PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki.
A KNK december 1-től segíti a cég külső kommunikációját. A vállalat számára az elkövetkező időszak rendkívül hangsúlyos lesz, miután a jövő év első felében bevezeti Magyarországra a Haier márkát, a globális nagy háztartásigép-piac elsőszámú szereplőjét. Ebben a munkában már a KNK nyújt szakmai segítséget a Candy Hoover Hungary számára.
Az olasz gyökerekkel rendelkező Candy 2018 óta a Haier Europe csoport tagja. Anyavállalata, a Haier Group világszerte csaknem 100 000 alkalmazottal és egyebek mellett 10 kutatási és fejlesztési központtal rendelkezik. A csoporthoz a Candy mellett olyan, a nemzetközi piacon meghatározó márkák tartoznak, mint a Hoover vagy a Haier.
„Nagyon fontos mérföldkő előtt áll a Candy Hoover Hungary. Márkabevezetés a legtöbb cég életében ritkán előforduló, éppen ezért nagyon fontos feladat. A gazdasági helyzet ráadásul kihívásokkal teli, így különösen lényeges, hogy milyen módon készítjük elő és tesszük ezt meg. Ebben számítunk teljes mértékben a KNK támogatására” – hangsúlyozta Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary ügyvezető igazgatója.
„Hatalmas büszkeség számunkra, hogy egy ilyen nagy múltú, nemzetközi vállalattal dolgozhatunk együtt. Úgy gondolom, minden tapasztalatunk és szakértelmünk megvan ahhoz, hogy sikeres és hosszútávú legyen az együttműködésünk. Biztos vagyok benne, hogy egy roppant izgalmas, nagyon aktív időszaknak nézünk elébe a Candy Hoover Hungary-vel” – mondta Knapcsek Katalin, a KNK alapítója és ügyvezető igazgatója.