- Hirdetés -

A maszkok és a konzolok mellett idén sokan kerestek lovat is a Jófogáson

|

- Hirdetés -

Mekkorát ugrott idén a „maszk” szóra indított keresések száma? Mik a legnépszerűbb termékkategóriák és keresőszavak? Valóban ennyien keresnek lovat, csónakot és galambot? A Jófogás áttekintette a 2020-as évre vonatkozó számokat és adatokat.

A 2020-as esztendő minden előzetes becslést felülmúlóan hatott az utazási és vásárlási szokásokra, a digitalizációs fejlesztésekre és a fogyasztói viselkedésre is. A piacvezető Jófogás megnézte, hogy a 2020-as számokból, adatokból, a legnépszerűbb keresőszavakból, termékekből és kategóriákból mi minden rajzolódhat ki egy rendhagyó évre visszatekintve.

  • A „maszk” szót bármilyen formában tartalmazó keresések számában látványos volt az ugrás: márciusban, az első korlátozások idején 60-szoros volt a növekedés a 2019-es évhez képest
  • A karantén hatására áprilisban a „konzol” keresőszó is bekerült a top 5-be, de a tavaszi és az őszi szigorítások idején is rendkívül sokan érdeklődtek kutyatársak iránt: áprilisban kétszeresére nőtt, ősszel pedig 20%-kal emelkedett a keresések száma

Ezért is volt különösen fontos a Jófogás nagyszabású, a felelős örökbefogadással foglalkozó kampánya, amelyhez egy különleges kiadvány is készült

  • Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot 2020-ban sem lehetett letaszítani a trónról

Az élbolyban található még például a kistraktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó, a laptop, a mobilház, a galamb és a csónak is, míg az e-bicikli először került a legnépszerűbb keresőszavak körébe

  • A legkeresettebb főkategóriák között a házat, a házi- és haszonállatot, az autót, az állásajánlatot, a bútort, a kerékpárt, az üdülőt, a haszongépjárművet és a mobiltelefont láthatjuk

Az élen járó alkategóriák között is találunk érdekességeket, hiszen az élen ugyanúgy megtalálhatjuk a már említett kutyákat és a mobiltelefonokat, mint a lovat, a horgászatot, a sertést és a szekrényeket/szekrénysorokat

Nézzük a számokat!

  • A Jófogás 2020-ban naponta átlagosan csaknem 550 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán

Ez éves viszonylatban megközelítőleg 278 millió aktív látogatást jelent

  • 2020-ban mintegy 160 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét

A rekordnap december 7-e volt, csak aznap 1092 ilyen adásvétel ment végbe

  • 2020-ban már minden 5. felhasználó a Jófogás applikációból „érkezett”, 70% pedig mobileszközről

„A többcsatornás modell létjogosultságának visszaigazolásaként úgy látjuk, hogy a Jófogás felhasználói is egyre többen intézik az adásvételeiket mobilfelületről és az applikációnkból, és egyre többen használják a Háztól-Házig és a csomagküldő szolgáltatásainkat is. A jövőbeni fejlesztéseink során is kiemelt hangsúlyt fogunk fektetni ezekre a területekre, hiszen az internetezők mára már nem tesznek különbséget webshop és webshop, illetve webshop és apróhirdetési oldal között. Így mindenhol hasonló, magas színvonalú kényelmi funkciókat és szolgáltatásokat várnak el” – emelte ki Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...