Az Artvertising Group nyert a Magyar Üdítő Kft. által a Lipton márka éves ATL és BTL kommunikációjára kiírt tenderén.
Nem ez az első üdítő brand az ügynökség portfóliójában, hiszen 2020-ban, szintén tendert nyerve került a Schweppes az Artvertising Grouphoz.
„A győzelem természetesen kellemes meglepetés, hiszen mindig nagy öröm egy új ügyfélen és új márkán dolgozni, de azt azért nem mondhatnám, hogy teljesen váratlanul ért minket az eredmény. Ismét büszke lehetek a csapatomra, hiszen elsősorban az ő kemény munkájuknak köszönhető, hogy számunkra ilyen jól startolhat 2023. Tudjuk, hogy ez az év sem lesz könnyű, ahogy azzal is tisztában vagyunk, hogy a Liptonnal is még csak most kezdődik a munka java, de szerencsére jó okunk van bízni magunkban” - mondta el Nagy Gergely, az ügynökség tulajdonos-ügyvezetője.
„Nagyon örülünk, hogy az Artvertising Grouppal dolgozhatunk együtt már a Lipton márkánkon is. Bár még csak néhány hete tart a közös munka, úgy érezzük, hogy az Artvertising csapata nagyon jól ráérzett a márka identitására és jobbnál jobb anyagok készülnek. Biztos kezekben tudhatjuk a márkát náluk” - jelezte Tuzi Alexandra, a Lipton munkatársa.