- Hirdetés -

A kulisszák mögé visz a Discovery

|

- Hirdetés -

Ki ne álmodott volna már arról, hogy személyesen is ott legyen kedvenc sorozata forgatásán? A Discovery Channel most valóra váltja egy szerencsés néző álmát: egy rajongó a kísérőjével együtt részt vehet a csatorna legújabb hazai gyártású sorozatának forgatásán, ahol beleshet a Made In Gyetván Csabával című sorozat kulisszái mögé. A sorozat olyan meghökkentő technológiai eljárásokat tár a nézők elé, amelyekről ilyen minőségben egészen biztosan nem hallottak még. Mindezt most személyesen nézheti végig az a szerencsés néző, aki megnyeri a Discovery Channel Facebook nyereményjátékát.

Két hete vette kezdetét a Made In Gyetván Csabával című sorozat, a Discovery Channel legújabb hazai gyártású műsora. A sorozat a hazai gyártósorok izgalmas világába kalauzolja el a nézőket: Gyetván Csaba egy olyan világot tár elénk, amelybe egészen idáig nem volt betekintésünk. A tojásüzemben például a legkevésbé sem dobják ki a szennyezett, törött tojásokat, mint ahogyan azt gondolnánk – tudhattuk meg az első részből. A cukorrépából pedig nemcsak cukor lehet, hanem elektromos áram is – bármilyen meglepő is. Az energiaitalban és a siklóernyőben pedig jóval több közös vonás van, mint azt sejtenénk– olvasható a sorozat harmadik epizódjának leírásában.

A sorozat elindulásának alkalmából a Discovery Channel egy Facebook nyereményjátékot hirdetett a nézők között. A rajongóknak mindössze annyi a feladatuk, hogy december 19. éjfélig helyesen válaszolnak az alábbi kérdésre:

Melyik termékről nem volt szó eddig a Made In Gyetván Csabával című sorozatban?

A) Kukorica

B) Bejgli

C) Toastkenyér

D) Virsli

A csatorna több ajándékot is kisorsol a helyesen válaszolók között. Az első nyertes kísérőjével együtt részt vehet a műsor forgatásán, ahol első sorból nézheti végig a hétköznapjainkat meghatározó – ám nem hétköznapi technológiákat. Azoknak sem kell csüggedniük, akik lemaradnak az első helyről: 3 db értékes Discovery ajándékcsomag is gazdára vár.

A téma iránti érdeklődőknek még nem késő behozniuk a lemaradásukat: a sorozatot minden szerdán 20.00 órakor nézhetik meg a Discovery Channel műsorán. Íme egy kis ízelítő az első évadról:

1. epizód: Mi lapul a konyhánkban?

Megannyi élermiszert használunk fel nap mint nap, anélkül, hogy tudnánk, hogyan készültek. Vajon mi zajlik egy húsüzemben? Milyen hosszú utat tesz meg egy tálca tojás, mire a szupermarketek polcaira kerül? Mi történik a kukoricával, mielőtt a konzervdobozba jut? Mitől lesz a toastkenyér az, ami?

2. epizód: Megújuló energiák

Az elmúlt évtizedekben nyilvánvalóvá vált, hogy az emberiség Földünket kizsákmányoló magatartása visszafordíthatatlan következményekkel járhat. Ennél fogva óriási potenciál rejlik a megújuló energiaforrásokban. De hogyan állíthatók elő? Miként lesz távfűtés a geotermikus energiából? Hogyan lesz elektromos áram a víz és a Nap energiájából? Hogyan képződhet energia a szemétégetőkben, valamint a hulladéktárolókban? Miként hasznosítja a cukorgyár a gyártás során keletkező répahulladékot? – ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk Gyetván Csabától.

3. epizód: Szupergépek

Energiaital, siklóernyő, az épületek fém tartószerkezetei – mindegyik gyártásában használnak valamilyen „szupergépet”. Legyen szó az energiaitalos dobozok kialakításáról, a siklóernyő szárnydarabjainak méretre vágásáról, vagy a hatalmas tartógerendák csavarfuratainak kivágásáról, mindegyikben visszaköszön valamilyen high-tech megoldás.

