- Hirdetés -

A meccsek voltak a legnézettebbek

|

Az elmúlt hetet is megnyerte az M4 Sport a labdarúgó Európa-bajnokság közvetítéseinek köszönhetően. Az év eddigi legnézettebb műsora volt a Németország-Magyarország mérkőzés. Könnyen lehet, hogy éves szinten sem lesz ennél nézettebb műsor.

Nézettségi szempontból egy újabb rendhagyó hét áll mögöttünk a labdarúgó Európa-bajnokság miatt. Az M4 Sport a 18-49 éveseknél és főműsoridőben ismét megnyerte a hetet. A korábbi heti 21,8 százalékosnál kisebb, 17,5 százalékos közönségaránnyal, de ezzel is hatalmas előnyük volt mindenki más előtt. Az RTL Klub 8,3, a TV2 5,4 százalékos share-rel zárta a 25. hetet.

Napi szinten a szerdai magyar érdekeltségű meccsnapon érte el a sportcsatorna a legjobb, 38,3 százalékos közönségarányt. Ugyanakkor múlt héten már volt két meccsmentes nap, a csütörtök és a péntek, ez pedig megmutatta, hogy gyorsan visszatér majd az Eb után minden a megszokott kerékvágásba. Az említett két este az M4 Sport 2,1-2,1 százalékos közönségarányt hozott össze, a főműsoridőt pedig az RTL Klub nyerte 10,5, valamint 11 százalékos share-rel.

Az M4 Sportnak köszönhetően az MTVA csoportszinten is nyerte a hetet. A csatornáik 21,8 százalékos közönségarányt produkáltak. Második helyre futott be az RTL Magyarország 18,8 százalékos eredménnyel, a TV2 Csoport pedig 17,5 százalékot ért el.

Az RTL-nek és a TV2-nek már csak a mostani és a jövő hetet kell kivárnia, de az sem elképzelhetetlen, hogy már ebben a két hétben is jelentősen visszaerősödnek. A mostani héten ugyanis három meccsmentes nap is lesz (szerda, csütörtök, vasárnap). Jövő héten pedig csak kedden, szerdán és vasárnap tartanak mérkőzéseket.

A nemzetközi csatornaportfóliók közül a ViacomCBS egész jól átvészelte ezt az időszakot, olyannyira, hogy az elmúlt hét nap 6 százalékos közönségarányt értek el. Az AMC 4,6, a Sony pedig 4,3 százalékos share-t hozott össze.

25. hét / 24. hét / 23. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 8,3% / 7,4% / 15,2%
TV2 – 5,4% / 6,4% / 5,7%
M4 Sport – 17,5% / 21,8% / 9,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (25. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 5,4% (4,7%)
Híradó – 15,4% (10,7%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 12,4% (9,3%)
A mi kis falunk – 12,8% (12,7%)
Apatigris – 6,8% (6,4%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,4% (12,2%)
Tények – (10,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 10,2% (12,9%) – hétfőtől szombatig
A hegyi doktor – Újra rendel – 6,5% (7%)
Bezár a bazár – 4,1% (4,9%)

A hét legnézettebb műsora a szerdai Németország-Magyarország mérkőzés volt. A 18-49 éveseknél 616 ezres nézettséggel és 43,8 százalékos közönségaránnyal futott. A teljes lakosságnál 1,31 milliót tett ki a nézőszáma, a share-je pedig 35,5 százalékot. Így jelenleg ez a meccs az év eddigi részének a legnézettebb tévéműsora.

A második legjobban teljesítő mérkőzés a vasárnapi Belgium-Portugália volt, ami a 18-49 éveseknél 385 ezres, a teljes lakosságnál 787 ezres nézőszámot ért el. A harmadik legnézettebbnek pedig a szombati Olaszország-Ausztria meccs számított, ami a kereskedelmi célcsoportból 272 ezer, a teljes lakosság köréből pedig 593 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Az M4 Sport a vasárnapi Forma-1 futam révén is felkerült a műsoros toplistára. Az osztrák nagydíjra a 18-49 évesek köréből 148 ezren, a teljes lakosságból 414 ezren voltak kíváncsiak.

Az RTL Klub legnézettebb műsora a csütörtöki Híradó volt, ami a 18-49 éveseknél 202 ezer, a teljes lakosságnál 700 ezer nézőt érdekelt. A TV2 legnézettebbjének a 18-49 éveseknél a csütörtöki Tények Plusz (130 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a pénteki Tények (617 ezer néző) számított.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_25hetteljes

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_25het1849

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...