- Hirdetés -

A Keresztanyu kirobbanthatatlan az élről

|

- Hirdetés -

A 18-49 évesek körében ismét a RTL napi sorozata bizonyult a legnézettebbnek. A TV2-n továbbra is nagyon erős az Exatlon. A múlt hetet gyakorlatilag holtversennyel zárta az RTL Klub és a TV2.

Az elmúlt héten kicsit összekapta magát az RTL Klub és 12,5 százalékra növelték a közönségarányukat (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). Kicsit a TV2 is javított a korábbi héthez képest és 12,3 százalékos közönségarányt produkáltak. Azaz 0,2 százalékponttal az RTL Klub nyert, de ezt azért inkább holtversenynek tekinthetjük.

A hétköznap estéken összességében valamivel jobban teljesített a TV2 (14,1%), mint az RTL Klub (13,1%). A szombati és a vasárnapi főműsoridőt pedig az RTL Klub nyerte a TV2 előtt. Előbbit 12,1% vs. 8,1%, utóbbit 9,6% vs. 8% arányban.

A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport végzett az élen, a televízióik összességében 24,4 százalékos share-t értek el a főműsoridőben. Az RTL Magyarország csatornái 23,9 százalékkal zárták a hetet.

A nemzetközi csatornaportfóliók között újabban az AMC-nek nagyon fut a szekér. Az elmúlt héten 7,1 százalékos közönségarányt értek el, miközben a két fő versenytársuk közül a ViacomCBS 5,1 százalékot, a Sony pedig 5 százalékot produkált.

5. hét / 4. hét / 3. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,5% / 10,6% / 12%
TV2 – 12,3% / 12,2% / 12,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (4. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 5,9% (7,5%)
Híradó – 19,2% (18,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,2% (14,4%)
Keresztanyu – 15,8% (15,8%)
A mi kis falunk – 12% (korábban a New Amsterdam ugyanebben a sávban 6,9%-ot ért el)
New Amsterdam – 6,7%

TV2
A bosszú csapdájában – 11,8% (10,9%)
Tények – 14,5% (13%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (10,2%) – hétfőtől szombatig
Doktor Balaton – 11,6% (13,1%)
Exatlon Hungary – 16% (16,2%)

Az RTL Klub múlt héten a Keresztanyu utáni sávban a New Amsterdam helyett A mi kis falunk ismétléseit kezdte adni. Ahogy a fentiekből látható, az RTL terve bejött, hiszen A mi kis falunk ismétlései 5,1 százalékponttal jobb közönségarányt hoztak, mint a 4. héten ugyanekkor sugárzott kórházsorozat. A New Amsterdam pedig az eggyel későbbi sávban is hozta azt, amit korábban.

A mi kis falunk is kikapott ugyan az Exatlontól, de jóval kisebb volt a két csatorna közötti differencia a korábbinál. A Doktor Balaton számainak nem tett jót, hogy azonos időre került a Keresztanyuval, az Exatlon viszont továbbra is masszívan a TV2 legerősebb műsora a 18-49 éveseknél.

Még az RTL Klubra visszatérve: múlt héten változást jelentett, hogy a késő esti ismétlést elcsúsztatták éjjelre. Aki azt tippelte, hogy emiatt a délutáni premieradás nézőszáma növekedni fog, az tévedett. A sorozat délután átlagosan 49 ezer 18-49 éves nézőt vonzott, miközben egy héttel korábban ez még 68 ezret tett ki. Egész méltatlan egy haláltusa ez attól a sorozattól, ami hosszú éveken át a csatorna egyik erősségének számított.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Keresztanyu hétfői epizódja volt, ami 268 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a szintén hétfői RTL Híradó végzett az élen 857 ezer nézővel.

A TV2 legnézettebbjének a 18-49 éveseknél az Exatlon pénteki adása számított, miután 226 ezres nézőszámot produkált. A teljes lakosság körében pedig a keddi Tények bizonyult a csatorna éllovasának: a hírműsor 813 ezres nézettséggel futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_5het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_5hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...