A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app

A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a világ legjobb mobilbanki applikációi közé került immár két egymás követő évben is. A győztes kiválasztásánál három fő szempont döntött: a funkciók sokszínűsége, a felhasználói élmény és az alkalmazásboltokban kapott ügyfélértékelések. A K&H mobilapplikáció – amely a KBC Mobile technológiai alapjaira épül – szintén kiemelkedő élményt nyújt a magyar ügyfeleknek, és folyamatosan bővülő funkcióival követi a nemzetközi trendeket.

A Sia Partners megállapítása szerint a KBC Mobile „teljes körű kínálatot nyújt, amely túlmutat az alapfunkciókon, és integrál minden szükséges terméket és szolgáltatást, sőt annál is többet”. Az alkalmazásban elérhető például a kerekítési befektetés, energiahatékonysági hitelek igénylése, a teljesen automatizált kárügyintézés autóbaleset esetén, valamint a csoportos költségmegosztás – mindezt felhasználóbarát módon. A Sia külön kiemelte értékelésében Kate, az egyedülálló digitális pénzügyi asszisztens jelentőségét, amelynek használatával az ügyfelek pénzt és időt spórolnak meg.

 

„Ez a rangos elismerés nemcsak a KBC Belgium digitális vezető szerepét erősíti meg, hanem azt is mutatja, hogy évek óta következetesen az innovációra és az ügyfelek kényelmére építünk. Célunk, hogy digitális megoldásainkkal időt és pénzt spóroljunk meg ügyfeleinknek, miközben a lehető legteljesebb szolgáltatási palettát kínáljuk számukra” – mondta Karin Van Hoecke, a KBC Belgium digitális transzformációért és adatokért felelős vezérigazgatója, aki 2025 november 1-től a cseh CSOB Csoport innovációs vezetője lesz

 

A KBC Mobile alkalmazást naponta több mint 2,5 millió belga mobilbanki ügyfél használja aktívan. Ez a siker közvetlenül a K&H ügyfeleire is hatással van, hiszen a magyar leányvállalat digitális fejlesztései – köztük a K&H mobilbank és Kate, a mesterséges intelligencia alapú pénzügyi digitális asszisztens – szorosan illeszkednek a csoport nemzetközi innovációs stratégiájába. Így a magyar ügyfelek is ugyanannak a világszínvonalú digitális háttérnek és fejlesztéseknek az előnyeit élvezhetik mindennapi pénzügyeikben.

 

A felmérésben 22 ország 151 banki alkalmazását vizsgálták, több mint 85 különböző kritérium mentén, 13 kategóriába rendezve. Az ügyfélút teljes folyamatát értékelték, a számlanyitástól a napi banki ügyintézésen és új szolgáltatások igénybevételén át a befektetésekig és a számlazárásig.

 

A nemzetközi sikerhez szorosan kapcsolódik a K&H hazai teljesítménye is. A magyar bankot idén ismét a „Magyarország legjobb digitális bankja” díjjal ismerték el, amelyet a Global Finance és a World Finance magazin is odaítélt. Ez azt jelenti, hogy a K&H évek óta folyamatosan a digitális bankolás élvonalába tartozik Magyarországon is. A nemzetközi és hazai díjak együtt jól mutatják, hogy a KBC Csoport és a K&H fejlesztései, innovációi egymást erősítve teszik könnyebbé és gyorsabbá az ügyfelek pénzügyeinek intézését.