Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak modellezéséhez, valamint a kampány optimalizálásához a KNK kommunikációs ügynökség a mesterséges intelligencia segítségét is felhasználta.
A tavaszi, magyarországi piacra lépés után immár hazánkban is kaphatók a Haier csúcstechnológiás, okostelefonnal vezérelhető hűtőszekrényei, sütői, bortemperálói, illetve intelligens mosó- és szárítógépei. Így többek közt a berlini IFA 2023 kiállításon nagy sikert aratott CUBE 90 SERIES 9 négyajtós, érintőképernyős hűtőszekrény is, amely az Internet of Things koncepció egyik úttörőjeként már alkalmas arra, hogy az otthoni okoseszköz ökoszisztémánk vezérlő egységévé váljon. Ez a gép ugyanis a cégcsoporthoz tartozó összes, wifi-csatlakozással rendelkező készülékkel képes együttműködni és kommunikálni. Ezzel pedig az eddigieknél is jóval egyszerűbb irányítást, hatékonyabb működést és energiafelhasználást tud biztosítani a felhasználók számára.
A Haier termékek innovatív megoldásait, okos technológiáját és prémium megjelenését hangsúlyozó kampányt teljeskörűen a KNK kommunikációs ügynökség felügyeli.
A reklámkampány elsősorban az otthoni ökoszisztéma és az okosotthon központjának szerepét helyezi fókuszba a “#1 – Világelső a nagy háztartási gépek piacán” mottó mellett. "Fő célunk, hogy bemutassuk azokat az online alapokon nyugvó funkciókat, amelyek nem csupán az egyének, de a társadalom egészét is szolgáló értékeket képviselnek. Egy olyan új, átfogó fogyasztói élményt kínálunk, amelynek alapjai a személyre szabhatóság és a sokoldalúság" – nyilatkozta a kampányban főszerepet játszó termékekkel kapcsolatban Rózsa Márton, a Haier termékeket forgalmazó Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
“A Haier márka a jövőbemutató, innovatív megoldások és az AI-támogatással rendelkező high-tech koncepció révén az okosotthonok új univerzumát képviseli. Óriási megtiszteltetés és egyben felelősség is számunkra egy ilyen topmárka teljes körű kommunikációját gondozni” - értékelt Knapcsek Katalin, a KNK ügyvezetője. “A termékekben megjelenő AI-support miatt evidens volt számunkra, hogy a kampány tervezése során is felhasználjuk a mesterséges intelligencia támogatását, a potenciális vásárlói útvonalak feltérképezésétől és összekapcsolásától kezdve egyes képi anyagok elkészítésén át az online média megjelenések geotargeting és viselkedés-alapú célzásáig bezárva.” – tette hozzá Torday Gábor kreatív vezető.