- Hirdetés -

A MAKSZ elnöke is szerepel Fábián Évi új kötetében

|

- Hirdetés -

A kreatív ügynökségi szakmát egyedüliként képviseli Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség alapító ügyvezető igazgatója, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke a 88 női példakép közt, Fábián Évi fotóművész Nők Magyarországon sorozatának III. című kötetében.

Fábián Évi harminc éve fotózik, Berlin után újra Budapesten dolgozik, kedvenc műfaja a portré, tevékenysége középpontjában 2004 óta a nők fényképezése áll. Az idén ősszel megjelent művészeti albuma egy 2007-ben indult sorozat harmadik része, amelynek célja, hogy láthatóvá tegye a magyar nőtársadalom fontos tagjait, akik szakmailag kiemelkedők és saját teljesítményük jogán megérdemlik a figyelmet. Olyan, a szakterületükön, valamint a szűkebb és tágabb környezetükben jelentős hatást kiváltó nőkre hívja fel a figyelmet - albumonként 88-ra -, akikre felnézhetünk, akik inspirálnak és motiválnak. Fotóin keresztül a nők igazi arcát akarja láttatni, retus nélkül, szemben az újságokba, a magazinok címlapjára készült, beállított képekkel. Alanyai valódi lényét, erejét és egyediségét fekete-fehér analóg technikával, kizárólag természetes fényben, a lehető legkevesebb utómunkával készült fotókon keresztül mutatja meg.

Az első portré Heller Ágnesről készült 2004-ben, mellette tudósok, sportolók, művészek, vállalkozók, valamint civil aktivisták is szerepelnek a háromkötetes sorozatban. Ebben a kiemelkedő, jól átgondolt struktúra mentén válogatott körben szerepel a kreatív ügynökségi szakmát egyedül képviselő Blaskó Nikolett.

A kommunikációs szakember az ACG Reklámügynökség alapító-tulajdonos ügyvezető igazgatói posztja mellett a MAKSZ elnökeként, az Önszabályozó Reklámtestület felügyelőbizottság tagjaként, a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) és a Menedzserek Országos Szövetségének elnökségi tagjaként, valamint az UNICEF Magyarország kurátoraként tevékenykedik, továbbá toplistás a Forbes legbefolyásosabb magyar női rangsorában.

Nikolett számára kiemelten fontos a tehetséggondozás, mentori szerepben támogatja a fiatal tehetségek szakmai fejlődését. „Mindent elérhetsz, amit el tudsz képzelni, amiben hiszel, amit megengedsz magadnak és el tudsz fogadni. A siker kulcsa a tudatosság, a siker maga az elégedettség” – olvasható Blaskó Nikolett-től az idézet a könyvben.

A mentorálás mellett számos kezdeményezéssel igyekszik támogatni a nőket itthon. Nevéhez fűződik a legutóbbi UNICEF Pop Up store gardrobe vásár, ahol a hátrányos helyzetű fiatal lányoknak gyűjtöttek több mint 14 millió Ft-ot. Saját félelmeiről és azok kezeléséről szóló Félelmek a siker mögött című TedX előadását közel 30.000-en látták. A MAKSZ elnökeként elkötelezetten dolgozik a hazai kommunikációs szakma színvonalának emelésén, az utánpótlás fejlesztésén.

A fotóművész szerint azok a nők, akik fotóin szerepelnek, kiállnak magukért és teszik a dolgukat, kiválók abban, amit csinálnak. „Össze akarom gyűjteni a jó példákat, és rajtuk keresztül megmutatni, mennyire bátrak a nők és milyen nagy teljesítményre képesek. Fenntartom magamnak a jogot, hogy azt fotózom, akit szeretnék. Ez őrült nagy szabadság, de sok kínnal is jár, mivel így nincs kiadóm. A fotózás leszervezésétől kezdve minden az én feladatom, az utolsó szögig a kiállításon. Cserébe viszont senki nem mondja meg, mit csináljak” – nyilatkozta Fábián Ági.

Harmadik albumára közösségi finanszírozással adódott össze a pénz egy része. A benne szereplő nők közül van, aki közszereplő és már több ízben elismerték munkásságát és van, aki mikroközösségében tevékenykedik. A legfiatalabb alany 16 a legidősebb 101 éves, ami közös bennük a szakmájukkal, tevékenységükkel szembeni alázat, az értékteremtés és a hitelesség. „Egy láthatatlan hálót szövök, a csomópontok maguk a nők. Előbb vagy utóbb talán a csomópontokat összekötő szálak is láthatóvá válnak, amikor a nők felismerik a közös erejükben rejlő lehetőségeket. Fontos, hogy elismerjük egymást és felhívjuk a figyelmet a legkülönbözőbb tevékenységekre és teljesítményekre, mert ezektől tud működni egy érett társadalom. Az irigység és a gyűlölet gátolják a fejlődést és az egyén önmegvalósítását” – vallja az alkotó.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Feltárja Budapest titkait az új podcastsorozat

A We Love Budapest több mint tíz éve tartó főváros iránti rajongása már egy ideje feszegeti a cikkek határait, ezért a csapat úgy döntött, egy új műfajban is kipróbálja magát, és podcastsorozatot készít kedvenc...

