Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával és Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon, csoportszintű PR-, CSR- és kormányzati kapcsolatok vezetőjével beszélgetnek a mai Business Lounge-ban, többek között a marketing és a kommunikáció céges struktúrában betöltött szerepéről, szakmaiságról lesz szó. Az adás második felében pedig a kutatás, termékfejlesztés és stratégiaalkotás kerül terítékre, Brandt Zoltán, a Darwin's Marketing Evolution marketing ügyvezető partnere lesz a vendég.
A Marketing&Media szaklap idén 9. alkalommal állította össze a Top 50 legsikeresebb marketingvezető és 2. alkalommal a Top 50 legsikeresebb PR-vezető rangsorát. 2024-ben a legsikeresebb marketingvezető Bánhegyi Zsófia, míg a legsikeresebb PR-vezető Beke Zsuzsa lett.
Zsófival és Zsuzsával beszélgettek az adás első felében arról, hogy mennyire fontos, hogy hol és milyen fókusszal van jelen a céges struktúrában a marketing és a kommunikáció. Előny-e ha nagyon közel van az első számú vezetőhöz? Verseng-e a két terület, vagy jól megvan egymás mellett?
Mennyire fontos, hogy a cégvezetés ne csak egy költséghelyet lásson, és hogy cégen belül hogyan képviseljük a terület érdekeit? Szóba került az is, hogy egy-egy befolyásos vezető mennyire tudja az egész szakma érdekeit képviselni, és hogyan tud példaképpé válni a fiatalok, az utánpótlás számára. Mennyire tud egy-egy nagy cég a fiatalok szakmai műhelyévé válni, mint anno az ügynökségek?
A műsor második részében Brandt Zoltánnal beszélgettek kutatási célokról, stratégiaalkotásról. Milyen módszerekkel dolgozik a memetika? Mik azok a mémek? Hogyan tudjuk az üzleti döntéshozatalba beépíteni, ha tudjuk, hogy mit gondolnak rólunk, a márkánkról az emberek – többek között ezek a témák is terítékre kerülnek majd.
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafén.