A 60 országban jelenlévő Kärcher többfordulós tenderen választotta globális ügynökségi partnerének a Publicis Groupe-ot. A teljes spektrumot lefedő kommunikációs feladatok elvégzésében központi szerepet lát el a Publicis Groupe budapesti irodája, hiszen a magyar csapat lesz felelős az offline és online média kampányok teljes körű tervezéséért és lebonyolításáért.
A német családi vállalkozásként működő, több mint tízezer alkalmazottat foglalkoztató, tisztítóberendezések és teljes tisztítórendszerek gyártásával foglalkozó Kärcher vezető szerepet tölt be a tisztítóipar világpiacán. A tendergyőzelemnek köszönhetően a Publicis Groupe a világ 70 piacán lát majd el tartalomgyártási-, kereskedelmi- és PR-feladatokat, a magyar csapat a média stratégiai, médiatervezési és vásárlási feladatokat lát majd el a Publicis Groupe Hungary Irányi utcai irodájából.
Az offline, azaz a televíziós, rádiós, közterületi és print kampányok mellett a hazai szakemberek felelősek majd a digitális jelenlét tervezéséért és megvalósításáért is, beleértve a performance és licit alapú search, social és programmatic kampányok lebonyolítását, a helyi display felületek és a főbb helyi és globális videós site-ok tervezési és vásárlási feladatait is.
A „Made in Germany” márkák élvonalába tartozó Kärcher-nek több mint 100 leányvállalata van 60 országban, 2017-ben 2,5 milliárd eurós árbevételt ért el és több mint 13 millió eszközt adott el világszerte.