- Hirdetés -

A legjobb munkahelyek között az NN

|

Egy jó munkahely nem csupán magához vonzza a minőségi munkaerőt, hanem képes meg is tartani, amihez többre van szükség emberközpontú HR-folyamatoknál: élménnyé kell tenni a munkát – vallják az NN Biztosítónál, amely második alkalommal érdemelte ki a nemzetközi Top Employer Institute Top Employer Europe és Magyarország tanúsítványait.

A tavalyi év után ismét elnyerte a Top Employer Institute (TEI) nemzetközi tanúsítványát, a Top Employer Europe és Magyarország elismeréseket az NN Biztosító. A TEI átfogóan elemzi a vállalatok munkáltatói alapelveit és gyakorlatait, kitérve a szervezeti kultúrára, a tehetséggondozásra, a munkaerőtervezésre, a beléptetésre, a képzésre és fejlesztésre, a teljesítménymenedzsmentre, a karrierlehetőségek és az utánpótlás menedzsmentjére, valamint a kompenzációs és juttatási rendszerre. A Top Employer Certification Program keretein belül a cégek egy százkérdéses kérdőívben mutathatták be lokális, emberközpontú HR-folyamataikat, amelyekkel igyekeznek a lehető legjobb színvonalú munkakörnyezetet megteremteni munkavállalóiknak.

„A TEI Top Employer Europe és Magyarország minősítés pozitív visszacsatolás számunkra, hogy a kollégáinkat fókuszba helyező HR-stratégiánk jól működik, a duplázás pedig külön öröm” – mondta az NN Biztosító HR-vezetője. Martin Eszter hozzátette: „az agilis működés bevezetése átfogó kultúraváltást hozott az egész vállalatban, közben azonban rengeteg energiát mozgósítunk annak érdekében, hogy a kollégák el tudjanak igazodni a változásmenedzsment labirintusában és hogy megkapjanak minden lehetőséget, amely a fejlődésben segíti őket”.

Martin Eszter szerint a sikeres toborzás és megtartás érdekében a munkát élménnyé kell tenni, olyan csapatot kell kovácsolni, amelynek tagjai valóban gördülékenyen tudnak együttműködni ebben az új keretrendszerben. Az NN Biztosítónál ezért is kiemelten támogatják a közösségben történő önfejlesztést: különböző IT-meetupoknak adnak rendezvényhelyszínt, a kollégáknak kötetlen beszélgetések, reggelik formájában biztosítanak folyamatos platformot, és ezeket témamegjelölésekkel terelik professzionális mederbe. A munka kreatív élményekkel történő vegyítése szintén már az első napoktól jelen van a munkavállalók életében: az újonnan érkezettek játékos formában ismerhetik meg a cég működését és a legfontosabb információkat az NN digitális onboarding játékával.

„Két éve indítottuk el belső NN Inspire Programunkat, amelynek keretében motiváló videókkal és speciális eseményekkel igyekszünk inspirálni kollégáinkat, hogy még többet hozhassanak ki magukból a kreativitás, problémamegoldás és az együttműködés terén” – folytatja Martin Eszter.

A szakmai fejlődés mellett a munka-magánélet egyensúlyára is kiemelt figyelmet szentel a biztosító. Ennek keretében egész évet lefedő programsorozattá bővítették ki a korábbi egészséghónap kezdeményezésüket, amellyel egészségfókuszú előadásokkal és szűrésekkel, illetve munkahelyi masszázzsal színesítik a munkanapokat. A szombati munkanapokon az NN Kids, azaz a gyereknapközi formájában is kézzelfogható segítséget nyújtanak a családosoknak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...