A világ piacvezető hűtőgépgyártójának számító Haier új reklámkampányának fókuszában a márka legnagyobb, négyajtós hűtőszekrényei állnak.
Az április elsejétől egészen júniusig tartó, online és social media felületeken, PR-cikkeken és újsághirdetéseken, valamint indoor és outdoor eszközökön megjelenő kampány teljes körű lebonyolítását a kreatívtól a médiatervezésig a KNK csapata végzi.
A Haier számos nagy háztartásigép kategóriában, így a hűtőgépek terén is világelső. Ezért a tavaszi reklámkampány fő célja, hogy kifejezetten a márka legnépszerűbb, legnagyobb méretű hűtőszekrényeire irányítsa a potenciális vásárlók figyelmét. A 2023-as, sikeres magyarországi piaci bevezetés után már hazánkban is egyre népszerűbbek a Haier csúcstechnológiás, okostelefonnal vezérelhető hűtőszekrényei, sütői, bortemperálói, illetve intelligens mosó- és szárítógépei.
Az Internet of Things koncepció egyik úttörőjeként, a Haier vezető szerepet játszik abban, hogy a jövőben egyre több család számára lehessen hazánkban is a hűtőszekrény az otthoni okoseszköz-ökoszisztéma vezérlő egysége. Ezek a gépek egyrészt technikai paramétereikkel (pl. hatalmas tárolókapacitás, speciális funkciójú rekeszek, adaptív LED-világítás, kimagasló energiahatékonyság, stb.) tűnnek ki a versenytársaik közül, másrészt pedig alkalmasak arra, hogy más, wifi-csatlakozással rendelkező készülékkel is tudjanak együttműködni, illetve kommunikálni.
“A Haier hűtőszekrények minden eddiginél egyszerűbb irányítást, hatékonyabb működést és energiafelhasználást nyújtanak a felhasználók számára. Márkaként még mindig viszonylag újak vagyunk a hazai piacon, ezért elsősorban az ismertséget és az érdeklődést szeretnénk növelni" – mondta a kampányról Rózsa Márton, a forgalmazó Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
“A Haier imázsépítésében eljött az ideje annak, hogy a márkanevet egyre szorosabban összekössük az intelligens megoldásokkal, a high-tech dizájnnal és a kimagasló kényelemmel” – tette hozzá György Anikó Fruzsina a KNK Creative Art Directora.