van, több mint 1000 ajánlat jelenik meg az oldalon és ez a szám, napról napra nő.

- Bár a Bónusz Brigád erős márka itthon, elég kockázatos lépésnek tűnik a cég átvétele. Hogyan sikerült stabilizálni a működést, milyen intézkedéseket hoztak?

- A Bónusz Brigád 2020 augusztusában egyezséget kötött hitelezőivel, így elkerülte a fizetésképtelenséget, és az azóta esedékes fizetési kötelezettségeinek eleget téve mára a csődmegállapodásban vállalt kötelezettségek több mint 50 százalékát visszafizette. Az oldal működése mindvégig folyamatos volt, még a legkritikusabb, pandémia miatti lezárások ideje alatt is. A megújult pénzügyi finanszírozási modell a vásárlók és a szolgáltatók tekintetében is a nagyobb biztonságra és a bizalomra helyezte a hangsúlyt. A Bónusz Brigád fontosnak tartja, hogy biztonságban érezze magát minden vásárlójuk: ezért újabb átfogó korlátozások bevezetése esetén az érintett bónusz árát 100 százalékban visszafizetik vagy jóváírják, hiszen a vásárlói befizetéseket elhatárolva kezelik, azaz a működési finanszírozásba nem folyik be a vásárlók által befizetett pénz. A partnerek is teljes biztonságban érezhetik magukat: felgyorsult és módosult a kifizetések módja és ideje. a korábbi 30 napon túli határidővel szemben ma már maximum 15 napos határidővel, minimum limit elérése nélkül számol el A cégvezetés az előfinanszírozásból adódó kötelezettség összegét kitevő pénzügyi tartalékkal biztosítja a vásárlók védelmét.

 

- Most mennyire stabil a Bónusz Brigád helyzete, tartós lesz a visszatérés?

- A helyzetünk stabil és persze ne felejtsük el azt sem, hogy magát a modellt egy gazdasági válság hívta életre win-win megoldást nyújtva a piaci szereplőknek. A megnövekedett számú partner bejelentkezések, visszajelzések alapján mi magunk is tapasztaljuk, hogy biztos megoldást jelenthetünk, bizonytalan helyzetben.

- A partnerek számára nagy előnyt jelent, hogy sok emberhez eljuthatnak a Bónusz Brigád közvetítésével. Most mennyien kapják a hírlevelet, milyen marketing aktivitásaik vannak az elérés növelésére?

- Több mint félmillió validált hírlevél feliratkozóval rendelkezünk, Facebook oldalunkat is közel ennyien követik. Működésünk racionalizáláson ment keresztül, sok eddig kiszervezett tevékenységet (pl. fejlesztés) házon belül oldunk meg, egy hosszútávon is fenntartható modellt viszünk. Ennek a változásnak a marketingkommunikáció is része. Célunk a fenntartható működés, a heti monitoring, a kislétszámú stáb és a home office munkavégzés.

 

- Az infláció miatt vannak szektorok, ahol már napi árazással dolgoznak. Ezt a helyzetet hogyan lehet kezelni a szolgáltatásoknál például, amelyeket akár hónapokra előre lehet megvenni?

- Természetesen mi is érezzük ezeket a hatásokat ahogy az összes piaci szereplő. Mindig törekedtünk rá, hogy a lehető leggyorsabban reagáljunk a piaci változásokra. Ez most sincs másként, sőt! Online platform lévén ez a lehetőség nem csak adott, de kötelező is. Partnereinket ösztönözzük, hogy rövidebb beváltási határidővel, a bónuszok mennyiségének ütemezett növelésével indítsák el nálunk kampányaikat, melyeket napi szinten monitorozunk.

 

- Véleménye szerint mennyire van reális esélye annak, hogy a Bónusz Brigád visszaerősödjön a pandémia előtti szintre?

- A piac részéről egyértelműen nőtt az igény a bónuszos/kuponos üzleti modellre: a vásárlók olcsóbb szolgáltatásokra és árukra vágynak, egyre tudatosabbak, a szolgáltatói piac pedig keresi a maga vevőkörét. Nagyon hálásak vagyunk a nekünk továbbra is bizalmat szavazó vásárlóinknak, kereskedelmi és szakmai partnereinknek, akikkel összefogva értük el, hogy itt vagyunk, megyünk tovább egy racionálisabb működéssel, egy biztonságosabb pénzügyi finanszírozási modellel minden esélyünk megvan a növekedésre.

- Mi jelenti most a legnagyobb kihívást a cég számára?

A megnövekedett partner jelentkezések feldolgozásán túl, minden ami a cégek számára ma kihívást jelenthet.

- Mekkora forgalommal számolnak idén?

- A 2022-es üzleti év fő célja a működés konszolidálása, a bizalomépítés, a csődegyezségből eredő fizetési kötelezettség rendezése, reális piaci növekedés elérése. A jelenleg 1000-es ajánlati portfóliót év végére 1700-ra szeretnénk emelni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...

Jótékony akcióban a Sláger FM és a Sláger TV

December 13-án az Ökumenikus Segélyszervezettel karöltve Luca-napi Adománygyűjtést szervez a két csatorna azonos időben, élő adásban. Egymásnak adják majd a kilincset hazánk előadói és a 95.8 Sláger FM, valamint a Sláger TV műsorvezetői a december 13-ai...

Hatalmas problémát okoz az árfolyamingadozás

Árfolyamingadozás, szakemberhiány, költségnövekedés, infláció és anyaghiány – mindezek a tényezők együttesen a kkv-k 53 százaléka szerint jobban sújtják a hazai vállalkozások működését, mint a koronavírus járvány – derül ki a K&H kkv-k körében végzett...

Az exportra gyúrnak a kisüzemi sörfőzdék

Januári leállással, a fejlesztésekre szánt tartalékok mozgósításával készülnek a magyar kisüzemi sörfőzdék a téli hónapokra, miközben, aki teheti, igyekszik bővíteni az exportot, hogy eurós bevételekre tegyen szert. Utóbbihoz komoly segítséget kapott a Kisüzemi Sörfőzdék...

Legendás autócsodák versenyeznek

A BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a 2023. május 19-21. közötti hétvégén gurítja ismét reflektorfénybe a legendás autócsodákat. A Villa Erba területén ismét megrendezik a Concorso d’Eleganza Villa d’Este tradicionális...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a DKT novemberre vonatkozó elemzéséből. A napi átlagos egyedi látogatószám alapján...

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....