- Hirdetés -

A márkák elsősorban élményekkel tudják elérni a fiatalokat

|

- Hirdetés -

Idén is folytatja a felelős alkoholfogyasztásra felhívó kampányát a Sziget Fesztiválon a Diageo, amely ezúttal saját prémium bárral is jelentkezik a Mainstage VIP-ben – mondta el Ábrahám Gergely. A társaság kelet-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy miért érezték úgy, hogy szponzorként is meg kell jelenni a fesztiválon és milyen koncerteket hallgat majd meg.

- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más mint a korábbiak?

- Idén még látványosabb megjelenésünk lesz a Sziget Beachen, ahol 2023-ban is névadó szponzorok vagyunk a Tanqueray-jel. A portfóliónk is bővült, idén minden bárban listázva lesz a Magyarországon még nem elérhető alkoholmentes Tanqueray 0.0, bemutatkozik a Sziget Beachen a Tanqueray Rangpur, és most először lesz egy saját prémium bárunk a Mainstage VIP-ben („The Residence”), ahol JW és Zacapa alapú koktélokat szolgálunk fel. Idén tovább folytatjuk az együttműködést a Szigettel a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése terén is. Ennek keretében részben folytatjuk a DRINKiQ alkoholedukációs platformhoz kapcsolódó tavalyi aktivitásainkat: felelős alkoholfogyasztásra felhívó üzenetek összesen 150 ezer visszaváltható poháron, Sziget Túlélési Kalauz, DRINKiQ kvíz, a fesztivállátogatók felelős üzenetekkel történő elérése a Sziget hírleveleiben és közösségi média felületein. Az idei újítások közé tartozik a DRINKiQ vízpontok kialakítása, ahol a fesztivállátogatók ingyenesen tölthetik fel vízzel kulacsaikat miközben felhívjuk a figyelmüket a hidratálás fontosságára. Ezen kívül a DRINKiQ ott lesz a Sziget Expressen is, amellyel idén is mintegy 1500 fesztiválozó utazik Hollandiából Magyarországra és vissza.

- Hányadik alkalommal vagytok ott?

- Idei a második évünk a Szigeten.

- Mit vártok? Milyen lesz az idő? Mennyien lesznek?

- Bízunk abban, hogy legalább annyi fesztivállátogatót elérünk, mint tavaly.

- Miért pont a Sziget?

- A régió legnagyobb fesztiválját nem hagyhatjuk figyelmen kívül, ráadásul az esemény – különösen a Sziget Beach – vibe-ja tökéletesen illik a Tanqueray „Live Magnificently” („Éld meg a lenyűgöző pillanatokat”) platformjához. A DRINKiQ jelenlét pedig szintén nagy jelentőséggel bír egy olyan rendezvényen, amelyet naponta több tíz ezren látogatnak

- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.

- A gin az egyik legdinamikusabban növekvő kategória Magyarországon, és a Sziget hivatalos gin partnereként aktiválhatjuk a Tanqueray-t nem csak a fesztiválon, de a boltokban és bárokban is. A márkák ma elsősorban élményekkel tudják elérni a fiatal generációt, pozitív asszociációk keletkeznek, amikor egy látogató Tanqueray & Tonic-kal a kezében éli meg élete koncertjét.

- Mikor lesztek elégedettek?

- Reméljük, a Tanqueray, és a márkahelyszíneink legalább annyira népszerűek lesznek, mint tavaly.

- Mikor nem lesztek elégedettek?

- Egy esetleges rossz / esős időjárás negatív hatással lehet az eladásokra, és ez hatványozottan igaz a Tanqueray Beach-re. Bízunk abban, hogy a szervezők gondoskodnak a jó időjárásról ez nem következik be.

- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?

- Várhatóan 2-3 napot.

- Melyik koncertet nem fogod biztosan kihagyni?

- David Guetta koncertjét biztosan nem hagyom ki, de ezen kívül jó lenne meghallgatni Macklemore-t is.

- Mi a kedvenc fesztivál italod?

- Idén a Tanqueray Rangpur & Tonic-ot és az alkoholmentes Tanqueray 0.0-t érdemes kipróbálni, a VIP-ban pedig a „Guatemala Highball”-t.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...