- Hirdetés -

A Keresztanyu kirobbanthatatlan az élről

|

- Hirdetés -

A 18-49 évesek körében ismét a RTL napi sorozata bizonyult a legnézettebbnek. A TV2-n továbbra is nagyon erős az Exatlon. A múlt hetet gyakorlatilag holtversennyel zárta az RTL Klub és a TV2.

Az elmúlt héten kicsit összekapta magát az RTL Klub és 12,5 százalékra növelték a közönségarányukat (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). Kicsit a TV2 is javított a korábbi héthez képest és 12,3 százalékos közönségarányt produkáltak. Azaz 0,2 százalékponttal az RTL Klub nyert, de ezt azért inkább holtversenynek tekinthetjük.

A hétköznap estéken összességében valamivel jobban teljesített a TV2 (14,1%), mint az RTL Klub (13,1%). A szombati és a vasárnapi főműsoridőt pedig az RTL Klub nyerte a TV2 előtt. Előbbit 12,1% vs. 8,1%, utóbbit 9,6% vs. 8% arányban.

A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport végzett az élen, a televízióik összességében 24,4 százalékos share-t értek el a főműsoridőben. Az RTL Magyarország csatornái 23,9 százalékkal zárták a hetet.

A nemzetközi csatornaportfóliók között újabban az AMC-nek nagyon fut a szekér. Az elmúlt héten 7,1 százalékos közönségarányt értek el, miközben a két fő versenytársuk közül a ViacomCBS 5,1 százalékot, a Sony pedig 5 százalékot produkált.

5. hét / 4. hét / 3. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,5% / 10,6% / 12%
TV2 – 12,3% / 12,2% / 12,6%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (4. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 5,9% (7,5%)
Híradó – 19,2% (18,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,2% (14,4%)
Keresztanyu – 15,8% (15,8%)
A mi kis falunk – 12% (korábban a New Amsterdam ugyanebben a sávban 6,9%-ot ért el)
New Amsterdam – 6,7%

TV2
A bosszú csapdájában – 11,8% (10,9%)
Tények – 14,5% (13%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (10,2%) – hétfőtől szombatig
Doktor Balaton – 11,6% (13,1%)
Exatlon Hungary – 16% (16,2%)

Az RTL Klub múlt héten a Keresztanyu utáni sávban a New Amsterdam helyett A mi kis falunk ismétléseit kezdte adni. Ahogy a fentiekből látható, az RTL terve bejött, hiszen A mi kis falunk ismétlései 5,1 százalékponttal jobb közönségarányt hoztak, mint a 4. héten ugyanekkor sugárzott kórházsorozat. A New Amsterdam pedig az eggyel későbbi sávban is hozta azt, amit korábban.

A mi kis falunk is kikapott ugyan az Exatlontól, de jóval kisebb volt a két csatorna közötti differencia a korábbinál. A Doktor Balaton számainak nem tett jót, hogy azonos időre került a Keresztanyuval, az Exatlon viszont továbbra is masszívan a TV2 legerősebb műsora a 18-49 éveseknél.

Még az RTL Klubra visszatérve: múlt héten változást jelentett, hogy a késő esti ismétlést elcsúsztatták éjjelre. Aki azt tippelte, hogy emiatt a délutáni premieradás nézőszáma növekedni fog, az tévedett. A sorozat délután átlagosan 49 ezer 18-49 éves nézőt vonzott, miközben egy héttel korábban ez még 68 ezret tett ki. Egész méltatlan egy haláltusa ez attól a sorozattól, ami hosszú éveken át a csatorna egyik erősségének számított.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Keresztanyu hétfői epizódja volt, ami 268 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a szintén hétfői RTL Híradó végzett az élen 857 ezer nézővel.

A TV2 legnézettebbjének a 18-49 éveseknél az Exatlon pénteki adása számított, miután 226 ezres nézőszámot produkált. A teljes lakosság körében pedig a keddi Tények bizonyult a csatorna éllovasának: a hírműsor 813 ezres nézettséggel futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_5het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_5hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...

Indul a harc a budapesti albérletpiacon

Rekordmértékű 26 százalékra nyílt az árolló szeptemberben a keresleti és kínálati bérleti díjak között a budapesti albérletpiacon – derül ki a Rentingo.com legfrissebb albérletpiaci elemzéséből. Míg a bérbeadók átlagosan 4,5 százalékkal emelték a bérleti...

Még egészségesebbek lesznek a Lidl termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az optimalizálási...

Pénztárcabarát választékkal újított a Kifli.hu

A webáruház új, egységesített menüpontot hozott létre azoknak a termékeknek, amik segíthetnek a spórolásban.Klekner Péter hírlevélben tájékoztatta a webáruház vásárlóit: "Örömmel jelentem be, hogy figyelembe véve a vásárlóinktól kapott visszajelzéseket, a piac és a...

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Rengeteg programot kínál a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A múzeumi fenntarthatóságot állítja a középpontba a 17. Múzeumok Őszi Fesztiválja, amely keddtől csaknem 40 fővárosi és 80 vidéki múzeum részvételével mintegy másfél hónapon át országszerte több mint 500 programot kínál a látogatóknak. A fesztivál...

Mégis összejöhet a nagy Twitter üzlet

Elon Musk mégis megvásárolná a Twitter közösségi médiavállalatot, az eredeti 44 milliárd doláros vételáron, ha az eladó eltekint a peres eljárástól. Az üzletember javaslatában feltételül szabta, hogy az üzlethez kapjon adósságfinanszírozást, valamint, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online játékkal nyert díjat a Néprajzi Múzeum

A Keep calm! Türelemüvegek elnevezésű online játék a 20. Országos Múzeumpedagógiai Évnyitón különdíjban részesült. Az ICOM Magyarország Múzeumpedagógiai Különdíj a múzeumi szakma rangos kitüntetése. Az online játékban a felhasználó megismerkedhet a Néprajzi Múzeum gyűjteményében...

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...
- Hirdetés -

Don't Miss

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....