- Hirdetés -

A luxusszegmensben kampányol a BMW

|

Luxusszegmensben elérhető aktuális modellpalettája képviselőit a BMW egy új, innovatív kommunikációs kampánnyal helyezi a globális figyelem középpontjába. A BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat, a BMW X7 és a BMW XM rendkívül exkluzív kvartettje lélegzetelállító környezetben gurítja reflektorfénybe a formatervezői kifinomultság és a tervezőmérnöki szaktudás legjavát. A magával ragadó kampányelemek progresszivitással fűszerezve közvetítik az exkluzivitás üzenetét, az ember összes érzékszervét megszólítva, számos szellemi perspektívát tükrözve és átfogó élményt kínálva.

A többdimenziós kampány a YouTube-on és az Instagramon ünnepelte premierjét, amelyet hamarosan televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések országspecifikus csomagjai követnek – az Egyesült Államok után, 2024 szeptemberétől Németországban, Kínában, Nagy-Britanniában, Japánban, Dél-Koreában, Csehországban, Lengyelországban és a Közel-Keleten.

„Az új kommunikációs kampány középpontjában legexkluzívabb modelljeink kompromisszumot nem ismerő teljesítménye, kifinomultsága és utánozhatatlan stílusa áll” – fogalmazott Bernd Körber, a BMW márka- és termékmenedzsmentért felelős részlegének vezető alelnöke. „A többdimenziós tartalmak arra invitálják a nézőket, hogy átéljék a formanyelvi exkluzivitás, a tervezőmérnöki szaktudás és az innovatív technológia azon találkozását, amely az összes BMW modellt fémjelzi” – tette hozzá.

A kampány a bajor prémiummárka hivatalos YouTube csatornáján indult, a BMW i7 érzelmekben gazdag videoklipjével. A „Lifelines” címet viselő, 60 másodperc hosszú alkotásban a tisztán elektromos meghajtású zászlóshajó az abszolút vezetési élmény exkluzivitását és progresszivitását testesíti meg. A videoklipben a luxusautó egy virtuóz zeneszám kíséretében siklik végig egy kietlen tájon, miközben a szórt napsugarak kellemes simogatása a szabadság határtalan élményét élteti. A BMW i7 itt az olyan, ellentmondást nem tűrő egyéniségek autójaként tündököl, akik magabiztosan és saját feltételeik szerint közelítenek a jövőhöz, miközben kezükbe veszik sorsuk irányítását.

Az új kommunikációs kampánynak a BMW 8-as Coupé gyönyörű, sziklás háttér előtt fényképezett sziluettje, a havas hegycsúcsok lábait ostromló BMW X7, illetve a viharos széllel és drámai hullámokkal teli tengerpartokat meghódító BMW XM is része. Az erőteljes felvételeket a bajor prémiumgyártó neve egészíti ki, teljes hosszában kiírva: „Bayerische Motoren Werke”.

Ez utóbbi a márka egyediségét, eredetét és több mint 100 évre visszatekintő örökségét nyomatékosítja, mialatt egy olyan magabiztos vállalatot hirdet – exkluzivitása és eleganciája mellett –, amely házon belül kifejlesztett megoldásaival a történelem során számtalan alkalommal ért el iránymutató sikereket, e hozzáállás pedig hamisítatlan azonosulást eredményezett a luxusszegmensben kínált termékeivel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...