- Hirdetés -

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

|

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési és pénzforgalmi igazgatója. Az adás második felében az aktuális Digiméterről és kkv-s tapasztalatokról beszélt annak kutatásvezetője, Pintér Róbert, a Corvinus Egyetem adjunktusa.

(kiemelt fotón balról jobbra: Bánhegyi Zsófia, Nemes Gábor György, Pintér Róbert)

Mind emlékszünk, hogy az első szerencsejátékokat itthon már a kezdetektől fogva megvásárolhattuk a postákon, Nemes Gábor György ki is hangsúlyozta a beszélgetésben, hogy “a Magyar Posta és a Szerencsejáték Zrt együttműködése több mint harminc évre vezethető vissza”. Azonban most új szintre lépett a közös munka, hiszen megnyílt az első Posta Lottózó.

Az ügyfélélményt középpontba helyezve “innovációt vezettek be” Bánhegyi Zsófia szavaival élve, konkrétabban szólva egy olyan értékesítési helyet hoztak létre, amely “megfelel a legmodernebb igényeknek és ahol nem kell sorban állni”. De mik ezek a modern igények? “Minél több digitális impulzus érje a játék szempontjából”, mondta a kereskedelmi igazgató, hozzátéve, hogy ezt önkiszolgáló terminálokkal segítik a helyszínen, emellett fontos még a mai játékosok számára a közösségi tér is.

Mivel ez a Postával közös projekt, így az ő termékeik között is megy a digitalizáció, ilyenek az iCsekk alkalmazás és a Díjnet szolgáltatások. Azonban mivel a Magyar Posta elsősorban logisztikai vállalat, ezért “elsődlegesen a kézzelfogható termékek célba juttatásában játszik nagy szerepet” Nemes Gábor György szerint.

A Szerencsejáték Zrt. a külföldön erősödő trendet követte az együttműködéssel, vagyis oda vitték magukat, ahol vásárlóik mást is vesznek. A Posta Lottózó így fontos értékesítőhely lesz mindkét félnek, melynek egyébként első helyszíne vidéken nyílt meg. Jelenlétükkel az igényt teremtik meg, hiszen a lottózás “sok esetben impulzusszerű játék”, sőt, halmozódó nyeremény esetén még a határmenti településekről is átjönnek a vásárlók.

A digitalizációs téma az adás második részében is folytatódott, melynek vendége a Digiméter kutatásvezetője, a Corvinus Egyetem adjunktusa, Pintér Róbert volt. A felütést követően a szakértő rögtön leszögezte, “a digitalizáció eszköz, nem pedig cél”, így hát ők sem arra buzdítják a kkv-kat, hogy öncélúan digitalizálódjanak.

A Digiméter Index hat területen mér, ebből születik meg aztán egy végső skála. A kutatási eredményekből az látszik, hogy továbbra sincs érdemi változás a magyar vállalatok általános digitalizáltsági fokában, ugyanott állnak, mint a legutóbbi mérésnél, 2020-ban. Többek között kiderült az is, hogy a digitális marketing területén is igencsak a sor végén kullogunk a többi országhoz képest.

Melyik korosztály jár vajon a legtöbbet lottózókba és ki vásárol digitálisan? Van különbség a lottózási szokásokban Budapest és vidék között? Tényleg kevesebbet hirdetnek a cégek online, mint a koronavírus előtt? Mi a helyzet a felhő alapú szolgáltatásokkal a kkv-kat tekintve? Ezekre a kérdésekre is választ kapunk a teljes adásból, amely itt hallgatható meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...