A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus Hot Wheels T-Rex autószállító a városi forgalomban ijesztgeti az autósokat. Ám mindkét jelenség csak social media videók formájában létezik, köszönhetően a CGI-technológiának, amely egyre inkább átírja a közterületi reklámozás szabályait is.

Az egyik első Fake OOH (ál-közterületi) kampányt a Maybelline szervezte, akik egy megdöbbentően valósághű videóban londoni járművekre erősített óriás szempillákat festettek be óriás szempillaspirálokkal; de használta az eszközt az HBO is a Sárkányok háza sorozat promóciójához, vagy a Ford, amikor sárgára „festették” a kölni dómot az új modelljük kedvéért.

A Barbie és Hot Wheels Fake OOH kampány kifejezetten a fiatal magyar szülőket célozza TikTokon, valamint Instagramon, és december 19-ig tart.