4. epizód: Könnyen, gyorsan finomat

„Nincs időm főzni.” Sokak számára ismerősen csenghet ez a mondat. Még szerencse, hogy manapság számtalan olyan gyors és könnyen elkészíthető megoldás létezik, mint a száraztészta, a zacskós leves, vagy a csomagolt szendvics. A készen vásárolható bejgli óta a karácsonyi ünnepek menüjére sem kell rágörcsölnünk. De milyen gyártási folyamatoknak köszönhetjük őket? Fedezzük fel együtt az élelmiszeripar kulisszatitkait!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...

Így változtak online vásárlási szokásaink

Az online vásárolható szolgáltatások terén megváltoztak a szokásaink az elmúlt két évben: óvatosabban döntünk, átalakult a keresett szolgáltatások köre, miközben a döntés ideje egyre inkább az utolsó pillanatra tolódik, így előtérbe kerültek a last...

Egyre többet kérnek a munkavállalók

2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan a cégek többsége is dolgozik a bérfejlesztéseiken a munkavállalóik megtartása érdekében, lekövetve az inflációt – derül ki a Profession.hu...

Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma

A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére a Disney+ megelőzi a Netflixet. A prognózis szerint 2027-re 1,69...

Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt

Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat év szünet után idén visszatér a rendezvény, június közepén a...

Minden patika! – Így kampányol Istenes Bence a Rossmannak

Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön vásárlók 5 órán belül hozzájuthatnak a megrendelt árukhoz Budapesten és...

Rekordáron kelt el két Star Wars plakát Budapesten

Hazai viszonylatban rekordáron kelt el a Falra fel! 7.0 plakátaukcióján több tétel is egy budapesti árverésen. Star Wars poszterért magyarországi teremárverésen ennyit korábban még senki sem fizetett: a kalapács egymillió-kétszázezer, valamint egymillió forintnál csapott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges dartsközvetítésre készül a Sport TV

Nagy fába vágja a fejszéjét a Sport TV és az Antenna Hungária kedd este a Hungarian Darts Show-n az MVM Arenában, hiszen olyan sportközvetítést láthat majd a közönség, amelyet magyar stáb még nem készített...

Oktatási intézményeket támogat a Telekom

Székesfehérvári, miskolci és budapesti technikummal kezdett együttműködést a Magyar Telekom a távközlési szakma népszerűsítése, a szakirányú képzés támogatása, valamint saját szakemberutánpótlásának érdekében. Az intézmények most több száz eszközt kapnak a távközlési vállalattól oktatási célokra....

Kevesebb adót kell fizetni a kriptovaluták után

Napjaink egyik állandó beszédtémája a kriptovalutákkal való kereskedés, az azokkal kapcsolatos ügyletek és az abból származó bevétel. Nemrég pedig megérkezett a törvénymódosítás, amely a kriptovaluták adózását szabályozza Magyarországon. A Process Solutions Kft. (PS) hazánk...
tőzsde

Kivárnak a cégek a részvénykibocsátásokkal

Világszinten rekorderedményeket értek el tavaly a tőzsdei bevezetések (IPO). Magyarországon is jelentős növekedés mutatott a nyilvános piac 2021-ben. A kiszámíthatatlan piaci körülmények miatt azonban az idei év első negyedévében már kevesebb volt az IPO...

Magyar közösségi piactér indul

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

Ökotudatos sorsjegyekkel rukkolt elő a Szerencsjáték Zrt.

Új, 100 százalékban újrahasznosított papír alapanyagból gyártott, környezetbarát sorsjegyeket vezetett be a Szerencsejáték Zrt., amelyre Magyarországon eddig még nem volt példa. Az Ökokaland sorsjegypár főnyereménye 50, illetve 75 millió forint.A Szerencsejáték Zrt. stratégiai céljaival...

Izgalmas ötletekkel tennék fenntarthatóbbá a jövőt a fiatalok

A program utolsó fázisára készülnek a Samsung x EdisonKids Megoldások a holnapért kihívás résztvevői, a zsűri tagjai szerint pedig idén is ígéretes ötleteket hoztak magukkal a fiatalok. Több mint 300 diák és tanár vett...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....