A jövőbe tekint a BrandMania

Az évad utolsó adásával jelentkezik a BrandMania és a stáb ezúttal a jövőt kutatta, vállalatok első emberei és marketingvezetői beszélnek arról, hogy mit várnak 2020-ban.

Lesz-e gazdasági lassulás és ha igen, hogyan hat majd a médiapiacra, a digitalizációs nyomás tovább erősödik-e és kitarthat-e a lendület a reklámpiacon – többek között ezek a kérdések foglalkoztathatják most a szektor szereplőit, a BrandMania stábja pedig az iparági meghatározó embereivel a jövőbe tekint, hogy válaszokat adjon.

A műsorban cégvezetők és marketinges vezetők beszélnek majd arról, hogy mit várnak 2020-ban és milyen terveik vannak a jövő évre vonatkozóan.

Az RTL Klub magazinműsorának második részében pedig az átalakuló vállalati ajándékozási szokások kerülnek terítékre. A korábban jellemző repi-ajándék cunami helyett egyre többen adományoznak, és ez mindenkinek jó. A BrandMania bemutatja, hogy milyen kezdeményezéseik vannak a hazai vállalatoknak és kiknek igyekeznek örömöt szerezni az ünnepekhez közeledve.

BrandMania ma éjjel 23:55-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.