Népszerű színészekkel indul az új talkshow

Nyílt lapokkal címmel vadonatúj beszélgetős műsort tűz műsorára a Spektrum Home, amely a WMN és az Örkény Színház közös produkciójának televíziós partnere. A sorozat a színházi világnapon, március 27-én indul. A műsorban olyan elismert...

Még több szakember hagyhatja el az országot

Ma átlagosan 58 napot kell várni szakemberre Magyarországon. Egy éve még 138 nap volt a várakozási idő. Ha tovább csökken a kereslet, félő, hogy újra felerősödik a szakemberek kivándorlása. Pedig a munkadíjak már európai...

Rengeteget tévéznek a gyerekek

A gyerekek médiafogyasztása – és ezen belül a tévénézés – fontos szerepet tölt be a jövő generációjának formálásában. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából 2022 őszén készült elemzésből kiderül: bár a tévé...

Hitelből fizetjük a villanyszámlát

Az európaiak 53 százalékát ösztönzi tudatosabb fogyasztásra a megugró infláció és az energiaválság, ugyanakkor egyötödük új adósságot generált az elmúlt hat hónapban – derült ki az EOS által végzett reprezentatív kutatásból. A kutatás adatai szerint...

Gyökeresen átalakulhat az elektromos autózás

Az elektromos autók piaca rendkívül gyorsan és egyre nagyobb lendülettel fejlődik. Míg az elsőgenerációs elektromos autók hatótávolsága 150 kilométer körül volt, a gyártók ma olyan járműveken dolgoznak, amelyek egyszerre akár 1000 kilométert is képesek...

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Élőben nézhetjük a leghosszabb motoros vb-t

A hétvégén elrajtol a sporttörténelem leghosszabb - és talán legizgalmasabb - gyorsaságimotoros-világbajnoksága. A MotoGP 2023-as idénye 21 versenyhétvégét ölel fel és most először sprintfutamokat is rendeznek. A Network4 csoport platformjai, az ARENA4 és a...

Nélkülözhetetlenek a digitális készségek a Z generáció szerint

A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával, háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Helyi rádiókról döntött a Médiatanács

Egy berettyóújfalui rádió hatósági ellenőrzése során feltárt jogsértésekről döntött a Médiatanács legutóbbi ülésén. A testület ezen kívül elfogadta a Győr 100,1 MHz helyi vételkörzetű frekvencia pályázati felhívásának újabb kiírását is.A Berettyóújfalu 97,9 MHz-es frekvencián...

Feltárja Budapest titkait az új podcastsorozat

A We Love Budapest több mint tíz éve tartó főváros iránti rajongása már egy ideje feszegeti a cikkek határait, ezért a csapat úgy döntött, egy új műfajban is kipróbálja magát, és podcastsorozatot készít kedvenc...

Népszerű színészekkel indul az új talkshow

Nyílt lapokkal címmel vadonatúj beszélgetős műsort tűz műsorára a Spektrum Home, amely a WMN és az Örkény Színház közös produkciójának televíziós partnere. A sorozat a színházi világnapon, március 27-én indul. A műsorban olyan elismert...

Még több szakember hagyhatja el az országot

Ma átlagosan 58 napot kell várni szakemberre Magyarországon. Egy éve még 138 nap volt a várakozási idő. Ha tovább csökken a kereslet, félő, hogy újra felerősödik a szakemberek kivándorlása. Pedig a munkadíjak már európai...

Rengeteget tévéznek a gyerekek

A gyerekek médiafogyasztása – és ezen belül a tévénézés – fontos szerepet tölt be a jövő generációjának formálásában. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából 2022 őszén készült elemzésből kiderül: bár a tévé...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Több száz tonna hulladékot gyűjtöttek össze Ukrajnában

A háborús helyzet sem állíthatta meg a PET Kupa és a Diageo közös, a Tisza ukrajnai forrásvidékén zajló CALL-Action programját. A nehéz körülmények és mindennapos áramkimaradások ellenére a résztvevők kevesebb mint egy év alatt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....